جاباما
۸۴۰۶۱۰
۵ نظر
۵۲۸۳
۵ نظر
۵۲۸۳
پ

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

اکسسوری‌ها‌ می‌توانند استایل شما را تکمیل کرده و زیباتر نشان دهند، البته برای استفاده و ست کردن زآن‌ها نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود تیپ و استایل تان را به هم ریخته و ناخوشایند نشان می‌دهد. اکسسوری‌ها نقش مهمی در تیپ و استایل خانم‌ها دارد طوری که استایل آن‌ها را از سادگی در آورده و به آن رنگ و لعاب می‌بخشد، پس باید در انتخاب و استفاده از آن‌ها دقت کنید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اکسسوری ها می‌توانند استایل شما را تکمیل کرده و زیباتر نشان دهند، البته برای استفاده و ست کردن زآنها نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود تیپ و استایل تان را به هم ریخته و ناخوشایند نشان می‌دهد. اکسسوری ها نقش مهمی در تیپ و استایل خانم‌ها دارد طوری که استایل آن‌ها را از سادگی در آورده و به آن رنگ و لعاب می‌بخشد، پس باید در انتخاب و استفاده از آن‌ها دقت کنید. در ادامه قوانین استفاده از زیورآلات را برایتان آورده ایم، قوانینی که شاید تا به حال نمی‌دانستید.

بیش از ۳-۴ اکسسوری استفاده نکنید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

حتی اگر عاشق اکسسوری هستید، نباید در این کار زیاده روی کنید. شما نباید بیش از ۳ یا ۴ اکسسوری از خودتان بیاویزید، در غیر این صورت ظاهرتان شلوغ و بهم ریخته به چشم خواهد آمد. علاوه بر آن، در صورتی که بخواهید چندین اکسسوری را با هم استفاده کنید، باید به سبک، رنگ و حتی جنس آن‌ها نیز دقت کنید تا با هم هماهنگی داشته باشند.

یقه‌های بزرگ لباس تان را زیر شال پنهان نکنید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

اگر مانتو یا پالتوی شما یقه‌ای بزرگ دارد، بهتر است که شال تان را به گونه‌ای بیاندازید که روی یقه قرار نگیرد. در این شرایط، نه تنها زیبایی یقه لباس تان پشت شال پنهان می‌شود، بلکه بالا تنه تان پف کرده و تناسب خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین قبل از انداختن شال، به یقه لباس تان دقت کنید. اگر یقه‌ای بزرگ دارید، شالی کوچک که تنها دور گردن تان را می‌پوشاند، انتخاب کنید.

دلیلی ندارد که رنگ کیف و کفش تان یک جور باشد

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

برخی‌ها هنوز به این باور اعتقاد دارند که رنگ کیف و کفش باید یکجور باشد، در حالی که این قانون دیگر در دنیای مد و فشن جایی ندارد. اتفاقا اگر شما کفشی رنگی به پا دارید، بهتر است که کیف تان را به رنگی متضاد انتخاب کنید. مثلا اگر کفش تان زرد، قرمز یا آبی ست، کیفی به رنگ‌های خنثی به دست بگیرید یا اگر رنگ کفش تان تیره است، رنگ کیف تان را روشن انتخاب کنید.

اولویت خود را انتخاب کنید، لباس یا زیورآلات؟

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

قبل از انتخاب اکسسوری، شما باید به لباسی که به تن کرده اید توجه کنید. اگر لباس شما پر از تزیینات باشد، اگر یقه‌ای پفی داشته باشید یا این که رنگ لباس تان خیلی روشن و توی چشم باشد، بهتر است که زیورآلات تان را ساده‌تر انتخاب کنید. در واقع در این استایل لباس شما در اولویت قرار دارد. اما اگر بخواهید که زیورآلات تان را در اولویت قرار دهید، باید لباسی که انتخاب می‌کنید ساده‌تر باشد، به طوری که اولین چیزی که به چشم می‌آید، زیورآلات باشد.

اگر لباس شب پوشیدید، دور ساعت مچی را خط بکشید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

شاید این قانون را نمی‌دانستید، اما لباس شب با ساعت مچی هیچ تناسبی ندارد. اگر به استایل ستاره‌ها روی فرش قرمز نگاه کرده باشید، می‌بینید که هیچ کدام از آن‌ها با پیراهن‌های شبی که به تن کرده اند، ساعت نیانداخته اند. ساعت مچی، حتی ظریف‌ترین مدل‌های آن نیز استایلی اسپورت به شما می‌دهند، بنابراین بهتر است که آن را در کنار پیراهن‌های شب استفاده نکنید.

حلقه‌های بزرگ به هر دستی نمی‌آید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

حلقه‌های بزرگ به دست خانم‌هایی که انگشتانی ظریف دارند، نمی‌آی؛ بنابراین قبل از انتخاب مدل حلقه، به فرم انگشتان تان دقت کنید. خوبی حلقه‌های ظریف و باریک این است که انگشتان شما را کشیده‌تر نیز نشان می‌دهد.

دستکش باید همرنگ یکی از اکسسوری هایتان باشد

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

برخلاف رنگ کیف و کفش، رنگ دستکشی که به دست می‌کنید باید با رنگ یکی از اکسسوری هایتان جور در آید؛ بنابراین قبل از به دست کردن دستکش، به رنگ کمربند، کفش یا حتی رژ لب تان نگاه کنید. رنگ آن حداقل باید با یکی از این موارد ست باشد، در غیر این صورت هیچ زیبایی نخواهد داشت.

اگر لباس هایتان به رنگ پاستلی ست، کفش مشکی نپوشید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

اگر چه کفش‌های مشکی با هر رنگ لباسی ست می‌شوند، اما اگر لباس‌هایی به رنگ پاستلی به تن دارید، بهتر است که دور کفش‌های تیره به خصوص مشکی را خط بکشید. بهترین انتخاب برای لباس‌های پاستلی کفش‌هایی به رنگ روشن است.

اکسسوری‌های رنگی را با لباس‌هایی به رنگ خنثی ست کنید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

حتی اگر عاشق رنگ‌ها هستید، بهتر است که در این کار زیاده روی نکنید. اگر لباس‌هایی رنگی به تن دارید، اکسسوری هایتان باید رنگ‌های ساده ای، چون نقره‌ای یا طلایی داشته باشند، اما اگر می‌خواهید از اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید باید لباس هایتان به رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری، طلایی یا سرمه‌ای باشد، در غیر این صورت چشم را خسته خواهند کرد.

تنها جواهرات یا زیورآلات کوچک و ظریف را به صورت ست بیاندازید

قوانین استفاده از اکسسوری‌ها که نمی‌دانید

برخی از خانم‌ها از زیورآلات بزرگ و توی چشم خوششان می‌آید، اگر انگشتر، گوشواره یا گردنبندی که می‌اندازید سنگین و بزرگ است، بهتر است که آن‌ها را به صورت تک استفاده کنید. استفاده از چنین زیورآلاتی به صورت ست، توی ذوق می‌زند. به بیان دیگر، اگر دوست دارید که از سرویس‌های ست استفاده کنید، تنها سرویس‌های ظریف را به کار گیرید.

منبع: brightside

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وصیه به پولداراست دیگه ما که نداریم

    • بدون نام

      خیلی خوب ومفید بود ممنون

    • بدون نام

      مرسی

    • مریم

      واقعا ساعت با لباس شب خیلی بدجوره چرا اخه میندازید

    • بدون نام

      این مطلب که خیلی قدیمیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج