۸۴۳۲۰۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بکام: شاید مسی و رونالدو را به میامی آوردم

دیوید بکام، در مصاحبه‌ای جنجالی احتمال منتقل کردن ستاره‌های بزرگی مثل مسی و رونالدو را به تیم تازه تاسیسش، اینتر میامی، رد نکرد و گفت هیچ چیز مشخص نیست، باید صبر کرد و دید چه می‌شود.

ورزش سه: دیوید بکام اسطوره باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید چند صباحی است برای دنبال کردن ماجراجویی‌های فوتبالی‌اش ایالات متحده آمریکا را انتخاب کرده و با تاسیس باشگاهی به نام اینتر میامی گفته که قصد دارد بزرگترین ستاره‌های روز فوتبال دنیا را به تیمش منتقل کند. به نظر می‌رسد بکام، الگوی چند دهه پیش باشگاه کاسموس نیویورک و حضور ستاره‌هایی مثل پله، بکن‌باوئر و دیگران در آن تیم را برای باشگاهش در سر دارد.

بکام در عین حال با ریز و بم فوتبال باشگاهی دنیا در بالاترین سطح آن به خوبی آگاه است و می‌داند جذب بزرگترین ستاره‌های روز فوتبال دنیا کار ساده‌ای نخواهد بود. با اینحال بکام اخیراً در مصاحبه‌ای گفته که با وجود اینکه از دشواری‌ها آگاه است ولی احتمال جذب ستاره‌های بزرگ، حتی کسانی مثل مسی و رونالدو را رد نخواهد کرد.

اینتر میامی تا کمتر از یک سال دیگر باید در لیگ فوتبال آمریکا موسوم به MLS به میدان برود و او تا آن زمان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. یکی از این کارها ساخت استادیومی اختصاصی برای باشگاه است که قرار است یکی از مدرن‌ترین و باشکوه‌ترین استادیوم‌های آمریکای شمالی باشد.

اما با توجه به حضور دیوید بکام، کارشناسان فوتبال بعید نمی‌دانند که بعضی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا تصمیم بگیرند پیش از پایان دادن به دوران فوتبالی‌شان، به تیم بکام ملحق شده و بازی در لیگ MLS را تجربه کنند. اما اینکه ستاره‌هایی که قصد بازنشستگی در آینده نزدیک را ندارند به تیم بکام ملحق شوند در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد قنبری

      برنامه شما خیلی خوب است

    • بدون نام

      فقط بارسلونا برازنده مسی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیوید بکام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج