۸۴۰۲۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاوند: مقابل فولاد خوزستان استرس داشتیم

آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: هم ما و هم تیم فولاد چند هفته بود رنگ پیروزی را ندیده بودیم و همین موضوع باعث شده بود کمی استرس داشته باشیم.

خبرگزاری میزان: آرش رضاوند در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد خوزستان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر که با برتری شاگردان دایی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوب و البته سخت بود. ۲ تیم موقعیت‌های زیادی در جریان بازی نداشتند و در عین حال ۳ امتیاز کامل را می‌خواستند.

وی افزود: هم ما و هم تیم فولاد چند هفته بود رنگ پیروزی را ندیده بودیم و همین موضوع باعث شده بود کمی استرس داشته باشیم و کار سخت شده بود. من هم مصدومیت جزئی در این بازی پیدا کردم ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و می‌توانم بازی کنم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد بازی بعدی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفت بیست‌ودوم لیگ برتر، تصریح کرد: بازی دشواری است، چون نفت از نظر تیمی هماهنگی خوبی دارد و ممکن است این بازی سخت‌تر از دیدار با فولاد باشد. همچنین آنها زمین خوبی ندارند که می‌تواند روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد. با این حال ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

رضاوند در پایان در مورد اینکه آیا از زمان آمدن مدیران جدید پولی به آنها پرداخت شده یا خیر، خاطرنشان کرد: قرار بود هفته گذشته بخشی از قرارداد‌ها پرداخت شود، ولی نشد. البته علی دایی روز گذشته گفت تا دو، سه روز آینده بخشی از قرارداد‌ها پرداخت می‌شود و ما هم منتظریم تا ببینیم چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چخه

      زحمت کشیدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج