۸۳۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ديگر يك ثانيه هم در تراكتور بازي نمي‌كنم

كياني: قلعه‌نويي به من گفت گمشو بيرون!

در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم

مهدي كياني هافبك دفاعي تراكتورسازي در بازي دوستانه مقابل گسترش تبريز با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا كرد و بلافاصله رختكن را ترك كرد. مي‌گويند قلعه‌نويي او را اخراج كرد ولي كياني مي‌گويد:« چه كسي گفته من اخراج شدم؟ من خودم دوست ندارم ديگر بمانم چون خيلي به من توهين شده است.»

كياني درباره ماجرايي كه منجر به درگيري لفظي‌اش با قلعه‌نويي شد ادامه مي‌دهد:« من به آقاي باغ‌آبادي مربي تيم گفتم كه اگر امكان دارد دوست دارم در نيمه دوم بازي كنم و به هيچ عنوان حرف ديگري نزدم ولي به يكباره قلعه‌نويي داد و بيداد را شروع كرد و به من گفت گمشو برو بيرون! من در ابتدا چيزي نگفتم و حتي به قلعه‌نويي گفتم كه حرف خاصي نزدم ولي او باز هم حرف‌هايش را ادامه داده و من هم جوابش را دادم. واقعا بابت حرف‌ها و توهين‌هاي اين مربي متأسفم.»


او ادامه مي‌دهد:« در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم. قلعه‌نويي گفت كه اين بازيكنان سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام دادند ولي الان بازي نمي‌كنند، اين در حالي بود كه ما اولين بازي خود را برگزار مي‌كرديم و در آن ديدار تمامي بازيكن‌ها بد بودند. من ديگر دوست ندارم به من تهمت زده شود به همين دليل ديگر يك ثانيه هم براي تراكتورسازي بازي نخواهم كرد.»

كياني كه به شدت عصباني بود در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« مگر من چه حرفي زدم كه اينطور بايد توهين بشنوم من فلان بازيكن نيستم كه مقابل اين مسائل كوتاه بيايم و خيلي زود جوابش را دادم. من به دنبال رضايتنامه هستم تا از تراكتور بروم، حتي حاضرم در ليگ دسته دوم بازي كنم ولي براي اين آقا بازي نكنم.»

كياني در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« چند سال با جان و دل براي تراكتور بازي كردم ولي اينطور با من رفتار مي‌شود. من از بهترين پيشنهادها به خاطر تراكتور گذشتم ولي حالا ديگر در اين تيم نمي‌مانم. من به طور جدي دنبال گرفتن رضايتنامه هستم تا از تراكتور جدا شوم به هر حال يك جا پيدا مي‌شود كه در آن بازي كنم.»

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

كياني: قلعه‌نويي به من گفت گمشو بيرون!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج