۸۳۹۹۳۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب: گفتیم VAR باشد، گوش نکردند

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید برای بررسی اشتباهات داوری رخ داده در دیدار تیمش برابر نساجی مازندران با فیلم بازی به فدراسیون می رود.

ورزش سه: ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار برابر نساجی مازندران که با از دست رفتن ۲ امتیاز تعیین کننده برای سرخپوشان همراه بود، در مورد داوری بازی گفت: به هر حال ما مشکلات زیادی در این مدت داشتیم مثل فشردگی بازی ها و حالا داوری هم اضافه شده و به این شرایط اعتراض جدی داریم.

گفتیم VARرا راه بیاندازید تا این مشکلات حل شود که گوش نکردند. صحبت های آقای خلیلی و خمارلو مواضع رسمی باشگاه هستند. نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیافتد. یک زمانی است که بحث هواداری است و یک زمانی بحث داوری. نظر اکثر کارشناسان اما این است که داوری با مشکل روبرو است.

عرب: گفتیم VAR باشد، گوش نکردند

عرب در مورد علیرضا فغانی و قضاوتش در دیدار برای پرسپولیس توضیح داد:‌ نه ما کلا اعتقاد داریم آن چیزی که باید انجام می شده و نشده، جای بحث دارد. من فردا با فیلم بازی به فدراسیون می روم تا نتیجه ای بگیریم از این موضوعات.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه به کدام صحنه ها معترضند، بیان کرد: ما به همان صحنه هایی معترض هستیم که کارشناسان صحبت کرده اند.

عرب در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای راه اندازی VAR و هزینه ای که دارد، افزود: به هر حال این هست ولی این موضوع باید یک جایی بسته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس روزهای سختی را برای کسب قهرمانی طی می کند، عنوان کرد: ما الان اعتقاد داریم که باید هواداران متحد بمانند تا برای قهرمانی بجنگیم و این مهم ترین موضوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روحی

      دیدی لنگی جان ناداوری چقدر سوزش داره؟
      پماد بدم خدمتتون؟

    • بدون نام

      کدوم صحنه به ضرر لنگ سوت زدن؟؟اقای عرب شما عادت کردید هر بازی واستون پنالتی بگیرن و داوران بازی رو در بیارن براتون،وقتی با کمک داور از شکست فرار میکردید و بازیکنانتون اخراج نمیشدن و همه جوره حمایت میشدید چرا اون موقه از داوری ایراد نمیگرفتید،

    • بدون نام

      عرب پرسپولیس و نابود کرد

    • PS

      از وقتی این نسناس اومده پرسپولیس فقط داره ضربه میخوره خوب معلومه یه فرد کارنابلد میزارن سرپرست که تیمای سوگولی تاج سپاهان و استقلال عقب نمونن نترسید بااین گند بازیای داوری قهرمانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج