۸۴۱۹۹۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

اسماعیلی: غرور؟ شفر از من می‌خواست دریبل کنم

ستاره شماره ۸ استقلال می گوید او هرگز با غرور در زمین بازی نکرده است و تنها با خواسته سرمربی تیم در زمین بازی کرده است.

ورزش سه: فرشید اسماعیلی بی تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی با العین بود، او در یک صحنه سه بازیکن العین را به زیبایی جا گذاشت و ضربه اش با سوپر واکنش خالد عیسی به کرنر رفت. او همچنین یک شوت هم از پشت محوطه جریمه روی موقعیتی که خودش ایجاد کرده بود زد که این شوت به بیرون از دروازه رفت. به جز این اسماعیلی در نیمه دوم بازی هماهنگ و ایده آلی با ۳ بازیکن خارجی تیمش داشت که حاصل آن بدست آمدن چند موقعیت ایده آل گلزنی بود.

اما در اقدامی عجیب بعضی از صفحات هواداری استقلال در فضای مجازی اینطور عنوان کردند که او مغرور بازی کرده و در فکر کار تیمی نبوده است، اتفاقی که ستاره شماره ۸ استقلال را به شدت ناراحت کرده است.

فرشید اسماعیلی در این باره گفت: در این سال ها که در استقلال بازی کرده ام هدفی جز موفقیت استقلال نداشته ام، بازی های زیادی را با وجود مصدومیت در زمین بازی کردم و این ها هیچکدام منتی نیست چون من عاشق پیراهن استقلال هستم و همیشه در زمین از جان مایه می گذارم.

او ادامه داد: من هرگز با غرور در زمین بازی نمی کنم. در بازی شب گذشته آقای شفر از من خواستند که دریبل بزنم تا نظم دفاعی خط دفاع حریف به هم بخورد و ما بتوانیم راحت تر موقعیت سازی کنیم. من فقط خواسته سرمربی را اجرا کردم وگرنه بارها گفته ام که پاس دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم.

اسماعیلی: غرور؟ شفر از من می‌خواست دریبل کنم

هافبک شماره 8 تیم فوتبال استقلال در مورد بازی با العین گفت: نیمه اول بازی پایاپای بود و دو تیم نتوانستند موقعیت چندان جدی خلق کنند. اما در نیمه دوم ما کاملا بر بازی مسلط بودیم و خودتان دیدید که می توانستیم سه چهار گل بزنیم. متاسفانه روی تنها موقعیت العین غافلگیر شدیم. من فکر می کنم عدالت رعایت نشد و ما بازی که می توانستیم با اختلاف گل پیروز شویم را مساوی کردیم.

او در مورد مصدومیتش هم که در بازی با العین نصیبش شد هم گفت: من در اواسط نیمه دوم لگنم در رفت ولی با توجه به شرایط حساس تیم ماندم و بازی کردم. در دقیقه 80 آنقدر درد داشتم که حتی نفس کشیدن هم برایم سخت بود و شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانستم به بازی ادامه بدهم.

اسماعیلی در ادامه در مورد مصدومیت خود گفت: من وقتی از زمین بیرون آمدم آنقدر درد داشتم که حتی پزشکان تیم نتوانستند پایم را جا بیندازند. امروز به کلینیک باشگاه استقلال می روم تا بتوانم در بازی های بعدی در خدمت تیم باشم.

هافبک شماره 8 استقلال در باره شانس صعود استقلال هم می گوید: ما با بدشانسی 3 امتیاز بازی با العین را از دست دادیم و کارمان سخت شده است اما هواداران عزیزمان بدانند که تا روز آخر برای صعود تلاش می کنیم و بازهم تلاش می کنیم که دوباره شانس صعودمان را زنده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      وواقعن من ب عنوان یه طرفدار ازبازی دیشب اسماعیلی ناراحت شدم

      پاسخ ها

      • ح....

        خوب بازی می کنن ولی گاهن تگ روی می کنن بی خودی دریبل می زنن تو بازیهای حساس خودنمایی کردن به هوادار عذاب روحی میده خوشبختانه الان مردم ایران فوتبال و خیلی خوب می فهمنن الان از یک بچه دوساله هم سوال کنی اشکالات و نقطه ضعف تیم و براتون دونه به دونه توضیح می دهد ....جای که نیاز نیس واسه چی دریبل می زنی مگه تو همچین بازیهای حساس چند تا موقعیت گیرتون میاد که با دریبلهای بی اساس تیم و از شدت حمله بندازی ....تو یک زد حمله اصلن نیازی به دریبل نبود اقای فرشید خان با خود خواهی دربیل کرد توپ و زد بیرون این حرکتا هوادارو روانی می کنه

    • بدون نام

      دست از فانتزی بازی و بی جنبه گی بردار و اینجوری موقعیتها را خراب نکن
      با هر بار خراب کردن موقعیتها در اصل موقعیتت در استقلال داره از بین میره
      اگه دیشب تو اون لحظه ها به جای بی جنبگی و رویا بافی دو تا پاس میدادی الان این نتیجه رقم نمیخورد
      بشین فیلم بلزیهات را چند بار ببین
      وچرا محسن کریمی و قائدی بیرون باشند ویک فرد بی مسئولیت مثل تو فیکس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضعیف ترین بازیکن استقلال اسماعیلی هست بیشعور فقط خودنمایی میکنه حقش نیست حتی روی نیمکت استقلال باشه

    • بدون نام

      خداوکیلی چقدر هزینه کرد دوبرابر پرسپولس هزینه کرده ولی به شما قول میدم سهمیه نمگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج