۸۴۲۰۶۲
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

امام جمعه قم: درود خدا بر ذوالنوری که در مجلس غیرتی از خود نشان داد

آیت‌الله سعیدی با اشاره به صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام ذوالنوری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درود خدا بر این شخص که در مجلس غیرتی از خود نشان داد، اما چرا بعضی‌ها غافل هستند و حواس‌شان نیست؛ از چه کسی تبلیغ می‌کنید؟ پای علم چه کسی سینه می‌زنید؟ به خداوند قسم فردا علم حسین(ع)، مهدی آل محمد(عج) و … برافراشته است.

خبرگزاری فارس: سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دومین مراسم چلچراغ که با هدف بزرگداشت روز ملی شهدا و تکریم ۴۷۲ خانواده شهید و ایثارگر شهرداری قم و همچنین رونمایی از سند هویتی نخستین شهید شهرداری قم در سالن همایش‌های این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: دستورات خداوند، ارسال پیامبران، ائمه معصومین(ع) و در عصر غیبت مراجع بزرگوار که در رأس‌شان ولی فقیه هستند، ما را هدایت می‌کنند تا رجوع ما از این دنیا آبرومند باشند و با همان فطرتی که آمدیم، به دنیای دیگر بازگردیم.

وی ادامه داد: بعضی از افراد هستند که به گمان خودشان به لحاظ حفظ موقعیت‌ها، آبرو، مال و حیثیت، فراتر از خط، جریان و گروه‌شان، خود را از دست می‌دهند و ضایع و خراب می‌کنند و رجوع‌شان به سمت خداوند، به شکل بدی است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: جامعه اگر به خواب فرو برود، ارزش‌های خود را کنار بگذارد و با جریان‌های فتنه و ضد انقلاب پیوند بخورد، آخرش این است که باید ناموسش را هم بدهد.

حجت الاسلام ذوالنوری غیرت نشان داد

آیت‌الله سعیدی با اشاره به صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام ذوالنوری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درود خدا بر این شخص که در مجلس غیرتی از خود نشان داد، اما چرا بعضی‌ها غافل هستند و حواس‌شان نیست؛ از چه کسی تبلیغ می‌کنید؟ پای علم چه کسی سینه می‌زنید؟ به خداوند قسم فردا علم حسین(ع)، مهدی آل محمد(عج) و … برافراشته است.

وی ادامه داد: چرا برخی از افراد نفهمیده، نسنجیده و نپخته پای علم فتنه‌گران سینه می‌زنند؟ این علم‌ها نه تنها در دنیا، بلکه در قیامت هم ساقط خواهند شد و اگر توبه نکنند، مطرود از درگاه خداوند هستند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه از خودمان غیرت نشان دهیم و پای ارزش‌های انقلاب بایستیم، عنوان کرد: شهدای گرانقدر این کارها را انجام دادند که امروز چنین مراسم‌هایی برای آنها برگزار می‌کنیم.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: آن شهید بزرگوار شهرداری کجا انتظار داشت که من و شما چنین مراسمی برای او داشته باشیم و در ساعت کاری برای بیان خاطرات و صحبت‌های آن شهید برنامه بگیریم؟ هیچ‌وقت چنین انتظاری نداشت ولی وظیفه ما است که این کار را انجام دهیم چراکه آن شهید برای رضایت خداوند و اعتلای فرهنگ دینی این کار را انجام داد.

وی با بیان اینکه تا زنده هستیم با جان، نفس، آبرو، مال و … پای پرچم دین بایستیم، گفت: در میان اصحاب پیامبر، افرادی با سلایق و حرکت‌های مختلف داشتیم، اما پیامبر با هیچکس مخالفتی نکرد و از تمام ظرفیت‌ها بهره برد؛ مقام معظم رهبری نیز فرمودند کلمات و تعبیرات افراطی را به کار نبرید؛ نمی‌گوییم انسان باید در هر جایی به هر شکلی می‌خواهد رفتار کند چراکه باید رفتارش پخته و سنجیده باشد، اما از آن طرف اگر هم کسی غیرتمندانه به عرصه می‌آید، نباید محدودش کنند.

امام جمعه قم یادآور شد: یکی از کسانی که در داستان کربلا جنگ می‌کرد، وقتی دید دشمن جرات جنگیدن با او را ندارد و به سمت‌اش نمی‌آید، زره خود را کند ولی آن زمان هیچکس او را محکوم نکرد و به او تندرو نگفتند چون نشان دهنده‌ عشق یک رزمنده مومن و ولایتمدار به خدا بود.

وی با اشاره به اینکه باید پای علم دین بایستید و یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارید، گفت: بیانیه گام دوم حضرت آقا بسیار پر محتوا است و باید با درایت، حوصله و برنامه‌ریزی شده همه آن را بخوانند، بفهمند، باور و عقیده پیدا کرده و به آن عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاعلی

    • شکیبه

      بازیه . اما بازی بدیه

    • جعفر

      درودهم برتووهم برذالنوری

    • بدون نام

      درود خدا برسید محمد خاتمی

    • amin

      خجاات بکشید بابا مردم نون ندارن بخورن ...

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        اقای ذوالنوری خجالت بکشید.
        بگذارید دولت همچنان مردم را بیچاره کند.چرا به دولت اعتراض می کنید؟

    • بدون نام

      همه مشکلات حل شد احسنت!!!

    • بدون نام

      زنده باد سید محمد خاتمی عزیز

    • بدون نام

      چکار کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایکاش اقای ذوالنور فکری به حال منوریل که مصیبت شده برای قم میکرد که سرمایه قم داره ازبین میرود که وظیفه اش است .بچاپ خبری

    • محمد شریفی

      آقای محترم چرا نظرات همه رو نمیزارین روصفحه, ...

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        دیگه همه کاربران متوجه شدند که برترین ها در بیشتر موارد نظر موافقان را پخش می کند حتی اگه اون نظرات فحش و حرف های رکیک و ناموسی باشند.
        ولی انتقاد مخالفان حذف می شود.چون حرف تند سیاسی زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج