۸۳۹۱۶۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کاظمیان: سخت شد، اما پرسپولیس صعود می‌کند

پرسپولیس در اولین بازی مرحله گروهی و در حالی که در ورزشگاه آزادی میزبان بود نتوانست حریفش پاختاکور را شکست بدهد.

ورزش سه: پرسپولیس در شبی که آن شادابی و انرژی دوره قبل لیگ قهرمانان را نداشت با پاختاکور در آزادی به مساوی رسید. جوادکاظمیان ستاره سابق این تیم درباره بازی شب گذشته گفت:« این اولین بازی امسال پرسپولیس در لیگ قهرمانان امسال بود و واقعیت این است که بازی جالبی از آب درنیامد.

پرسپولیس موقعیت های زیادی نتوانست به وجود بیاورد و فکر می کنم با توجه به اینکه دو دوره در مرحله نیمه نهایی و فینال حضور داشته ، فشار و انتظار زیادی روی این تیم هست و این کار پرسپولیس را در این فصل سخت تر کرده است.»

او درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس در این هفته افت کرده اضافه کرد:« به نظرم با این حال مساوی هم برای بازی اول نتیجه بدی نیست. در مجموع اما قبول دارم که پرسپولیس آنطور که در نیم فصل اول و سال قبل بازی می کرد بازی نمی کند. فکر می کنم با توجه به بازیکنان جدیدی که گرفته این موضوع طبیعی باشد.

ضمن اینکه من خودم به عنوان کسی که فوتبال بازی کرده این موضوع را می دانم که وقتی یک تیم یازده نفر دارد بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی بازی می کنند اما وقتی بازیکنان خوبی روی نیمکت هستند کمی به بازیکنان استرس وارد می شود و ممکن است کیفیت فنی بازیکنان پایین بیایید.

اینکه یک تیم مهره های زیادی داشته باشد برای مربی اتفاق خوبی است اما می تواند باعث فشار و استرس روی بازیکنان باشد.» او ادامه داد:« الان هم فکر می کنم سه چهار نفر در پرسپولیس با استرس بازی می کنند. اما معتقدم پرسپولیس دوباره شکل می گیرد و برمی گردد هرچند اگر سه امتیاز بازی با پاختاکور را می گرفت خیلی برایش بهتر بود، با این حال و با توجه به اینکه پرسپولیس کارش سخت شده اما فکر می کنم از گروهش صعود کند.»

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه درباره شرایط بدنی پرسپولیس که همیشه نقطه قوت این تیم به حساب می آمد افزود:« پرسپولیس در بازی های اخیرش از نظر بدنی طراوت گذشته را ندارد اما برانکو کارش را بلد است و دوباره تیم را از نظر بدنی و تاکتیکی به اوج خواهد رساند.»

مهاجم گلزن پرسپولیس در سال های قبل درباره مهدی ترابی ستاره جوان و جدید این تیم هم گفت:« ترابی یکی از بازیکنان با استعداد و یکی از معدود بازیکنان ایرانی است که تکنیک خوبی دارد و می تواند از بازیکن مقابل عبور کند. او هنوز جانیفتاده اما به زودی با تیم هماهنگ شده و می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند.» کاظمیان همچنین درباره بودیمیر هم افزود:« به نظرم بودیمیر دارد در پرسپولیس جا می افتد. من فیلم بازی های قبلی او را دیدم و فکر می کنم مهاجم چارچوب شناس و گلزنی است.

دیروز هم گل خوبی زد اما او بیشتر از این هم می تواند به تیم کمک کند.» او با اشاره به رقابت جدی تیم ها در لیگ برتر به خصوص با توجه به نتایج خوبی که استقلال می گیرد گفت:« رقابت در بالای جدول در لیگ برتر خیلی جذاب است. استقلال هم شرایط خیلی خوبی دارد و فکر می کنم دربی امسال یک بازی جالب شود. اما درباره قهرمانی من فکر می کنم شانس قهرمانی ۵۰ -۵۰ بین پرسپولیس و سپاهان باشد.»

جواد کاظمیان اما به یک دلیل خاص کمی عصبانی بود چرا که رئال مادرید تیم محبوبش با باخت ۴ بر یک برابر آژاکس در سانتیاگو برنابئو از لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شد. خودش در این رابطه گفت:« واقعا حالم بد است. سومین جام را هم در این فصل از دست دادیم. دیشب واقعا بدترین شب زندگی ورزشی ام بود.» او افزود:« بدترش این است که بارسایی ها که چهارسال و در قهرمانی های رئال در لیگ قهرمانان خبری از آن ها نبود از دیشب دوباره سر و کله شان پیدا شده و دارند حسابی کری می خوانند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم اون موقع که الدوحیل رو تو آزادی والسد رو تو قطر شانسکی بردین دیگه گدشت شانس یه بار در خونه تون رو زد امثال دیگه اون شانس وجود نداره

    • بدون نام

      حتما خخخ!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج