۸۳۹۹۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جمعه شب خاطره انگیز یووه؛ رکوردشکنی قلعه جدید

یوونتوس برای دویستمین بار در آلیانز به میدان خواهد رفت.

وبسایت نود: به نقل از سایت یوونتوس، در بازی آغازین هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا امشب (جمعه) از ساعت ۲۳ یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان اودینزه خواهد بود. این دویستمین باری است که یوونتوس در رقابتی رسمی در ورزشگاه اختصاصی خود از مهمانان پذیرایی می‌کند.

بیانکونری اولین بازی رسمی خود در این ورزشگاه را در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ انجام داد. در هفته اول فصل ۱۲-۲۰۱۱ (اولین فصل از سری ۷ گانه قهرمانی های یوونتوس) و در دیداری مقابل پارما که با برتری ۴-۱ یووه به پایان رسید. استفان لیخشتاینر اولین گل این ورزشگاه را در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند و په‌په، ویدال و مارکیزیو گل های دیگر شاگردان کونته را در آن روز وارد دروازه پارما کردند.

جمعه شب خاطره انگیز یووه؛ رکوردشکنی قلعه جدید

یوونتوس تاکنون 199 بازی رسمی در ورزشگاه آلیانز انجام داده و در این رقابت ها 158 پیروزی و 32 تساوی کسب کرده و تنها 9 بار شکست خورده است. این یعنی یووه در 79.4 درصد از بازی های برگزار شده در این ورزشگاه برنده بوده و تنها در 4.6 درصد از بازی ها مغلوب مهمانان شده است.

از این 9 شکست، 5 شکست در رقابت های سری آ رقم خورده است؛ شکست های 3-1 مقابل اینتر (نوامبر 2012)، 2-1 مقابل سمپدوریا (ژانویه 2013)، 1-0 مقابل اودینزه در آگوست 2015، 2-1 مقابل لاتزیو در اکتبر 2017 و 1-0 مقابل ناپولی در آپریل 2018. یک شکست نیز در کوپا ایتالیا و در دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی فصل 15-2014 و با نتیجه 2-1 برابر فیورنتینا رقم خورده است.

یوونتوس البته 3 بار هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نتیجه را در این ورزشگاه به رقبا واگذار کرده است؛ باخت های 2-0 مقابل بایرن مونیخ (آپریل 2013)، 3-0 مقابل رئال مادرید (آپریل 2018) و 2-1 مقابل منچستریونایتد (نوامبر 2018)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج