۸۳۸۶۴۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پمپئو: ایران موشک حوثی‌ها را تامین می‌کند

وزیر خارجه آمریکا برای پوشاندن جنایاتی که ائتلاف سعودی علیه میلیون ها انسان بی گناه یمنی با سلاح های ساخت آمریکا و انگلیس مرتکب شده اند، ایران را متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر خارجه آمریکا برای پوشاندن جنایاتی که ائتلاف سعودی علیه میلیون ها انسان بی گناه یمنی با سلاح های ساخت آمریکا و انگلیس مرتکب شده اند، ایران را متهم کرد.

مایک پمپئو در جمع انجمن کشاورزان آمریکا در پاسخ به این سوال که چگونه به عربستان سعودی سلاح می فرستید در حالی که می دانید چه بر سر شهروندان یمنی می آید و چه کسانی با این بمب ها در یمن آسیب می بینند، این ادعا را مطرح کرد.

وزیر خارجه آمریکا پاسخ داد: این یک سوال پیچیده است. دلیل فروش سلاح ما به سعودی ها بسیار روشن است، آنها شریک استراتژیک ما در منطقه هستند. این کار همه کسانی که الان در اتاق نشسته اند را امن و ایمن نگهداشته است. این رابطه استراتژیک برای آمریکا کاملا حیاتی است.

پمپئو با بیان اینکه مساله یمن هم کاملا پیچیده است، بدون کوچکترین ابراز نگرانی از کشته شدن صدها هزار یمنی و تخریب زیرساخت های این کشور که با سلاح های ساخت آمریکا و انگلیس انجام شده است، افزود: ایرانی ها سیستم های موشک های حوثی ها را فراهم کرده اند.

وی اظهار کرد: جایی که موشک های آنها در عربستان سعودی فرود می آید. نه ، نه، نه، آمریکا یک ثانیه هم تحمل نخواهد کرد. اگر موشک های فراهم شده ایرانیان برای یک گروه به دس موینز شلیک می شد، اطمینان دارم که از دولت می خواستید تا در برابر آن ایستادگی کند همان گونه که دولت سعودی علیه آن اقدام می کند.

وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که با نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای کاهش جنگ در یمن گفت وگو کرده است، افزود: فکر کنم حدود ۹۰ روز پیش توافقی در استکهلم ایجاد شد. ما به همراه انگلیس به طور کامل از کاهش خشونت حمایت می کند که می تواند درگیری و جنگ شهری در یمن را حل کند.

پمپئو با اشاره به اینکه از پول مالیات دهندگان آمریکایی جدای از آن چیزی که عربستان می پردازد برای کمک های انسان دوستانه در یمن استفاده کرده ایم ،گفت: امروز در یمن، خطر واقعی گرسنگی و علاوه بر جنگ، یک بحران بشردوستانه وجود دارد.

وی که هیچ جوابی به جنایات سعودی ها در یمن نداد، دست پیش گرفت و افزود: امارات، سعودی ها، انگلیسی ها و ما و آمریکایی ها مقدار زیادی از منابع را برای تامین مواد اولیه مراقبت های پزشکی و غذایی مورد نیاز مردم فراهم کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد امریکا

      این همون دست پیش گرفتن و پس نیافتادن است.
      دقیقا همون کاری که روحانی می کنه

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAA

        پمپی به تو اخطار میدهم ،
        یک بار دیگر ور بزنی مجبورت میکنم یکی از این موشکها را غیب کنی پس خفه شو لات بازی در نیار.

    • قوام

      مردکه شما که یمن را محاصره کردید چرا دروغ میگویید .آنها خودشان گفتند روسیه موشک ریشون داده

    • بدون نام

      جمع کنیدوکم دروغ بگید،شما به عربستان بمب های هوشمندبرای کشتاریمنی هاوجنایت می دهید!واقعاحرفهای شماخجالت آور هست!میلیون ها درخطرقحطی ومرگ هستند وشمادستان درجنایت عربستان،شریک هست وبی جزا نخواهد ماند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاچشم تو واربابت کورشه

    • بهزاد

      عجب رویی داره این بیشرف خودشان انواع واقصام موشکها وتصلیحات وبمبهای خوشه ای به عربستان میدن کسی حرف نمیزنه مرتیکه ذورگو چرند نگو هروقت شما اینها رابه عربستان ندادی ماهم نمیدیم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخهخخخخخهخخخخخخهههخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      توهم مرگ سختی وزجرآوری خواهی داشت که شلوارت خیس خواهی کرد!

    • عدالت دوست

      یمن مظلوم ودر حال دفاع است ولی عربستان وامارات در حال تهاجم وظالم آگر می خواهید جنگ متوقف شود پدر سوخته ها از تهاجم دست بردارید وبءدارید سرنوشت یمن را خود یمنی ها با ارای آزاد انتخباتی تعیین کنند

    • بدون نام

      تا چشم آمریکا کور شود

    • بدون نام

      اسراییل باید از بین برود . امام خمینی ره

    • mohsen

      خیلی باحالی تو پمپ

    • ارکوین

      خیلی بی شرفی پمپک

    • بدون نام

      یادت رفت بگی که بدلیل وحشت وترس ونداشتن شجاعت در خلبانان سعودی ما خودمان هم مهمات به عربستان میدهیم هم هواپیما وهم خلبان ودر واقع این ما هستیم که مردم مظلوم یمن را به خاک و خون میکشیم ،مرتیکه عوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج