جاباما
۸۳۸۸۰۱
۲۲ نظر
۵۰۵۹
۲۲ نظر
۵۰۵۹
پ

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

قرار گرفتن رامی ملک در فیلم حماسه کولی در کنار لوسی بوینتون باعث شد تا شکوفه عشق میان این دو هنرپیشه شکوفا شود و این روز‌ها شاهد عشق سوزان این دو چهره سرشناس هستیم.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: رامی ملک چندین سالی است که در سینما و تلویزیون حضور دارد، اما این بازیگر را بیشتر با سریال آقای ربات شناختیم، مدتی بعد هم به وی پیشنهاد بازی در نقش فردی مرکوری در فیلم حماسه کولی داده شد و رامی ملک به اندازه‌ای در این فیلم خوش درخشید که توانست جایزه اسکار را از آن خودش کند.

به این ترتیب اگر بگوییم سال ۲۰۱۹ سال رامی ملک است بیراه نگفته‌ایم. به همین منظور به هر انجمن هنری که سر بزنید نامی از رامی ملک و جایزه اسکار او خواهید شنید. اما فیلم حماسه کولی، اتفاق فرخنده دیگری را نیز برای رامی ملک رقم زد و این اتفاق چیزی نبود به غیر از آشنایی با لوسی بوینتون.

اگر فیلم حماسه کولی را دیده باشید به احتمال زیاد لوسی بوینتون را می‌شناسید، و بازی او در نقش ماری آستین، معشوقه و دوست فردی مرکوری را دیده‌اید و شما هم با ما هم عقیده‌اید که لوسی از زیبایی و هنر بازیگری چیزی کم ندارد.

لوسی بینتون بازیگر انگلیسی آمریکایی است که از سن ۱۲ سالگی راه خودش را به پرده نقره‌ای باز کرد و اولین بار درخشش او را در فیلم خانم پاتر، محصول سال ۲۰۰۶ شاهد بودیم. قتل در قطار سریع‌السیر، محصول ۲۰۱۷ و فیلم فرستاده، محصول ۲۰۱۸ نیز از دیگر آثاری بودند که تاکنون از لوسی بوینتون دیده‌ایم.

حضور درخشان او در این فیلم‌ها پای لوسی را به فیلم حماسه کولی باز کرد و قرار گرفتن رامی ملک در فیلم حماسه کولی در کنار لوسی بوینتون باعث شد تا شکوفه عشق میان این دو هنرپیشه شکوفا شود و این روز‌ها شاهد عشق سوزان این دو چهره سرشناس هستیم.

به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم ببینیم رامی ملک و لوسی بوینتون چه سر و سری با هم دارند و از ماجرای عاشقی این هنرپیشه‌ها سر در بیاوریم.

رامی و لوسی تاجایی که می‌توانند خودشان را از دید رسانه‌ها مخفی می‌کنند

رامی ملک هنرپیشه شناخته شده‌ای بود، اما دریافت جایزه اسکار برای این بازیگر جوان باعث شد تا دنیا او را بشناسد و شهرت او چندین و چند برابر شده است. از طرف دیگر رامی ملک از آن دسته سلبریتی‌هایی نیست که گاه و بیگاه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد و ترجیح می‌دهد سرش به کار خودش باشد.

در همین راستا رامی ملک در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت: علاقه زیادی دارد تا خلوت و حریم شخصی خودش را حفظ کند و به همین دلیل هم هست که رامی و لوسی تاجایی که می‌توانند خودشان را از دید رسانه‌ها مخفی می‌کنند.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

رابطه رامی ملک و لوسی بینتون در حین فیلمبرداری حماسه کولی شروع شد، اما این دو بازیگر در همان زمان نیز توانستند مدت‌ها این رابطه را مخفی نگه‌دارند تا اینکه دست‌آخر شایعه‌های رابطه رامی و لوسی در رسانه‌ها دست به دست شد. در همین زمینه فردی که از این رابطه باخبر بود به یو. اس ویکلی گفت: رامی و لوسی در لندن و حین فیلمبرداری حماسه کولی در آوریل سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدند.

از قرار معلوم رامی ملک از همان روز‌های اول دلش را به لوسی بوینتون باخت و از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا در کنار لوسی باشد. در همان زمان بود که لوسی بینتون نیز تصویری از هدیه تولدی را در اینستاگرام منتشر کرد و مدعی شد این هدیه را برای دوست‌پسر ناشناس خود گرفته است. جالب اینجاست که مدتی بعد تولد ۳۷ سالگی رامی ملک بود و همین قضیه باعث شد تا شایعه‌هایی در خصوص عشق و دلدادگی این دو بازیگر در رسانه‌های سینمایی دست به دست شود.

عشق رامی و لوسی در نهایت برملا شد

رامی ملک و لوسی بوینتون سخت درگیر ساخت فیلم حماسه کولی بودند و نمی‌خواستند حاشیه‌های خبر عشق و عاشقی آن‌ها مزاحمتی برایشان ایجاد کند. به همین دلیل تا جایی که توانستند رازداری کردند تا کسی از سر نهان این دو باخبر نشود، اما در نهایت پرده برافتاد و رامی ملک لوسی برای شرکت در کنفرانس‌های خبری فیلم حماسه کولی، دست در دست یکدیگر پیش روی خبرنگاران حاضر شدند.

لامی و لوسی به‌رغم اینکه می‌دانستند هوادارانشان بو برده‌اند که این دو با هم سر و سری دارند، باز هم رازنگه‌داری کردند تا اینکه درنهایت در ژانویه ۲۰۱۹ رامی ملک رسما از رابطه خود با لوسی بوینتون خبر داد. مدتی بعد نیز رامی ملک پشت تربیون از لوسی تشکر کرد و گفت: او نه‌تن‌ها همکار و پشتیبان رامی ملک است بلکه، سنگ‌صبور او نیز هست و عشق بی‌پایان خود را نثار لوسی بوینتون زیبارو کرد.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

از آن زمان به بعد در کنفرانس‌های خبری رامی و لوسی بدون پنهان‌کاری در پیش‌روی خبرنگاران و هواداران حاضر می‌شوند و بدون شک در آینده نیز خبر‌های خوشی از عشق و چه‌بسا ازدواج این دو سلبریتی خواهیم شنید.

سن و سال عدد و رقمی بیش نیست

رامی ملک چهره‌ای جذاب و جوان دارد، اما جالب است بدانید چیزی حدود ۳۷ سال از خدا عمر گرفته و آنقدر‌ها هم که فکرش را می‌کردیم جوان نیست. از طرف دیگر لوسی لوسی بوینتون ۲۵ سال بیشتر ندارد و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت: این دو هنرپیشه حدود ۱۳ سال با هم اختلاف سن دارند.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

البته انصافاً باید اعتراف کرد چهره رامی ملک به اندازه‌ای جوان نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از هواداران باورشان نمی‌شود او در آستانه ۴۰ سالگی باشد و بیشتر طرفداران بر این باور هستند که رامی ملک و لوسی بوینتون هم سن و سال هم هستند. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که سن و سال به هیچ‌وجه آتش عشق و محبت را خاموش نمی‌کند و در میان سلبریتی‌های هالیوودی چهره‌های سرشناس زیادی را می‌شناسیم که به‌رغم اختلاف سن، زندگی خوبی را در کنار هم سپری می‌کنند.

رامی و لوسی سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارند

پس از اینکه عشق نهان رامی و لوسی برملا شد، این دو سلبریتی دست در دست هم در مراسم مختلف ظاهر شدند، جالب اینجاست که رامی و لوسی از آن دسته هنرپیشه‌های خوش سلیقه‌ای هستند که لباس‌های یکرنگ سفارش می‌دهند و به قول معروف لباس‌شان همیشه با هم سِت است.

در این زمینه می‌توان به لباسی که رامی و لوسی در مراسم جوایز منتقدان سینمایی (Critics' Choice Awards سال ۲۰۱۹ بر تن کرده بودند اشاره کنیم. این دو پرنده عاشق در مراسم بافتا سال ۲۰۱۹ نیز لباس یک شکل و همرنگی را بر تن داشتند و در سایر مراسم نیز به لحاظ پوشاک، لباس‌های آن‌ها یک شکل و ست است.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

لوسی بوینتون در مصاحبه‌ای با یو. اس ویکلی استالیش مدعی شد او و رامی سلیقه مشترکی در انتخاب لباس دارند و به همین دلیل هم هست که این دو هنرپیشه جوان و خوش‌آتیه بیشتر لباس‌هایی که می‌پوشند شبیه به هم است.

رامی ملک قبل از لوسی نیز طعم عشق را چشیده بود

تجربه نشان داده است سلبریتی‌های زیادی در حین فیلمبرداری یک فیلم دلباخته هم شده‌اند و پس از پایان فیلم نیز رابطه خوبی را در پیش گرفتند. از قرار معلوم رامی ملک نیز قبل از لوسی بوینتون با آنجلا سارافیان هنرپیشه ارمنیایی سریال وست‌ورد رابطه داشته بود.

بر اساس گزارشی که پایگاه خبری والچر (Vulture)، منتشر کرده است این دو هنرپیشه چندین سال قبل در قسمت دوم فیلم گرگ و میش: سپیده‌دم، حضور داشتند و گفته می‌شود که بازی این دو در این فیلم به عشق و عاشقی آن‌ها ختم شد. البته از آنجایی که رامی ملک را می‌شناسیم، این هنرپیشه در برملا کردن عشق و عاشقی‌هایش بسیار رازنگه‌دار است و هرگز رامی ملک و آنجلا سارافیان در کنار هم به‌غیر از صحنه فیلمبرداری دیده نشدند تا تئوری عشق رامی و آنجلا ثابت شود.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

اگر آثار رامی ملک را دنبال کرده باشید حتماً سریال آقای ربات را دیده‌اید و می‌دانید که رامی ملک در این سریال با پورتیا دوبلدی همبازی بود و حتی شایع شده بود که رامی و پورتیا چندین سالی است که با هم رابطه دارند.

یو. اس ویکلی نیز به این رابطه اشاره کرده و مدعی شده است رامی ملک و پورتیا دوبلدی در سال ۲۰۱۷ به همان‌صورت که دور از چشم رسانه‌ها وارد رابطه شدند، پنهان از چشم رسانه‌ها نیز به رابطه‌شان خاتمه دادند. اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشد می‌توان گفت: رامی ملک ممکن است چهره‌ای معصوم و بی روح داشته باشد، اما از قرار معلوم قلب پر از عشقی دارد و تاکنون شیطنت‌های زیادی انجام داده است.

سرانجام عشق رامی و لوسی

در حال حاضر چیز زیادی از برنامه‌های رامی ملک و لوسی بوینتون نمی‌دانیم و راز رابطه این دو هنرپیشه جوان به تازگی برملا شده است. جالب اینجاست که مجله پیپل نیز رامی و لوسی را دلفریب‌ترین زوج مراسم اسکار ۲۰۱۹ نامگذاری کرده و با توجه به تب و تابی که این دو در آن به سر میبرند بعید می‌دانیم عشق آن‌ها عاقبت ناخوشایندی داشته باشد.

در این بین رامی ملک از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از لوسی بوینتون استفاده کرده است ور مدتی پیش به یو. اس ویکلی گفت: لوسی استعداد سرشاری در بازیگری دارد و در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت تونایت نیز مدعی شد که برای بازی در فیلم حماسه کولی، پیش‌روی هنرمند‌ترین هنرپیشه‌ای که تاکنون می‌شناخته قرار گرفته است و به همبازی بودن با لوسی افتخار می‌کند.

درباره «رامی ملک» و «لوسی بوینتون»؛ واقعا عاشق هم‌اند!

لوسی نیز تعریف و تمجید‌های رامی ملک را بی‌پاسخ نگذاشته است و در صفحه اینستاگرام خود از هرفرصتی برای تعریف از رامی استفاده می‌کند و در جایی نوشت به عشقی که به رامی ملک دارد افتخار می‌کند. با این حساب در حال حاضر بین رامی و لوسی همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود و اگر در بر روی همین پاشنه بچرخد چه بسا که خبر‌های بهتری نیز در آینده از این زوج عاشق‌پیشه شاهد باشیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران رامی ملک هستید و اطلاعات جالبی از این هنرپیشه جوان و بااستعداد دارید، در قسمت نظرات، این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: nickiswift

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بیامرز فردی آخرشم معلوم نشد کدوم ویژه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ینی چی

    • بدون نام

      واقعا هر زوجی که زندگیشون رو کمتر در معرض دید میذارن روابطشون موفق تره . یبار از طولانی ترین روابط هالیوود مطلب گذاشتید و همسران همشون ناسناخته بودن !!!!یعنی اصلا لاو ترکوندن یا مشکلاتشونو نشون نمیدن برعکس خانواده کارداشیان که از حاشیه های نفرت انگیزشون نون میخورن

    • بدون نام

      واقعا هر زوجی که زندگیشون رو کمتر در معرض دید میذارن روابطشون موفق تره . یبار از طولانی ترین روابط هالیوود مطلب گذاشتید و همسران همشون ناسناخته بودن !!!!یعنی اصلا لاو ترکوندن یا مشکلاتشونو نشون نمیدن برعکس خانواده کارداشیان که از حاشیه های نفرت انگیزشون نون میخورن

    • بدون نام

      واقعا هر زوجی که زندگیشون رو کمتر در معرض دید میذارن روابطشون موفق تره . یبار از طولانی ترین روابط هالیوود مطلب گذاشتید و همسران همشون ناسناخته بودن !!!!یعنی اصلا لاو ترکوندن یا مشکلاتشونو نشون نمیدن برعکس خانواده کارداشیان که از حاشیه های نفرت انگیزشون نون میخورن

    • بدون نام

      فردی مرکوری انقدر مری آستین رو زیبا و عاشقانه دوست داشت که تغییرات شخصیش که باعث همجنسگراییش شد هم نتونست عشقش رو به مری کم کنه ....یعنی با اینکه به مسائل جنسی خیلی علاقه داشت ولی میفهمید که مری رو بخاطر شخصیتش دوست داره نه بخاطر اینکه فقط رابطه ی جنسی داشته باشه باهاش ......واقعا زیباست . لطفا چاپ کنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیییییقا بسیار آدم خوب و با معرفتی بود همه ی بزرگان موسیقی به خوبی و بزرگواری میشناسنش

      • بدون نام

        خوبه مردای ایران یاد بگیرن . فقط شکم و زیر شکم میفهمن

    • بدون نام

      زندگی مال این بازیگراست مدام در حال بازیگری و عشق و حال و درآمدهای نجومی باز اینا یه استعدادی دارن بازیگران ما که بعضیشون با اقلِ استعداد و با پارتی و پول اومدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها چیزی که از خوندن یه مطلب عاشقانه دستگیرت شد همین بود؟!

      • سربانتین

        کلا ما ایرانی ها را عقده ای کردند و جز حسرت خوردن و حسد ورزیدن کار دیگه ای نداریم ! تو همین ایران می دونی چند میلیون آدم دنبال بازیگر شدن کلاس میروند و دانشگاه درس می خوانند ؟! می دونی از این تعداد چند میلیون تبدیل به بازیگر ؟دسته چندم می شوند که همیشه یکشان گرو دو هست ؟ کمتر از یک درصد از کسانیکه در این حرفه هستند به موفقیتی که شما می گویید رسیده اند ت

      • بدون نام

        سربانتین
        اینکه بازیگران حتی دسته چندم هشتشون گروه نه شونه دروغه محضه حتی بازیگران درجه دهم که کسی نمیشناسدشونم مثل شقایق دلشاد درآمد لازم برای بادیگارد و ...رو دارن اونیکیها خودشون رو نمیکنن و ترجیح میدن با زدن سالن زیبایی خرید خونه خارج از کشور یا زدن رستوران و کافی شاپ و ...اینجوری جلوه گری نکنن

    • هه

      آره سن و عدد مهم نیست.البته برای مردها.اگه فاصله سنی اینها برعکس بود زن بدبخت رو رسوا می کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مخصوصا تو ایران

      • بدون نام

        خدا از دهنت بشنوه نمیدونم بعضی از اقایون به چه دلیل توهم خود خاص پنداری دارن

      • بدون نام

        ۱۲:۱۵
        آقایون که این توهم و دارن ولی خود خانوما هم‌ اگه ازدواجی رو ببینن که زن چند سال از شوهرش بزرگتر بوده مسخره میکنن انگار مثلا زنی که بزرگتره معتاده یا انحراف اخلاقی داره خاورمیانه ایمم دیگه دقت کنین تو فیلمهای سینمایی هم همیشه زندگیی که زن بزرگتر باشه رو مشکل دار نشون میدن کلا نوعی فرهنگ سازی شده برای جوامع خاورمیانه که بزرگتر بودن زن در ازدواج بده ! هرچند در عمل تو خانواده ما فقط یه ازدواج بود که زن بزرگتر بود و اتفاقا اون ازدواج تنها ازدواجی که زن و شوهر کمترین تنش و با هم داشتن

    • بدون نام

      عشق هايي كز پي رنگي بود
      عشق نبود عاقبت ننگي بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود هرگز نیاسود

      • بدون نام

        ١٩:٥١
        حسود نيستم راستش دختره حيف شده اين رامي چيه با اون چشاي وق زده؟! البته رنگ چشم جفتشون قشنگه

    • بدون نام

      ببینیم چن ماه دووم میارن.
      عشق یه توهم بزرگه،سر خودتون شیره نمالید.

    • بدون نام

      پسر شونزده ساله تو ایران دویست تا دوست دختر داره حالا این با دو سه نفر دوست بوده خیلیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه عده ای فاسدند دلیل نمیشه که بازیگرها هم باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج