جاباما
۸۳۹۰۷۷
۳ نظر
۵۰۲۰
۳ نظر
۵۰۲۰
پ

دستگیری کلاهبردار ۲۵۰ میلیاردی در گلستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۲۵۰ میلیارد ریالی با ۳۰ شاکی در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سردار "علی اکبر جاویدان" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند دریافت وام از بانک‌های سطح استان با سند مالکیت افراد و سرمایه گذاری در امور گردشگری از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

دستگیری کلاهبردار ۲۵۰ میلیاردی در گلستان

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده پلیسی صورت گرفته دریافتند که این متهم هیچ گونه اقدامی در خصوص سرمایه گذاری در امور گردشگری انجام نداده و پس از کلاهبرداری از شهروندان به استان خراسان رضوی متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سردار جاویدان افزود: متهم در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ۳۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان علی آباد کتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تشکر از نیروی انتظامی ام چهار روز دیگه شاد وشنگول میزنه بیرون

    • بدون نام

      این شیادان را شناسایی کنید وبرای اینکه فردا ازاد شد نره کلاه بیشتری برداره عکس انها را منتشر کنید . امریکا یه ماساژور غیر مجاز که چندتا کودک برده خونه عکسشو منتشر تا هم شاکی ها بیان هم بار بعد مردم بشناسن ؛اینجا همون عسکو روش ماژیک سیاه ویا شطرنجی!!!! میکنن مگه فامیل خبرنگار هست یا سطح توقع مردم را میخوان پایین نگه دارن ! علت سومی نداره

    • بدون نام

      چند صباح زندان وآزادی و خلافهای بزرگتر قانون در پیت همینه اصلا اینها خودشان تمایلی ندارند جامعه خوب بشه مردم مریض وبیمار وبدبخت پی بدبختیشون هستند و نمتونند ببینند چه به سرشون دارند می آورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج