جاباما
۸۴۰۴۳۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ترابی: می‌توانم پرسپولیس را همراهی کنم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی رفت که این بازی درنهایت با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی رفت که این بازی درنهایت با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید. این موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس بدون توجه به نتیجه به دست آمده کادر داوری را مقصر این تساوی بدانند، چراکه آنها اعتقاد داشتند حداقل دو پنالتی برای پرسپولیس در این بازی گرفته نشده است.

در اواخر بازی مهدی ترابی، بازیکن جدید پرسپولیس از ناحیه زانو به‌شدت مصدوم شد و این در حالی است که علیرضا فغانی، داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و اعلام کرد بازیکنان به ادامه بازی بپردازند، اما بعد از بازی عکسی از زانوی ترابی منتشر شد که نشان می‌داد مصدومیت نسبتا جدی روی پای او رخ داده و حتی برانکو در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد ترابی به بازی با السد در لیگ قهرمانان که روز سه‌شنبه در قطر برگزار می‌شود، نمی‌رسد.

این در حالی است که پزشکان پرسپولیس در تلاشند هرطور شده ترابی را به این بازی حساس برسانند. ترابی از روز گذشته اقدامات پزشکی را روی زانوی مصدومش انجام داده و با خشک شدن زخم زانو و مراقبت‌های پزشکی، امروز به احتمال بسیار زیاد همراه با سرخ‌پوشان راهی قطر می‌شود تا درصورت تایید برانکو برای تیمش در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. گفت‌وگو با ستاره جوان پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

بازی با نساجی چطور بود؟ دو امتیاز مهم را از دست دادید.

شاید خیلی‌ها توقع یک بازی ساده را داشتند اما در آن شرایط بازی خیلی سختی انجام دادیم؛ چراکه بازی در زمین چمن مصنوعی و زیر بارش شدید باران واقعا کار سختی بود.

عکسی منتشر شد که نشان می‌داد در بازی با نساجی دچار مصدومیت جدی شدی. وضعیت پایت چطور است؟

بعد از بازی واقعا درد زیادی داشتم به‌طوری که حتی به سختی راه می‌رفتم، اما خوشبختانه از دیروز وضعیتم خیلی بهتر شده و درد کمتری دارم. با ادامه این روند فکر می‌کنم مشکل زیادی نخواهم داشت.

یعنی با این شرایط ممکن است مقابل السد بازی کنی؟

این مساله در اختیار آقای برانکو است و اگر او بگوید حتما این کار را انجام می‌دهم، اما مشکل خاصی ندارم و احتمالا می‌توانم پرسپولیس را در این بازی همراهی کنم.

خودت فکر می‌کنی در آن صحنه که مصدوم شدی روی تو پنالتی انجام شد یا واقعا خودت خطا کردی؟

من آن صحنه را دیدم، قضاوت درباره اینکه خطا روی من شده با کارشناسان است، اما عجیب است که داور خطای مرا گرفت چون من خطایی نکردم و هنوز هم فکر نمی‌کنم خطایی انجام داده باشم. دروازه‌بان تیم نساجی برخورد محکمی با من داشت و واقعا تا چند ساعت بعد از بازی پای من بی‌حس بود، اما فکر نمی‌کنم خطایی کرده باشم، چراکه موقعیت خوبی برای گلزنی داشتم.

سه‌شنبه هم بازی سختی با السد قطر در لیگ قهرمانان دارید. پیش‌بینی‌ات چیست؟

بازی بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود، چراکه السد از بهترین تیم‌های آسیاست، اما می‌خواهیم از این گروه سخت صعود کنیم و امیدوارم درنهایت دست پر به ایران برگردیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازاول هم مشکل نداشت شولنگیابودکه به داوربتازن

      پاسخ ها

      • مموتی گلو

        کور بودی عکس پاشو ندیدی .چرا شما کیسه ها تا این حد بد طینت و بد زذات هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج