جاباما
۸۴۳۳۰۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

علی‌اکبری: هیچ رفاقتی با واخائف ندارم

امیر علی اکبری شب گذشته با شکست شلتون گراواس مبارز امریکایی سال ۹۷ را با سومین پیروزی به پایان رساند.

ورزش سه: مبارز ایرانی در آخرین مسابقه اش در رقابت های سازمان ACB روسیه حریف آمریکایی اش را در راند اول ناک اوت کرد و در پایان این مبارزه بازهم برای مهمت واخائف دارنده کمربند سنگین وزن این مسابقات برای برگزاری دیدار مستقیم کری خواند؛ هرچند ممکن است با توجه به پایان قرارداد مبارز ایرانی با سازمان روسی و پیوستن او به UFC سازمان امریکایی این مبارزه هرگز انجام نشود.

امیرعلی اکبری بعد از پیروزی قاطعانه اش در بازی شب گذشته برابر شلتون گراواس به " ورزش سه" گفت:« این آخرین بازی از قرارداد من با سازمان ACB بود. بعد از اتفاقاتی که برای مسابقه کمربند قهرمانی رخ داد(مهمت واخائف روس دارنده کمربند قهرمانی حاضر به مسابقه با علی اکبری نشد) این مبارز را از آمریکا آورده بودند که مبارز خوبی بود. او بازی ورودی اش به UFC را برده بود و خیلی حریف چغری به حساب می آمد.

شرایط و فرم بدنی خاصی داشت و یک جورایی از آن بدن های لاستیکی داشت اما من برای این دوره خیلی تمرین کرده بودم. می توانم بگویم از همه دوره ها آماده تر بودم چون صبح و بعدازظهر به همراه علی استکی تمرین می کردم. در مسابقه دیشب سرحال تر بودم و بوکس م خیلی بهتر شده بود. از طرفی حریفم را خیلی خوب آنالیز کرده بودم که فن ناجور نخورم. در مجموع فکر می کنم که حواس جمع مبارزه کردم و خوشبختانه حریف را در راند اول ناک اوت کردم.»

علی‌اکبری: هیچ رفاقتی با واخائف ندارم

او در این باره که با توجه به پایان قراردادش با سازمان ACB چه برنامه ای برای آینده اش دارد گفت:« من چند پیشنهاد دارم اما مسابقات تازه به پایان رسیده است. من 5 ماه در فشار خیلی زیادی بودم و حالا می خواهم چند روزی استراحت کنم. فکر می کنم از ده روز بعد برای آینده ام برنامه ریزی کنم.»

علی اکبری در این رابطه که آیا ماندن سازمان ACB و مبارزه با واخائف روسی را به رفتن به UFC ترجیح می دهد؟ گفت:« ببیند بالاترین سطح این ورزش UFC است و یک مبارزه در آن به سه قهرمانی در سازمان های دیگر می ارزد. ضمن این که شرایط به گونه ای است که اگر بخواهم سرکمربند مبارزه کنم باید 4 بازی از آن دفاع کنم. انشاالله اگر خدا بخواهد بهترین تصمیم را خواهم گرفت.»

مبارز ایرانی در ادامه با اشاره که کری خوانی های شب گذشته برای واخائف که بعد از بازی در رینگ انجام داد هم گفت:« من یک سال است که می خواهم با او بازی کنم اما خواست خدا بوده و تا الان شرایط جور نشده است. ما در این سه بازی می خواستیم با او روبرو شویم اما اتفاق نیفتاده است.»

علی‌اکبری: هیچ رفاقتی با واخائف ندارم

او با اشاره به اینکه بعد از مبارزه شب گذشته برابر حریف آمریکایی در فضایی دوستانه با حریف دست داد اما برای مبارز روسی کری خوانی کرده است گفت:« خب من هنوز با واخائف بازی نکرده ام اما با حریف امریکایی مبارزه کردم و تمام شد. بعد از مبارزه دیگر همه چیز تمام شده و روابط دوستانه می شود اما تا قبل بازی هیچ رفاقتی بین من و واخائف وجود ندارد.»

امیر علی اکبری در بخش پایانی مصاحبه اش افزود:« من طی سه روز آینده به ایران می آیم و سپس عازم کربلا هستم. خدارا صدهزار مرتبه شکر که سال خیلی خوب و پربرکتی برای من بود و ۹۷ یکی از سال های خوب زندگی ام به حساب می آید. عید را هم پیشاپیش به مردم ایران تبریک می گویم و آرزوی بهترین ها را برایشان دارند. من هرچه دارم اول از خدا و اهل بیت و بعد از مردم است.»

علی‌اکبری: هیچ رفاقتی با واخائف ندارم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشی شیر ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولا برا دس خوش شیری هستی ماشااله

      • بدون نام

        خوش بحالت پهلوان بر عکس تو سال ۹۷ برا خیلیا فقط عذاب کشیدن بود

    • s

      عشقی به مولا

    • بدون نام

      موفق باشی شیرمردایرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج