۸۳۹۶۵۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

حمید مطهری: بازی بزرگی را در پیش داریم

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران بازی مقابل پرسپولیس را یک دیدار بزرگ برای سرخپوشان قائمشهری توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: حمید مطهری، مربی نساجی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی خیلی بزرگی در پیش داریم. ما با نایب قهرمان آسیا بازی داریم، اما ما هم نساجی هستیم، تیمی ریشه‌دار که هویت مردم قائمشهر را دارد.

وی افزود: ما پرسپولیس را خیلی خوب مورد ارزیابی قرار دادیم و تمرینات این هفته خود را براساس اطلاعاتی که از این تیم به دست آوردیم، طراحی کردیم. امیدوارم که از لحاظ تاکتیکی بازیکنان همان چیزی را که کادر فنی می‌خواهد در زمین اجرا کنند و مطمئن باشید اگر همه چیز وضعیت خوب خودش را داشته باشد به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه مجید جلالی خواستار جی‌پی‌اس برای تیمش شده است، اما هنوز این وسیله در اختیار آنها قرار داده نشده، خاطرنشان کرد: ما از روزی که کارمان را در نساجی شروع کردیم در اولین اقدام خواستار دستگاه جی‌پی‌اس شدیم. به‌هرحال در فوتبال امروز دنیا این وسیله خیلی به کار مربیان می‌آید و ما هم چند سالی است که از جی‌پی‌اس در تیم‌های‌مان استفاده می‌کنیم.

حمید مطهری: بازی بزرگی را در پیش داریم

این موضوع را به مربی بدنساز تیم هم گفتیم، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است و این وسیله را در اختیار کادر فنی قرار نداده‌اند. با این حال همچنان پیگیریم که هر چه زودتر بتوانیم از دستگاه جی‌پی‌اس برای ارزیابی بهتر آمادگی بازیکنان استفاده کنیم.

مطهری راجع به اینکه چرا مجید جلالی در نشست خبری حاضر نشد، گفت: آقای جلالی احترام زیادی برای شما خبرنگاران قائل است و همیشه در نشست‌های خبری شرکت می‌کند، اما چون زمان این نشست مناسب نبود و او هم‌اکنون در حال بررسی برنامه‌های تاکتیکی خود برای بازی فرداست، خواست که من در نشست بیایم. ضمن اینکه این نشست قرار بود مثل همه بازی‌ها ظهر برگزار شود و نمی‌دانیم چرا الان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به غایبان تیمش در بازی برابر پرسپولیس عنوان کرد: ما برای بازی فردا عباس‌زاده و عبدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و حامد لک هم محروم است. ضمن اینکه یکی دو بازیکن هم وضعیت نهایی‌شان فردا مشخص خواهد شد.

مربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در بازی قبل مقابل نفت مسجدسلیمان بازی 2 بر صفر برده به تساوی کشیده شد، گفت: ما در مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که در آن مسابقه مسائل داوری در تساوی کشاندن بازی دخیل بود. البته تأکید می‌کنم قبل از هر چیز مقصر اصلی به تساوی کشیده شدن بازی کادر فنی است و ما این موضوع را گردن می‌گیریم، اما نمی‌شود از اشتباهات داوری هم به سادگی گذشت.

مطهری ادامه داد: لازم است عنوان کنم وقتی شما در زمین حریف بازی می‌کنید و 2 بر صفر جلو می‌افتید ناخودآگاه بازیکنان عقب‌نشینی می‌کنند.

ما حتی بین دو نیمه به بازیکنان تأکید کردیم بالا بازی کنند. آنها همین کار را انجام دادند تا حدی که وقتی بازی 2 بر صفر بود می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم. در کل باید گفت ما قبل از اینکه بخواهیم دلیلی بیاوریم اول عیب‌های خودمان را جست‌وجو می‌کنیم، اما اشتباهات داوری نباید نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به حمایت هواداران نساجی از این تیم عنوان کرد: من در 45 روزی که اینجا هستم واقعاً سورپرایزهای زیادی را از تماشاگران دیدم. آنها با تمام وجودشان و عاشقانه تیم را دوست دارند. البته این مسائل برای من تازگی نداشت، چرا که می‌دانستم تماشاگران نساجی با قلب‌شان از این تیم حمایت می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود همه ما با تمام وجودمان برای این تیم تلاش کنیم. آنها همیشه ادب و احترام را در ورزشگاه رعایت کرده و هیچ‌موقع بی‌احترامی به حریف نکرده‌اند و این کار قشنگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مربی که محروم است چگونه به نشست خبری میرود اینهم از عجایب فوتبال ایران است

    • ناشناس!

      پرسپولیس بازی سختش قبل از نساجی با چمن مصنوعی است!!

    • بدون نام

      عاشق سر سخت پرسپولیس هستم اما اگر خدای ناکرده به نساجی ببازیم بخاطر اقا مجید جلالی میتونم تحمل کنم . اقا مجید انسان با شخصیت و فهیم و با شعوریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج