۸۳۹۴۸۹
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

نظر مشاور فرمانده سپاه درباره سخنان اخیر ظریف

حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که به بدعهدی‌های باراک اوباما در قبال برجام اذعان کرده بود، اظهار داشت: ما غصه دار این هستیم که بعد از این مدت طولانی مسئولان ما به نقض عهد دولت اوباما در قبال برجام اذعان می‌کنند.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که به بدعهدی‌های باراک اوباما در قبال برجام اذعان کرده بود، اظهار داشت: ما غصه دار این هستیم که بعد از این مدت طولانی مسئولان ما به نقض عهد دولت اوباما در قبال برجام اذعان می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر غیر قابل اعتماد بودن سران آمریکا، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر بد عهدی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن حاکمان ایالات متحده اشاره کرده و فرمودند: در دشمنی با ملت ایران تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا وجود ندارد، تنها روش دنبال کردن اهداف شأن و تاکتیک‌های به کار برده در این مسیر با هم تفاوت دارند.

مقدم فر درباره چرخش دیرهنگام دستگاه دیپلماسی کشور در قبال رفتار دولت آمریکا و هزینه‌هایی که این سیاست برای کشور در پی داشته است، گفت: متأسفانه برخی مسائل حتماً باید برای مسئولان ما تجربه شود تا بخواهند آن را بپذیرند، این تجربه هزینه‌های بسیاری برای کشور و مردم در پی داشته و دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مسئولین به راهبردهای کلان نظام که از جانب مقام معظم رهبری اعلام می‌شود کم توجهی می‌کند و این کم توجهی هزینه‌های برای کشور در پی داشته و دارد. در اندیشه برخی نگاه به غرب و اعتقاد و اعتماد به آنها چنان جایگاهی دارد که معتقد اند مسائل بدون توجه غربی‌ها حل نمی‌شود.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های فراوان سران آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: در راهبردهای کلان ایالات متحده آمریکا، هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود ندارد. دشمنی آنها در این ۴۰ سال با وجود تغییر حزب حاکم بر آمریکا و سیاست‌های اتخاذ شده در قبال ایران اسلامی به خوبی برای مردان ما روشن شده است.

مقدم فر در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵، گفت: برجام سناریویی در راستای سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران بود که از سوی هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا دنبال می‌شد و تکنیک اجرا کردن سیاست آنها در قبال ایران توسط دموکرات‌ها و جمهوری خواهان با پنبه و یا شمشیر سر بریدن است.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، گفت: دموکرات‌ها در توافق هسته‌ای بنا داشتند که با پنبه سر ایران را ببرند، یعنی همان دشمنی و سیاست خصمانه‌ای و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که در ۴۰ سال گذشته در سیاست خارجه آمریکا وجود داشته دنبال کنند و جمهوری خواهان نیز همین سیاست را البته با روشی متفاوت با دموکرات‌ها دنبال می‌کنند، در دشمنی با جمهوری اسلامی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در یک راستا حرکت می‌کنند و اهداف کلان شأن با هم تفاوتی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیابرو بینیم بابا پدرمون را در اوردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر دکتر ظریف مرد اول بین المللی

    • بدون نام

      نوش جان بگو تا حالا کجابودی الان خبر داره شدی سرت کجا بند بود برو قصه نخور برا تو مشکلی بهوجود نمیاد

    • بدون نام

      شما درست میفرمایید ولی کو گوش شنوا عده ای با تبلیغات بیگانگان بغرب گرویدند و عده ای غرب زده هم از آنها حمایت می‌کنند و این باعث فلاکت مملکت شده غافل از اینکه قانون دین اسلام والا تر از همه ادیان الهی است.به امید هدایت همه انسانها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره به غرب این اوضاع واحوال و این گرونیها و کمبودها.

    • بدون نام

      جالب توجه این است که اکثر آقایان درمجلس ودولت براساس خودمحوری واینکه صندلی علم وبصیرت می‌آورد همینکه برصندلیهای صدارت قرار. گرفتند توهم بصیر شدن موجب میشو د بدون کارشناسی ومشورت بااهل بصیرت خودرا صاحب نظر تلقی وافاضاتی فاقد تعقل ودوراندیشی رانشخوار

    • علی

      راه دیگه نداشتیم ترامپ امد همه ایران فهمید برجام چقدر خوب بوده راه حل دیگه دارید بفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد دکتر ظریف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج