۸۴۱۹۸۳
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

کشف بزرگ‌ترین محموله شیشه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف ۱۶۷ کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه در بازرسی از یک دستگاه بونکر گاز در خراسان‌جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سردار محمدمسعود زاهدیان در حاشیه سفر به استان خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی از انتقال محموله مواد مخدر از سیستان و بلوچستان به شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند، قرار است انتقال این محموله توسط یک دستگاه بونکر گاز انجام شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اجرای طرح ایست و بازرسی در کلیه محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی گفت: پلیس با مشاهده یک دستگاه بونکر گاز، بلافاصله آن را متوقف کردند.

زاهدیان ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو حامل گاز بود و عملیات بازرسی خودرو به سختی انجام می‌شد اما با تلاش فراوان مأموران پلیس، ۱۶۷ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» کشف شد.

وی با اعلام اینکه محموله مکشوفه بزرگ‌ترین محموله شیشه است که در افغانستان تولید و در خراسان‌جنوبی به‌صورت یکجا کشف شده، تصریح کرد: طی سال جاری، بیش از ۴۴۵ کیلو شیشه در استان خراسان‌جنوبی کشف شده که زنگ خطری برای ایران و جامعه جهانی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر همراهی همه سازمان‌های مقابله‌ای در بحث مبارزه با مواد مخدر تأکید و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۶۷۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که این نشانگر آن است که پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

زاهدیان با بیان اینکه زنگ خطر مواد مخدر صنعتی در دنیا به صدا درآمده است، گفت: در صورت عدم اقدام قاطع جهانی در برخورد با سرشاخه‌های مواد مخدر، طی چند سال آینده کشور افغانستان به تولیدکننده عمده شیشه در جهان تبدیل خواهد شد.

وی بر اثرات مخرب و خانمان‌سوز مواد مخدر صنعتی تأکید و تصریح کرد: در بسیاری از جرائم خشن رخ‌داده در سطح کشور و دنیا، نقش مصرف مواد مخدر صنعتی توسط عامل جنایت مشخص شده که بایستی اقدامات مقابله‌ای جدی‌تری در این زمینه صورت پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد بستانسرا

      بفرستید بره اروپا همه معتاد بشن .فروش نفت رو متوقف کنید بجاش صادرات شیشه انجام بدین .هم درآمدش بهتر از نفت هست هم این همه مامورین نیروهای نظامی ما شهید نمیشن .چرا بخاطر سلامت اروپا ما هزینه میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج