اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۳۸۲۳
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

دانشجوی فداکار درگذشت

"مصطفی مجاب" دانشجوی رشته پرستاری، ورودی سال ۹۵ از فعالان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا که امسال از وی به عنوان برگزیده هشتمین آئین "تندیس ملی دانشجویان فداکار" تقدیر شده بود، براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: "مصطفی مجاب" دانشجوی رشته پرستاری، ورودی سال ۹۵ از فعالان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا که امسال از وی به عنوان برگزیده هشتمین آئین "تندیس ملی دانشجویان فداکار" تقدیر شده بود، براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

حوزه فعالیت این دانشجوی پرستاری و برگزیده هشتمین آئین تندیس ملی دانشجویان فداکار مشارکت داوطلبانه در سازندگی آبادانی و محرومیت زدایی کشور بوده است.

شرکت در برنامه اهدای عضو و تکمیل فرم عضویت، شناسایی و معرفی خانواده‌های نیازمند به انجمن خیریه دانشگاه، شرکت در اردوهای جهادی (عمرانی، فرهنگی، بهداشتی - درمانی، دندانپزشکی و خیریه آموزشی و …)، خدمت رسانی به ۱۱۵۰ نفر در قالب پایش سلامت و فلورایدتراپی دانش آموزان مناطق محروم از جمله فعالیت‌های این عزیز از دست رفته است.

وی از ابتدای ورود به دانشگاه به گروه جهادی شهید «خضری» پیوست و فعالیت‌های جهادی خود را در مناطق محروم آغاز کرد و در عین حال حضوری فعال در بیش از ۱۰ اردوی جهادی درون شهرستانی و برپایی غرفه‌های متعدد پایش قند خون و فشار خون در محل مصلی نماز جمعه شهرستان داشت.

پس از وقوع زلزله در کرمانشاه هم علاوه بر جمع آوری و ارسال کمک در سطح دانشگاه و خارج از آن از طریق همکاری با هلال احمر، همراه با گروه جهادی حرکت المحرومین شهرستان فسا راهی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب شد و به مدت ۱۰ روز به فعالیت‌های جهادی و امداد رسانی به آن مردم در بخش تپه ماران پرداخت.

تأسیس کانون فرهنگی گام (گردشگری، اقوام و محیط زیست) در دانشگاه با هدف احترام به طبیعت و آغاز فعالیت‌های محیط زیستی گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های وی در دانشگاه بوده است.

«حسن فارسی» معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی پیامی درگذشت این برگزیده هشتمین آئین تندیس ملی دانشجویان فداکار را به خانواده محترمشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«هوالباقی

"انالله و اناالیه راجعون"

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

آنها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند. (آیه ۲۰ سوره توبه)

خانواده محترم و دانشجوی فداکار و والامقام؛ مرحوم مغفور جناب آقای مصطفی مجاب

خبر حادثه ناگهانی، اندوهناک و تأسف برانگیز درگذشت این جوان پاکباز موجب تأثر و تالم ما شد.

اینجانب به نوبه خود، و به نمایندگی از تمام اعضای شورای سیاست‌گذاری آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، مصیبت درگذشت جوان پرتلاش و متعهد، شادروان مصطفی مجاب را به حضور گرامی‌تان و جامعه دانشجویی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن زنده‌یاد، رحمت وافر و برای شما، صبر و شکیبایی خواستارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      خدا رحمتش کنه انشاالله

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه

    • بدون نام

      روحش شادآدمای خوب تودنیانمیمونن فقط آدامای پست همیشه هستن تابه دیگران ظلم کنن

    • بدون نام

      روحش شاد خداوند به خانواده این جوان عزیز صبر عنایت فرمایند.عزیزان هموطن که جهت تعطیلات عید به مسافرت میروید خواهشا در رانندگی سه اصل مهم را رعایت کنید تا سالم به مقصد برسید وتعطیلات خوبی داشته باشید .اول گذشت از حق .دوم رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی وپشت سری .سوم رعایت سرعت مجاز طبق تابلوهای راهنمای سرعت .گذشت از حق مساویست با سلامت صدرصدی .به ماشین در حال سبقت از شما با برداشتن پا از روی گاز اجازه عبور دهید وباهمین عمل به ماشین روبرویی که در حال سبقت از ماشین دیگریست اجازه رد شدن دهید .در اصل با گذشت از حق سلامت خودتان وخانواده را تضمین میکنید .سال خوبی برای شما وشادی روح این جوان دعای من است

    • بدون نام

      شهید واقعی خوش بحالش

    • بدون نام

      خدارمت کنه تروجوانمرد ودرضمن ماهم درغم خانواده محترم شماشریک هستیم انشالاه خداوند دران دنیاشماراباحضرت (ع)مهشورگرداند

    • ترسو

      تو نيكي مي كن و در دجله انداز كه ايزد در بيابانت دهد باز ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
      معني و مفهوم همه چي عوض شده ! اينم از عدالت و جواب كار نيك !!!!

    • عباس

      خدا رحمتش کنه روحش شاد

    • کیانی

      خدا رحمت کنه. به خانوادش صبر بده. یکی از همکارای عزیزمون از دست دادیم. به مثل معروف توگلستان بهترین گلها زود چیده میشن.

    • بدون نام

      همچین الذین جاهدو .....میخونید که کسی نگه اگه فداکار شناخته شده چطور و در چه خودرویی جان داده اگه پراید یا پژو هست بگیرید قاتلشو اعدام کنید این جوانها حیفه برن زیر خاک .خودتون را گول نزنید مافیای ادم کشان ایتالیا جلو اینا باید کرنش کنند

    • بدون نام

      روحش شاد. ستاره هاي واقعي اينها هستند

    • بدون نام

      روحش شاد. ستاره هاي واقعي اينها هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا به مادرش صبر بده من خودم یه پسر دارم حال اون مادر بدبختو درک میکنم الهی هیچ مادری داغ بچشو نبینه.

    • بدون نام

      حیف ادمای خوب که میرن روحش شاد

    • B r

      روحش شاد و قرین رحمت

    • بدون نام

      اگر هزینه تربیت نیروی انسانی و خدمات اینده ، افرادی که در جاده ها از بین میروند را به پول تبدیل کنیم ،بیراهه نیست که کف جاده هایمان را با شمش طلا فرش کنیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج