اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۳۲۲۹
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ذوالفقاری: اجازه سواستفاده از تجمعات را نمی‌دهیم

معاون وزیر کشور با بیان اینکه اجازه ندادیم افرادی از تجمعات اقشار مختلف مردم سوء استفاده کنند، گفت: در کنار همه برنامه ریزی‌های همه دستگاه‌ها برای حفظ امنیت کشور، هدایت راهبردی رهبری یکی از عوامل اصلی تامین امنیت کشور بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: مردم در کنار مشکلات خود، به خوبی می دانند امنیت کشور از مسائل اصلی کشور است. در نظرسنجی‌های انجام شده تا ۸۰ درصد مردم بالاترین رضایت را از امنیت کشور داشته‌اند.

حسین ذوالفقاری در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه سال ۹۷ جزو سال های خاص کشور بود و آمریکا هرچه توانست علیه ایران انجام داد و کوتاهی نکرد، اظهار کرد: هماهنگی اپوزیسیون خارج از کشور، حمایت های مالی و اطلاعاتی و تسلیحاتی از عربستان و رژیم صهیونیستی، تحریک اقوام حتی در مسابقات ورزشی، عملیات روانی و تحریم ها بخشی از اقدامات آمریکا بود.

وی ادامه داد: اعلام کردند در روز ۱۷ دی مردم به خیابان می آیند، اعلام کردند ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نخواهد کرد، هدف اصلی آنها از تحریم اقتصادی ایجاد بحران در کشور و بهم ریختن ثبات کشور و ایجاد ناامنی بود.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: امسال مشکلات آبی، تقسیمات کشوری، قاچاق سلاح، فساد، احتکار و قاچاق کالا از داخل به بیرون از سایر مسائل مرتبط با حوزه امنیتی کشور بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور همچنین با اشاره به اینکه رویکرد اصلی شورای امنیت کشور و وزارت کشور، پیشگیری بود، ادامه داد: تلاش شد که از ناامنی ها و برخی ناآرامی ها جلوگیری شود. بی سابقه ترین اقدامات را برای پیگیری حل مشکلات اقشار مختلف در شورای امنیت کشور داشتیم مثل حل مشکلات بازار، رانندگان یا حل مشکلات آبی.

وی با بیان اینکه اجازه ندادیم افرادی از تجمعات اقشار مختلف مردم سوء استفاده کنند، گفت: در کنار همه برنامه ریزی های همه دستگاه ها برای حفظ امنیت کشور، هدایت راهبردی رهبری یکی از عوامل اصلی تامین امنیت کشور بود. همه دستگاه ها هم برای حل مشکلات اقشار پیگیری لازم را انجام دادند حتی جلسات شبانه هم برای حل مشکلات برگزار شده است. حضور هوشمندانه همه نیروهای تامین امنیت کشور نیز دلیل دیگری برای تامین امنیت کشور بود، ولی عنصر مهم و کلیدی، هوشیاری و آگاهی مردم بود. مردم در کنار مشکلات خود، به خوبی می دانند امنیت کشور از مسائل اصلی کشور است. در نظرسنجی‌های انجام شده تا ۸۰ درصد مردم بالاترین رضایت را از امنیت کشور داشته‌اند که خود مردم نقش مهمی در تامین امنیت کشور داشته اند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: اعتبارات مرزی سال جاری کم بود و رقم بسیار پایین بود، اما صد در صد تخصیص داده شده است. ۱۷۵ میلیارد تومان برای سال آینده در نظر گرفته شده که امیدواریم به موقع تخصیص یابد؛ زیرا هنوز خلاء مرزی قابل توجهی داریم. عمده مرزهای آسیب پذیر ما مرز مشترک با پاکستان و سپس کردستان است. در کنترل مرز مشترک با ترکیه اقدامات کم سابقه ای انجام داده ایم و بنا داریم عملیات مشترک با هم داشته باشیم، در مجموع مشکل خاصی در این مرز نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وزیر کشور

      اصلا اجازه تجمع نمیدهیم تا خدای ناکرده سوء استفاده نشود !

    • بدون نام

      اصلا توعددی نیست حرف بزنی مردم ندارن چیزی بخورن واقعا ملت چه کناهی کردن

    • بدون نام

      ماکه همین الان قول شرف میدیم که خانوادگی وفامیلی هیچکس تجمعه نمیکنیم رای هم نمیدیم

    • بدون نام

      رضایت کامل 80درصد!!!از کی نظرسنجی کردی!!!دروغ براتون چیز عادی شده

    • ir..

      خخخ رضایت

    • بدون نام

      همش دروغ

    • بدون نام

      تجمع قانونی حق مسلم ماست روحانی برکنارکنیدایران به نابودی کشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه

    • بدون نام

      دموکراسی واقعی ...

    • بدون نام

      چه آمار خوبی چقدر مردم رضایت دارن!

    • محمد

      سیرازگرسنه که خبری نداردفقط بایک کلمه امنیت آبروی اسلام رامی برند،توکه اینقدرآدم زرنگی هستیدوامنیت راکه دیگران جانفشانی انرا رامی کشندبنام خودت تمام می کنید،دروزارت خانه خودت یک جوعدالت وانصاف هست که چنین شجاعانه سخن می گوئید.یک دفعه پای درددل بازنشسته های وزارت کشور نشسته ائیدان شاالله خدابادست انتقام خودحق مظلوم راازظالمین بگیرد

    • بدون نام

      بیعرضگی دولت گردن امریکا نندازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج