جاباما
۸۳۹۰۹۰
۴ نظر
۵۹۱۳
۴ نظر
۵۹۱۳
پ

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

زمانی که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، باید به فرم صورت تان نیز دقت کنید. آیا صورت شما زاویه دار است، آیا پیشانی بلندی دارید؟ اگر شما هم جزو آقایانی هستید که پیشانی شان کشیده است، بهتر است که به دنبال مدل مویی باشید که پیشانی تان را کوتاه‌تر و متناسب‌تر با صورت تان نشان دهد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: زمانی که می خواهید موهایتان را کوتاه کنید، باید به فرم صورت تان نیز دقت کنید. آیا صورت شما زاویه دار است، آیا پیشانی بلندی دارید؟ اگر شما هم جزو آقایانی هستید که پیشانی شان کشیده است، بهتر است که به دنبال مدل مویی باشید که پیشانی تان را کوتاه تر و متناسب تر با صورت تان نشان دهد. در ادامه برخی از مدل موهای مناسب برای شما را آورده ایم.

مدل موی سزار

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

اگر پیشانی بلند و موهای کوتاهی دارید، یکی از مدل موهایی که برایتان مناسب است، این مدل می باشد. این مدل از مدل موی ژولیوس سزار، رهبر رم باستان، الهام گرفته است. برای این مدل مو کافی ست که موهای جلوی سرتان را به سمت پایین شانه کنید. با این کار خط پیشانی تان پایین تر از حد معمول نشان داده می شود. خوبی این مدل آن است که برای هر فرم صورتی مناسب است بنابراین بدون نگرانی می توانید آن را انتخاب کنید.

کچل

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

یکی از راههایی که از بلندی پیشانی تان می کاهد این است که کل موهایتان را شیو کنید. در این صورت دیگر خط مویتان مشخص نیست، از این رو پیشانی شما نیز بلند به نظر نمی رسد. این مدل برای آقایانی که سبیل یا ریش پرپشتی دارند بسیار مناسب است، از این رو که چشم ها را به سمت پایین می کشاند و توجهات را از پیشانی دور می کند. این مدل برای آقایانی که عینک می زنند نیز بسیار مناسب است.

چتری صاف

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

اگر موهای لخت با قدی متوسط دارید، مدل چتری مو بسیار مناسب شما خواهد بود، از این رو که بلندی پیشانی شما را در پشت خود پنهان می کند. را وجود چتری، شما چشم ها را به سمت موهایتان جلب می کنید. اگر موهایتان به قدر کافی پرپشت نیست، می توانید آن را لایه لایه بزنید تا حجم بیشتری به خود بگیرد و به طور کاملا پیشانی تان را بپوشاند. این مدل مو برای آقایانی که صورتی زاویه دار و استخوانی دارند، مناسب است زیرا چتری می تواند با زاویه های صورت هماهنگ شده و به آنها تعادل دهد.

مدل موی نظامی

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

این مدل مو که به مدل موی نظامی معروف ست، با هر فرم مویی که دارید به خصوص صاف، جور در می آید. برای این مدل، باید دو طرف موهایتان را کوتاه تر از بالای سرتان بزنید. برای حالت دادن به آن هم نیاز به ژل دارید. پس از ژل زدن، شانه ای بردارید و موهایتان را به صورت کج شانه کنید. از آنجا که این مدل مو توجهات را به سمت بالای سر شما جلب می کند، گزینه مناسبی برای آقایانی که پیشانی بلندی دارند، می باشد.

موی بلند

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

مدل موی بلند که از مدل موی دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته است، یکی از بهترین گزینه ها برای آقایانی ست که پیشانی بلندی دارند. از آنجا که با دیدن چهره شما، چشم ها به سمت پایین و انتهای موهایتان جلب شده، تمرکز نیز از پیشانی تان برداشته می شود. برای این که بر حجم موهایتان بیافزایید، آنها را لایه لایه کوتاه کنید. البته این مدل مو برای آقایانی که موهای لختی دارند مناسب نیست. موهای شما باید کمی حالت دار و حجم دار باشد تا این مدل روی سرتان زیبا به نظر آید.

مدل موی شلوغ و بهم ریخته

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

این مدل مو وابسته به آن است که شما موهایی حالت دار و پرپشت داشته باشید. برای این مدل، قد موهایتان باید متوسط باشد. فقط کافی ست که با دست هایتان موهایتان را به حالت شلوغ حالت دهید. اگر مدل موهایتان به گونه ای باشد که در نگاه اول به چشم آید، تمرکز نیز از روی پیشانی تان برداشته خواهد شد و به تبع پیشانی تان کوتاه تر به نظر خواهد رسید.

چتری حالت دار

مدل موی مردانه برای پیشانی بلند‌ها

فرق این مدل با مدل موی چتری که در بالا به آن اشاره شده این است که شما در این مدل، موهایی نه خیلی صاف بلکه حالت دار دارید. کافی ست که چتری هایتان را به یک سمت حالت دهید تا بلندی پیشانی تان را پنهان کند. حتی می توانید که قد جلوی موهایتان را بلندتر از دو طرف بگیرید تا توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کند.

منبع: thetrendspotter

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدل موی کچلتون عالی بود.... .

    • بدون نام

      آخری خوبه
      جناب آقای matthew djordjevic

    • نازی

      اخ اینم شد مدل مو زشت ترین مدل موهای مردونست .

    • حسین

      فرق کنار ب طرف بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج