اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۹۶۱۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

چینی‌ها بازار خودرو را از کره‌ گرفتند

هیوندای موتورز تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه میزان فروش خودرو در بازار چین، تولید محصولاتش را در یکی از کارخانه‌های قدیمی خود در این کشور به حالت تعلیق درآورد.

خبرگزاری ایسنا : هیوندای موتورز تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه میزان فروش خودرو در بازار چین، تولید محصولاتش را در یکی از کارخانه‌های قدیمی خود در این کشور به حالت تعلیق درآورد.

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز روز چهارشنبه اعلام کرده است که با توجه به کاهش و افت شدید در میزان فروش خودرو در بازار چین که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود و نقش اساسی در افزایش درآمدزایی و سودآوری شرکت‌های مختلف دارد، تصمیم گرفته است که تولید محصولاتش را در یکی از کارخانه‌های قدیمی و باسابقه خود در این کشور به حالت تعلیق دربیاورد.

هیوندای موتورز که یکی از بزرگترین و مؤثرترین خودروسازان فعال در بازار کشور چین به شمار می‌رود، از لحاظ میزان فروش خودرو سومین شرکت موفق در چین است که از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون توانسته‌است میزان فروش خود را به صورت موفقیت آمیزی بالا نگه دارد.

این خودروساز کره‌ای با انتشار بیانیه‌ای روز گذشته اعلام کرده است که هیوندای موتورز در حال بررسی میزان تولید محصولاتش در کارخانه خود در چین است به همین دلیل به طور موقت تولید خود را به حالت تعلیق درآورده است تا درنهایت به افزایش و رشد سودآوری و رقابت پذیری خواهد انجامید.

هیوندای موتورز در ادامه تاکید کرده است که روند تولید خودرو در کارخانه هیوندای واقع در پکن تنها به صورت موقت تعلیق شده است و تعطیلی در کار نیست و نخواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، دو شرکت خودروساز کره‌ای هیوندای موتورز و کیاموتورز در سال‌های گذشته هم زمان با رشد و موفقیت بی نظیر خودروسازان چینی و همچنین افزایش بی سابقه محبوبیت و استقبال مشتریان چینی از خودروهای بومی، با ریسک و تهدیدات متعددی روبرو شده‌اند که در نهایت موجب کاهش میزان فروش آنها در بازار چین و همچنین تشدید نگرانی مدیران ارشد آنها در خصوص میزان فروش، درآمدزایی و سودآوری خود شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیان از خودروسازان ما یاد بگیرید چه بلاها که سرما درمیان باز موقع فروش التماس میکنم

    • بدون نام

      این چه دهلی برای ملت در انتظار ایران دارد .

    • بدون نام

      اخ بیچاره ها، حتما مثل ایران خودرو و سایپا، مدیر کارآمد ندارند.!!!خلاصه از ما گفتن. مواظب این همه استعداد باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج