۸۳۹۵۸۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کلوپ، زیدان، امباپه، خواسته‌های اصلی رئالی‌ها

فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای رئال مادرید دو شب پیش و با شکست از آژاکس به اتمام رسید.

ورزش سه: رئال با شکست از آژاکس، خیلی زود و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت. در کوپا دل ری و لالیگا نیز دو شکست متوالی از بارسا کار کهکشانی ها را تمام کرده بود. با این شرایط، تغییر و تحولات گسترده در رئال کاملا محرز است و باید دید سران این باشگاه چه برنامه ای برای خروج از بحران در نظر دارند.

به طور قطع سانتیاگو سولاری به کار خود در رئال ادامه نخواهد داد و باشگاه در جست و جوی گزینه ای دیگر برای فصل بعد است و شاید سولاری حتی پایان فصل را هم نبیند.

در این بین باید دید مسئولان رئال برای تقویت پست های مختلف روی چه بازیکنانی تمرکز خواهند کرد.

نشریه مارکا در نظرسنجی از هواداران رئال خواسته بود تا مسبب اصلی ناکامی فصل جاری تیم شان را معرفی کنند. بازیکن و مربی مورد علاقه برای فصل بعد نیز دیگر گزینه های نظرسنجی بود. همچنین از رئالی ها خواسته شده بود تا نظر خود در مورد اینکه چه بازیکنانی فصل بعد باید از تیم بروند را نیز بگویند و نتایج جالبی نیز حاصل شد.

۵۶ درصد، فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه) را دلیل اصلی بحران کنونی می دانند. ۷۰ درصد خواهان جذب کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی برای فصل بعد هستند، ۱۳ درصد به ادن هازارد رای دادند،۷ درصد به هری کین و نیمار و سه درصد نیز به محمد صلاح.

زیدان و یورگن کلوپ نیز با ۳۲ درصد آرا گزینه های موردعلاقه هواداران برای نیمکت مربیگری هستند. ۱۸ درصد به مورینیو، ۱۵ درصد به پوچتینو و تنها سه درصد به مکس آلگری رای دادند.

کلوپ، زیدان، امباپه، خواسته‌های اصلی رئالی‌ها

همچنین اکثر رئالی ها علاقه ای به ادامه کار مارسلو، تونی کروس، خسوس وایه خو، گرت بیل، کریم بنزما، ماریانو دیاز و فده والورده ندارند و دوست دارند آنها فصل بعد راهی تیمی دیگر شوند.

کلوپ، زیدان، امباپه، خواسته‌های اصلی رئالی‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رئالی های احمق، مارسلو جز بهترین دفاع چپ های تاریخه

    • بدون نام

      قشنگ معلومه این لیست آخر دست کاري شده کدوم رئالي جز مربی کنونی رئال مارسلو نمیخواد ?????کدوم رئالي تونی کروس نمیخواد ??بنزما بازیکن بدی نیست انصافا فقط یکی مثل کريس و بیل آماده بدون مصدوم شدن کنارش لازمه تا تیم برنده بشه همیشه جاهای حساسی که هیچکس کاری نکرد اون گل پیروزی و قهرمانی زد پس در حد خودش خوبه اما الان پا به سن گذاشته میشه قيدش زد اما تا یک بازیکن به متعهدی اون جايگزينش نکردن نباید مثل کريس بفروشن .بازم میگم مارسان با اختلاف بهترین دفاع چپ این دهه فوتبال است

    • کامران

      با اینکه بارسایی هستم ولی مارسلو رو نخواستن هنر میخواد، کلا هواداران اسپانیایی رئال عجیب غریبن تا کریس دو بازی گل نمی زد هو میکردن، از این موضوع هم نگذریم که برزیلی ها زود به اوج فوتبال میرسن و زود هم افت میکنن نهایت تا سی و یکی دو سالگی، چون ذات خوش گذرونی دارن، نمونه زیاده، رونالدو، رونالدینیو، ریوالدو، کاکا، آدریانو.
      شاید بشه گفت روماریو و دنی آلوز بیشتر دوام آوردن
      ولی وقتی تیمی با رائول و کاسیاس و کریس اون کارا رو کرد تعجب نمی کنم سال بعد مارسلو رئال نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج