۸۳۹۰۲۵
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

جوان ۲۷ ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

جوان ۲۷ ساله که در اقدامی هولناک همسر و دختر سه ساله اش را به قتل رسانده است به افسر پرونده درباره چگونگی وقوع جنایت پاسخ داد.

روزنامه خراسان: جوان ۲۷ ساله که در اقدامی هولناک همسر و دختر سه ساله اش را به قتل رسانده است به افسر پرونده درباره چگونگی وقوع جنایت پاسخ داد.

وی گفت: دوران دبیرستان در رشته برق صنعتی تحصیل می کردم که در واقع همه بدبختی هایم از همان دوران آغاز شد. آن زمان ۱۷ سال بیشتر نداشتم که با تعارف دوستانم اولین پک را به سیگار زدم از آن روز به بعد کشیدن سیگار به همراه همکلاسی هایم به یک امر عادی تبدیل شد. به طوری که در بیرون از مدرسه بسته سیگار را در جیب مان می گذاشتیم و در کوچه و خیابان استعمال می کردیم.

پدرم بنگاه دار بود و وضعیت مالی خوبی داشت به همین دلیل پول رفیق بازی هایم را از او می گرفتم تا این که آرام آرام به خاطر حس کنجکاوی تصمیم به مصرف تریاک گرفتیم. آن روز هم به همراه چند تن از دوستانم به باغی در منطقه همت آباد رفتیم و با روشن کردن آتش به استعمال مواد مخدر پرداختیم. آن جا بود که دیگر هر چند روز یک بار و در مکان های مختلف دور هم می نشستیم و بساط مواد مخدر را پهن می کردیم.

او افزود:وقتی تحصیلاتم در دبیرستان به پایان رسید عازم خدمت سربازی شدم چرا که استعدادم کشش ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشت و از سوی دیگر نیز خودم هم علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتم. بعد از پایان سربازی گواهی نامه رانندگی گرفتم و با خودروی پرایدی که پدرم آن را خریده و در اختیارم گذاشته بود به مسافرکشی روی آوردم اما رفیق بازی را فراموش نکردم این در حالی بود که هر روز مواد مخدر بیشتری مصرف می کردم و کمتر می توانستم کار کنم از طرفی هم همواره به خاطر تعمیر خودرو از پدرم پول می گرفتم تا این که صبر پدرم لبریز شد و خودرواش را از من گرفت.

بعد از آن به دنبال کارگری رفتم تا بتوانم هزینه های اعتیادم را تامین کنم. اما از آن جایی که به دلیل عوارض ناشی از اعتیاد خمار می شدم یا ساعت های زیادی را می خوابیدم خیلی از روزها بیکار بودم و کسی مرا سر کار نمی برد تا این که در سال ۱۳۹۲ با دختر عمویم ازدواج کردم.

وی گفت:آن ها ساکن یکی از روستاهای قوچان بودند و من دختر عمویم را تا شب خواستگاری ندیده بودم ولی در همان شب اول خواستگاری قرار و مدار ازدواج ما گذاشته شد و من با همسرم که ۱۳ سال داشت ازدواج کردم البته درباره اعتیادم چیزی به او نگفتم چرا که فکر می کردم موضوع با اهمیتی نیست. بعد از ازدواج هم بیکار بودم و پدرم هزینه های زندگی مرا تامین می کرد.

وقتی همسرم متوجه اعتیادم شد بارها به او و خانواده اش قول دادم که اعتیادم را ترک می کنم اما فقط وعده می دادم تا این که چند بار به خاطر بیکاری و اعتیاد من درگیری بین ما به وجود آمد و همسرم قهر کرد ولی به خاطر غروری که داشتم دنبالش نمی رفتم تا این که خودش باز می گشت اما از سال گذشته اختلافات ما شدت گرفت چرا که همسرم برای مصرف شیشه به من مشکوک شده بود به همین دلیل وقتی از بیرون به منزل می آمدم جر و بحث های ما شدت می گرفت تا این که در حالت عصبانیت او و فرزندم را خفه کردم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جور موجودی می تونه یه بچه رو خفه کنه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خاک بر سرت که بجای خودت اونارو کشتی انگل جامعه!

    • بدون نام

      همان رضا قلدر حرف درست میزد که میگفت باید همه این معتادان را بدریا ریخت و از سرشان خلاص شد.

    • 123

      خاک عالم توو اون سرت پسره بی لیاقت از همون اول بی لیاقت و بی عرضه بودی بابات آدمت کرد ولی پست فطرتی خودت رو نشون دادی از این عوضی ها توو جامعه زیادن

    • بدون نام

      خدا تو را لعنت کنه

      پاسخ ها

      • ب

        دوستان سلام۰ من میخوام موضوع رو به شکل دیگری مطرح بکنم ، چرا تریاک و خصوصا مواد اعتیاد آور صنعتی مثل نقل و نبات در جامعه فراوان هستش، آیا واقعا نمیشود جلویش رو گرفت یا چی نمی خواهند؟؟؟؟؟؟

      • دونالد ترامپ

        خوب قطعا به نفع یه نفره که نخواهد جلوش رو بگیره

    • بدون نام

      فقط اورا با طناب دار باید خقه کرد بدون هیچ اغماضی

    • الف .ب

      خاک تو سر پدرش که فقط بفکر چپاول مردم بوده و از پسر احمقش قافل شده ،پول اینقدر ارزش دارد؟

    • فرهنگی.ازفارس

      بایدگوشتشوتکه تکه کنی بهشبدی بخوره تا مثل جانور سقط بشه انوقت بدن سگای گرسنه بخورن لعنتی

    • بدون نام

      امان ازلقمه حرام به جرأت میتوانم بگویم یکی ازمشاغلی که صددرصدحرام خواری وحق الناس درونش انجام میشودشغل بنگاه داری است البته هستندبنگاه دارانیکه خداوحرام وحلال وانسانیت رادارند

    • بدون نام

      زنشو خوب کاری کرد ولی بچه گناه داشت .

      پاسخ ها

      • بی نام

        برو بابا چرت نگو.

      • b

        خب شعورت همین قدر میرسه که جون یه انسان رو فکر میکنی مورچه کشته وبی اهمیته

    • امو علی

      حیوان

    • بدون نام

      معتاد اشغال باید اعدام بشه

    • ف

      باید انگل های معتاد وفروشنده های مواد مخدر را زنده زنده بوسیله یک نیروی ویژه وبی رحم سوزاند وخانواده ها نباید فرزندانشان را به این میکروب های ضد زندگی دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج