۸۳۹۱۵۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوس: برانکو باید از باقری مشورت بگیرد

پرسپولیس دیروز و در بازی با پاختاکور با وجود حمایت از سوی تماشاگران ایرانی ارایه گر بازی سراسر تهاجمی نبود و نتوانست برتری خود را به حریف دیکته کند و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

ورزش سه: پرسپولیس دیروز و در بازی با پاختاکور با وجود حمایت از سوی تماشاگران ایرانی ارایه گر بازی سراسر تهاجمی نبود و نتوانست برتری خود را به حریف دیکته کند و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. البته این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم حریف گل آفساید وارد دروازه تیم پرسپولیس کرد. فرشاد پیوس در مورد این بازی می گوید: من همواره از برانکو حمایت کردم و اکنون هم از او حمایت می کنم و بر این عقیده ام برانکو می تواند بار دیگر تیم را به روزهای خوب گذشته برگرداند و دراین فصل تیم را به عنوان قهرمانی درلیگ برتر برساند و دوباره به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

منتهی باید به این نکته اشاره کنم پرسپولیس دیروز خوب بازی نکرد. در میانه میدان بازیکنان خوب نجنگیدند و فرصت هایی که نصیب تیم شد به قدری نبود که پیروزی را برای تیم به ارمغان بیاورد. توپ های خوبی به مهاجمان تیم نرسید به این خاطر که تیم اصلا از کناره ها مقتدر نشان نداد و حمله نکرد! دلیل این موضوع را برانکو بهتر از همه می داند. تیم فصل گذشته بسیار باانگیزه تر بازی می کرد. شادی و طراوت در بازی دیروز پرسپولیس دیده نشد!

مهاجم سال های دور پرسپولیس که در استفاده از موقعیت ها تبحر ویژه ای داشت یک پیشنهاد هم به برانکو می دهد و در این باره می گوید: برانکو باید بیشتر از کریم باقری به عنوان دستیار بهره بگیرد و با او مشورت کند. تعویض های که برانکو در بازی دیروز انجام داد اصلا خوب نبود. تعویض دقیقه ۸۷ سروش رفیعی به نظر شما چه کمکی می توانست به تیم بکند و آیا اصلا کمکی کرد؟ برانکو باید زودتر تعویض می کرد و تعویض های بهتری انجام می داد.

همان طور که اشاره کردم در هدایت تیم باید نقش کریم باقری پررنگ تر شود. به اعتقاد من کادر فنی تیم پرسپولیس بازی پاختاکور را به درستی برای بچه های تیم آنالیز نکردند چرا که راه هایی که پرسپولیس برای رسیدن به گل در این بازی طی کرد راه های درستی نبود. نکته دیگری که برای من آزار دهنده بود بی انگیزگی بچه ها بود و من نمی دانم چرا بچه ها این قدر بی انگیزه بازی می کردند! البته باید به این نکته هم اشاره کنم در این بازی فشار تماشاگران روی تیم هم زیاد بود.

فرشاد پیوس اما در مورد بودیمیر می گوید: بودیمیر به اعتقاد من مهاجم خوبی است. او پاس های خوبی می دهد و ضربه به توپ خوبی دارد. خوب می چرخد و حتما در بازی های آینده از او عملکرد بهتری را خواهیم داد. بیشتر انتقادات از این بازیکن در گذشته به این خاطر بوده که کمی اضافه وزن دارد و سنگین است. اما به اعتقاد من او در بازی های آینده نیازهای تیم در خط حمله را در کنار علیپور برطرف خواهد کرد و تیم مشکلی در فاز حمله نخواهد داشت.

در پایان از فرشاد پیوس خواستیم کمی در مورد تیم ملی صحبت کند و اینکه فدراسیون فوتبال باید چه استراتژی ای را در آینده دنبال کند. او صحبت هایش را در پاسخ به این سوال این چنین به پایان برد: به اعتقاد من مهدی تاج هر چه سریعتر باید مربی خارجی تیم ملی را مشخص کند. چون بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رو به پایان است و مربی خارجی تیم ملی الان باید وارد تهران شود و در فرصت دو سه ماه باقی مانده بازی های داخلی را ببیند تا دست به انتخاب های خوب بزند.

از تیمی که در جام ملت ها به میدان رفت حتما چند بازیکن باید کنار گذاشته شوند و به شرطی نفرات خوبی انتخاب خواهند شد که مربی تیم ملی از نزدیک بازی ها را ببیند. همان کاری که الان کی روش در کلمبیا انجام می دهد. مربی خارجی باید با ایران و فرهنگ ایران آشنایی داشته باشد چون ایرانی ها بازیکنان احساسی هستند و به شخصه امیدوارم این بار مربی خارجی تیم ملی کسی باشد که فوتبال تهاجمی را بیشتر از فوتبال دفاعی دوست داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره خب!

    • بدون نام

      آقای پیوس لطفا با صداقت حرف بزن آقای کیروش مربی انگشت شمار دردنیای فوتبال امروز هستند وجدان داشته باشید با بازیکنان تیم ملی کلمبیا دفاع نمیکنن درضمن آرزوی مربی چون کیروش به گورستان ببرید برای مطرح شدن خودتان علیه کیروش بزرگ دروغ پردازی کردین خفه شو خجالت بکش

    • بدون نام

      این حرف شما یعنی برانکو تازه به پرسپولیس امده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج