۸۴۱۸۲۵
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

آغاز توزیع پول نو در شعب منتخب بانکی

از امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند تا روز دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۲شعب منتخب اسکناس‌های نو ۲ و ۵ هزار تومانی توزیع می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: با نزدیکی به ایام نوروز و آغاز سال جدید بازار اسکناس‌های نو هم داغ می‌شود و بانک مرکزی برای تسهیل تهیه اسکناس نو از سوی مردم و همچنین کوتاه کردن دست دلالان اسکناس از بازار سیاه اسکناس شب عید، از امروز اقدام به توزیع اسکناس نو در برخی شعب منتخب بانک‌ها می‌کند.

امسال نیز به روال سال‌های گذشته از امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند تا روز دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ در شعب منتخب ۱۲ بانک از جمله بانک ملی ایران، صادرات ایران، ملت، اقتصاد نوین، سپه، گردشگری، پست بانک، سینا، رفاه کارگران، پارسیان، پاسارگاد و سرمایه اسکناس نو توزیع خواهد شد.

طبق اعلام بانک مرکزی، اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع ۲ هزار تومانی و پنج هزار تومانی است؛ ضمن آنکه توزیع اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز که از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روز‌های پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در سایر استان‌ها، ناظران پولی با همکاری شعب بانک‌های منتخب نسبت به توزیع عمومی اسکناس نو اقدام خواهند کرد. اطلاع رسانی در این خصوص نیز از طریق روابط عمومی بانک‌های تعیین شده انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منکه خواب اسکن نوراهم نخواهمدید چون که ازجایی پولی نمی گیرم بیکاربیعار بجز۴۵تمن که انهم سوپری همان لحظه برمیداردوباشکلک دراوردن هنوچندیورودیگربعدازگوجه وخیارچینی می شورمت,دیگه هم براجنس نفرست دوکن,,خوشابه سادت اونایی که چندین کارت وچندین شغل اداره ای دارند,الاعبادالله المخلصین,,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12/57آخه ماها نودوشش درصد پولمان کجا بود و یکی هم این پولهای بی پشتوانه که بیش از هزار برابر اُفت کرده اند به چه دردی میخورند، اون وقت ها وقتی یک دو ریالی یا پنج ریالی عیدی میدادند و جمع شان میکردی مثلاً دوازده تومان شده بود سه چهار جفت کفش چرمی اعلا میتوانستی بخری ولی حالا با ده بیست میلیون میری بازار هیچی نخریدی کرایه تاکسی هم نداری، آخ برای یک روز عید چهل ویک سال پیش که حسرت است حسرت،،

      • بدون نام

        اون دوهزا تومنی که روی عکس خبر گذاشتن دیگه از دور خارج شده پول خورد محسوب میشه

    • ااهورا

      مجانی میدن؟؟!!!
      اگه مجانی میدن بریم،وگرنه مامشکلمون کهنه بودن پول نیست!!!کاش داشتیم همش کهنه بود!!!

    • بدون نام

      به مردم دروغ نگید من رفتم پول نو بگیرم از بانک اقتصاد نوین بهم نداده میگه در استان تهران فقط پخش می کنند

    • بدون نام

      پول نو؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق

    • اکبر قلیچ خانی

      یه جوری از پول نو حرف میزنید که ،گریه کنم.آخه بی وجدان من و ما مردم با این وضعیت اقتصادی کجایی م شما نفس تون از جای گرم در میاد،اختلاف طبقاتی تو کشور ،، داره بیداد میکنه ،خسته و شرمنده زن و بچه ایم ...،خدا رو نمیشناسید؟؟؟؟؟؟؟

    • یوسف

      الان دو هزاری بخوای عیدی بدی به یه بچه هم همون جا دو هزاری میکنه تو حلقت تا بفهمی با یه دوهزار دیگه یه شکلات هم نمیشه خرید ...

      پاسخ ها

      • عامو

        کاربر یوسف بزرگوار، بهتره که عیدی را جمع کنیم یا اینکه به خاطر مبلغ عیدی ندهیم، به مناسبت عیدی و دشت بدهیم و به مبلغ و ارزش ریالی کاری نداشته باشیم، و الا زیر پنجاه هزار تومان که چهار صفر آن را توسی و کم رنگ کردن نباید کمتر عیدی بدهیم و ما نداریم، اگه باشه همان پنجاه توانی (پانصدهزار) بدن بهتره که عید و عیدی فراموش نشه، ببخشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج