۸۳۸۵۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سناریوی تکراری رئال؛ لیگ قهرمانان و دیگر هیچ!

باز هم به ماه مارچ رسیدیم و رئال مادرید امیدی به جز لیگ قهرمانان ندارد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، رئال مادرید باز هم در ماه سوم سال میلادی امید زیادی برای کسب جام های داخلی ندارد و مطابق انتظار، لیگ قهرمانان اروپا آخرین سنگر باقی مانده کهکشانی هاست. رئال مادرید سه شنبه شب در حالی برابر آژاکس قرار خواهد گرفت که می‌داند این آخرین شانس آن ها برای کسب یک جام و ساختن خاطره ای خوب از فصل ۱۹-۲۰۱۸ خواهد بود.

همان گونه که پیش از این بارها شاهد بوده ایم، موفقیت رئال در یک فصل قرار است با نتایج این تیم در لیگ قهرمانان اروپا سنجیده شود. هفتمین، هشتمین و نهمین قهرمانی های اروپایی رئال در شرایطی به دست آمد که این تیم در مسابقات داخلی به هیچ توفیقی نرسیده بود.

سناریوی تکراری رئال؛ لیگ قهرمانان و دیگر هیچ!

کهکشانی های یوپ هاینکس در فصل 98-1997 در لالیگا جهارم شدند و در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری حذف شدند. اما با شکست یوونتوس بعد از 32 سال بر بام اروپا ایستادند. در فصل 00-1999 اوضاع از این بهتر نبود. در فصلی که با جان توشاک آغاز و با وینسته دل بوسکه به پایان رسید، رئال در لالیگا به رتبه ای بهتر از پنجمی نرسید و با شکست برابر اسپانیول در نیمه نهایی کوپا دل‌ری، از رسیدن به فینال بازماند. با این حال پیروزی 3-0 مقابل والنسیا در استاد دو فرانس، فصل رئال را نجات داد.

فصل 02-2001 با مقام سوم رئال در لالیگا و نایب قهرمانی این تیم در کوپا دل‌ری (با شکست خانگی برابر دپورتیوو) همراه بود. اما کهکشانی ها در همپدن پارک لورکوزن را 2-1 شکست دادند تا در عرض 5 فصل، 3 بار به قهرمانی اروپا رسیده باشند.

دهمین قهرمانی اروپایی رئال با کارلو آنچلوتی در شرایطی حاصل شد که رئال در کوپا دل‌ری نیز به قهرمانی رسید. یازدهمین قهرمانی اروپایی در شرایطی رقم خورد که رئال با بنیتس خیلی زود از کوپا دل‌ری کنار رفته و اختلاف زیادی با کورس قهرمانی لالیگا پیدا کرده بود.

رئال زیدان در فصل 17-2016 سنت شکنی کرد و در یک فصل، هم قهرمانی لالیگا را جشن گرفت و هم بر بام اروپا ایستاد. اما داستان فصل 18-2017 دقیقا مشابه این فصل رقم خورد. شروع ضعیف رئال در لالیگا خیلی زود این تیم را از تکرار قهرمانی ناامید کرد و شکست مقابل لگانس در یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری، موجب شده بود تا رئال تمام تمرکز خود را بر لیگ قهرمانان و مصاف با پاریسن‌ژرمن بگذارد. تمرکزی که البته جواب داد و رئال را به سیزدهمین قهرمانی اروپایی رساند.

رئال مادرید برای نخستین بار در تاریخ غنی خود، دو شکست خانگی متوالی را برابر بارسلونا تجربه کرد؛ دو شکستی که به قیمت از دست رفتن دو جام برای سانتیاگو سولاری تمام شد. بعد از دبل شدن در عرض 72 ساعت، رئال اکنون تنها اروپا را برای نجات فصل 19-2018 در پیش دارد. کاری که در مادرید، همگان نسبت به سخت بودن آن آگاهند.

حریف سه شنبه شب رئال، آژاکسی است که در بازی رفت حسابی رئال را به دردسر انداخت و اکنون در برنابئو چیزی برای از دست دادن ندارد. مادرید، حواست را جمع کن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج