۸۴۱۴۷۲
۱۵ نظر
۵۰۲۱
۱۵ نظر
۵۰۲۱
پ

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

پرواز‌های طولانی مدت خستگی‌های زیادی را به همراه دارد، از این رو برخی‌ها ترجیح می‌دهند که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، با صندلی‌های فرست کلاس سفر کنند. این صندلی‌های لوکس امکانات متفاوتی مانند منوی غذای متنوع، نوشیدنی‌های لوکس، مانیتور‌های پیشرفته، حمام آب گرم و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: پرواز‌های طولانی مدت خستگی‌های زیادی را به همراه دارد، از این رو برخی‌ها ترجیح می‌دهند که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، با صندلی‌های فرست کلاس سفر کنند. این صندلی‌های لوکس امکانات متفاوتی مانند منوی غذای متنوع، نوشیدنی‌های لوکس، مانیتور‌های پیشرفته، حمام آب گرم و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اما آیا می‌دانید که برای پرواز با چنین صندلی‌هایی چقدر باید بپردازید؟ در ادامه گران‌ترین پرواز‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

Qantas A۳۸۰ - ملبورن به لس آنجلس

مدت زمان پرواز: ۱۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

صندلی‌های پرواز ایرلاین کانتاس امنیت فوق العاده بالایی دارند. صندلی که مسافران روی آن می‌نشینند از چرم مرغوب بوده و بسیار نرم و راحت می‌باشند. در این مکان طیف گسترده‌ای از غذا‌ها و نوشیدنی‌ها نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. یکی از جذابیت‌های منوی غذای این پرواز این است که به انتخاب آشپز مشهور «Neil Perry» انتخاب و تهیه می‌شوند. اگر می‌خواهید روی صندلی فرست کلاس این هواپیما بنشینید، باید مبلغی حدود ۹۸۰۰ دلار بپردازید.

British Airways ۷۸۷-۹ Dreamliner_ لندن به هنگ کنگ

مدت زمان پرواز: ۱۲ ساعت

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

صندلی‌های فرست کلاس این پرواز نهایت ظرافت و زیبایی طراحی را به شما منتقل می‌کند. شما می‌توانید به راحتی پاهایتان را دراز کنید و از پرواز نهایت لذت را ببرید. در این کابین مانیتوری ۲۳ اینچی برای شما وجود دارد که می‌توانید به کمک ریمورت کنترل لمسی هر آنچه دوست داشتید را انتخاب و تماشا کنید. انواع نوشیدنی‌ها و غذا‌های مختلف در این پرواز برای شما سرو می‌شود. یک مسیر رفت از لندن به هنگ کنک برای شما روی این صندلی‌های لوکس ۱۶۰۰۰ دلار آب می‌خورد.

Japan Airline Sky Suite ۷۷۷- توکیو به نیویورک

مدت زمان پرواز: ۱۳ ساعت

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

شما می‌توانید در پرواز ایرلاین ژاپن خیلی راحت در کابین خصوصی خود استراحت کنید. به لطف دیوار‌هایی چوبی که دورتان کشیده شده، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که حریم شخصی تان کاملا حفظ می‌شود. یک LCD ۲۳ اینچی، یک میز بزرگ و یک کمد برای قرار دادن وسایل مورد نیاز، در اختیار مسافر قرار می‌گیرد. بلیط این صندلی تنها برای یک مسیر رفت ۱۲۰۰۰ دلار است.

AirFrance La Première- پاریس به نیویورک

مدت زمان پرواز: ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

صندلی‌های این پرواز بسیار پهن و بزرگ بوده، به طوری که شما به راحتی می‌توانید پاهایتان را روی آن دراز یا آن‌ها را روی صندلی جمع کنید. روبه روی شما مانیتوری ۲۴ اینچی قرار دارد که می‌توانید در طول پرواز خودتان را با آن سرگرم کنید. منوی غذای این پرواز نیز شامل غذا‌هایی از بهترین آشپز‌های فرانسوی ست. برای سفر با صندلی فرست کلاس این پرواز، ۹۵۰۰ دلار باید هزینه کنید.

Swiss ۷۷۷-۳۰۰ER- زوریخ به لس آنجلس

مدت زمان پرواز: ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

صندلی فرست کلاس ایرلاین سوئیس هم فضایی کاملا اختصاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صندلی‌ها پهنای زیادی دارند و بسیار راحت به نظر می‌رسند. مانیتوری ۳۲ اینچی نیز در مقابل صندلی شما قرار دارد که می‌توانید تا انتهای پرواز با آن سرگرم باشید. پس از تیک آف، میهمانداران هواپیما ظرفی از بادام هندی و حوله‌ای گرم برایتان می‌آورند. منوی غذای این ایرلاین بسیار متنوع بوده، به طوری که می‌توانید هر نوع غذا یا نوشیدنی که دوست داشتید را در آن پیدا کنید. بلیط یک مسیر از این هواپیما ۱۴۶۰۰ دلار می‌ارزد.

Emirates- دبی به نیویورک

مدت زمان پرواز: ۱۴ ساعت

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

پرواز فرست کلاس امارات یکی از شناخته شده‌ترین فرست کلاس‌های دنیا می‌باشد. سوئیت‌های خصوصی، تختخواب‌های راحت، میز‌های بزرگ، حمام آب گرم در پرواز، منوی متنوع و... از امکاناتی ست که در اختیارتان قرار می‌گیرد. درست پس از تیک آف، میهماندار برای شما نوشیدنی، قهوه عربی و حوله داغ می‌آورد. اگر این چیز‌ها راضی تان نکرد، خودتان می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش دهید. بالش، چشم بند و پیژامه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از لوازم آرایش و عطریات بولگاری که در سرویس بهداشتی این ایرلاین قرار داده شده، استفاده کنید. قیمت یک مسیر برای شما ۸۰۰۰ دلار آب می‌خورد.

American Airlines- لس آنجلس به هنگ کنگ

مدت زمان پرواز: ۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟

صندلی‌های فرس کلاس این پرواز بسیار پهن و راحت بوده، علاوه بر آن شما می‌توانید پشت آن را خوابانده و آن را به شکل تخت در آورید. با وجود فضایی کاملا اختصاصی هیچ کس مزاحم خواب و استراحت شما نخواهد شد. صبحانه‌های این پرواز بسیار لاکچری بوده و از بهترین اسموتی‌های جهان درست شده اند. جدا از همه اینها، شما نسبت به مسافران دیگر در اولویت هستید، از این رو، پس از فرود هواپیما، کارهایتان زودتر از بقیه انجام شده و از گیت خارج می‌شوید. اگر بخواهید با این پرواز به هنگ کنگ بروید باید ۱۳۰۰۰ را تنها برای یک مسیر بپردازید.

Cathay Pacific- هنگ کنگ به نیویورک

مدت زمان پرواز: ۱۶ ساعت

لوکس‌ترین پرواز‌های جهان چقدر می‌ارزند؟
این پرواز از نظر خدمات و چیدمان منحصر بفرد صندلی ها، برنده جایزه شده است. کابین این پرواز به گونه‌ای تنظیم شده که فضای بیشتری را برای استراحت و خوابیدن میهمانان و تماشای برنامه‌های مورد علاقه شان در مانیتور‌های شخص، فراهم می‌نماید. نوشیدنی‌های گران قیمت و خاویار اعلا پای ثابت وعده‌های غذایی آن است. لباس‌هایی که این ایرلاین در اختیار شما قرار می‌دهند از ۱۰۰% الیاف طبیعی تهیه شده اند. سوئیت‌های فرس کلاس این ایرلاین ۱۷۰۰۰ دلار می‌ارزد.

منبع: constative

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پروازای داخلی ایران به قیمت جوون آدما تموم میشه پس گرون ترند

    • هواپیمایی ملی ایران

      برای یه ساعت سوار هواپیما شدیم خیلی فضای معنوی بود خلبان هر کاری میکرد همه میگفتن یا حضرت عباس یا فاطمه زهرا!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • م

      برترینها تو هم کرم بریز .آه نداریم با ناله سودا کنیم تو از پروازهای لاکچری مینویسی.

    • بدون نام

      فقط اکونومی که حتی پاهاتم جلوش جا نمی شه

    • بدون نام

      منم میخام...

    • بدون نام

      خوش به حالشون
      اینها آدم هستن یا ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خوش به حال آقازاده های مفت خور

    • بدون نام

      دیگه سفز به ماه رویاست سوار این هواپیما ها شدن ارزوی دست نیافتنی واقعا خیلی برای ماها گرونه خیلی با بیارزش شدن پولمون باید برای رفت و امد یک اپارتمان فروخت وسوار شد چه سودی میبرن این ایر لانها و برای پولداران غربی علاوه بر اینکه پولی نیست هواپیماشون این باشه هتل و ... دیگه شون چیه ...عجیبه اینقدر تفاوت سطح طبقاتی

    • بدون نام

      پس ایرلاین های ما کو
      از نظر سقوط کردن بسیار لاکچری هستند
      چرا تبعیض‌قائل میشین
      تا کی اجنبی‌پرستی

    • ToTo

      تو ایران اگه ولشون کنید سر پایی هم سوار میکنن

    • بدون نام

      دلم.گرفت ،،چقدر تبعیض بین مردم ایران و بقیه کشورهاست ..خدایا من حتی نمیتونم تا یه شهر اونورتر برای عید برم مسافرت
      الحمدالله شکر...نجاتمون بده خدا

    • بدون نام

      هواپیماهای کیش ایر دقیقا آدم رو یاد جامبو می ندازه ،کوچیک و کپل و البته صندلیهای بهم چسبیده ،هر چی خوش گذشته از یادت میره !اون آخر کنار موتور !!!!!

    • بدون نام

      عوضش اون دنیا اونا میرن جهنم ما میریم بهشت.اونوقت از تو بهشت بهشون میخندیم!

    • شقایق

      یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج