۸۴۰۳۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یووه پس از آلگری؛ خوشبختی یا دوران سیاه؟

اختلاف نظر شدید سران یوونتوس با آلگری به احتمال زیادی پایان همکاری موفقیت‌آمیز سرمربی موفق با پرافتخارترین تیم ایتالیا را در پی دارد.

سایت نود: برتری‌های متوالی یوونتوس با پیروزی تیم ذخیره‌هایش مقابل اودینزه در اولین بازی هفته جاری سری A ایتالیا تداوم یافت اما آتش اختلاف علنی شده بین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی موفق این تیم با سران باشگاه خاموش نشده است.

گویا ماجرا از جایی آغاز شد که سران یوونتوس از ناتوانی آلگری در قهرمان کردن یوونتوس در لیگ قهرمانان به ستوه آمدند و اعلام کردند سرمربی تیم، مرد بازی‌های بزرگ نیست. از طرفی برخی بازیکنان تیم هم رابطه خوبی با ماکس ندارند و اخیرا این اختلافات علنی شده است.

حتی گفته می‌شود پاریتچی و پاول ندود از عوامل اصلی تصمیم‌گیرنده در باشگاه کادر مربیگری فصل آینده تیم را هم بسته‌اند و قصد دارند با بازگرداندن کونته، پیرلوی سرشناس را به عنوان دستیار او معرفی کنند. در بین مقام بالاتر آن‌ها یعنی آنیلی به عنوان مدیر یووه، زیدان را بهترین گزینه برای پرافتخارترین تیم ایتالیا می‌داند.

دیبالا، عامل جدایی

هر چند پاریتیچی در مصاحبه‌ای اعلام کرده آینده آلگری به نتیجه یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان بستگی ندارد اما در تورین همه می‌دانند اگر سرمربی سابق میلان در بازی خانگی دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی این رقابت‌ها شکست ۲ بر صفر بازی رفت را مقابل اتلتیکومادرید جبران نکند، صرفنظر از قهرمانی تقریبا قطعی شده در سری A ، فصل آینده جایی در تورین نخواهد داشت.

یووه پس از آلگری؛ خوشبختی یا دوران سیاه؟

با این اوصاف به نظر می‌رسد اصلی‌ترین و پرقدرت‌ترین مخالف او، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی خط حمله باشد؛ کسی که حدود یک سال قبل به خاطر یک تعویض کلی جنجال به پا کرد و روحیه خشک و نظامی آلگری، راه برگشتی برای مصالحه باقی نگذاشت تا اختلاف طرفین پابرجا بماند. در این کشمکش، برخلاف همیشه گویا این بار سران یوونتوس هوادار بازیکن هستند و آلگری با علم به این موضوع، قصد جدایی دارد.

آینده یووه، تاریک با روشن؟

با این اوصاف به نظر می‌رسد در پایان فصل قطعا راه طرفین از هم جدا می‌شود. تخمین آینده یووه بدون آلگری دشوار است. این تاکتیسین پیش از بازیکن‌سازی به سیستم‌سازی علاقه دارد و این عامل برای مربی بعدی، کار را راحت‌تر می‌کند چون فقط کافی است بازیکنان جدید موردنظر را با تاکتیک‌های نهادینه شده برای بازیکنان قدیمی وفق دهد. البته این اتفاق در صورتی عملی خواهد شد که مربی جدید قصد ایجاد تاکتیکی جدید را نداشته باشد.

مربی بعدی کار سختی در پیش دارد چون دیگر قهرمانی در لیگ و جام حذفی ایتالیا، برخلاف دوران قبل از آلگری، دستاوردی محسوب نمی‌شود و تنها قهرمانی سوم در لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند هواداران را راضی نگه دارد. جملات آلگری در پایان بازی اخیر به خوبی تفاوت یوونتوس او با تیم دوران ناموفق امثال دل‌نری و فررا را نشان می‌دهد: قبلا از شدت استرس برای بردن تیمی مثل مالمو، رنگ هواداران مثل گچ سفید می‌شد!

روزهای بعد از آلگری به شدت غیرقابل پیش‌بینی است. هم می‌تواند یووه را بهتر کند و هم احتمال دارد تیم را به روزهای تلخ گذشته نه‌چندان دور بازگرداند.

گواردیولا، کاندیدای جدید

در این شرایط آخرین اخبار از توافق پپ گواردیولای مشهور با سران یوونتوس حکایت دارد. به هر حال پپ جاه‌طلب چندان بی‌میل نیست پس از لالیگا، بوندس‌لیگا و لیگ برتر انگلیس در سری A هم قهرمان شود و به همین دلیل گویا بر سر امضای قرارداد 4 ساله هم با سران تیم ایتالیایی به توافق رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج