۸۴۳۹۶۳
۶۷ نظر
۵۰۰۳
۶۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حذف عادل پس از ۲۰ سال؛ چرا تلویزیون محبوب‌ها را می‌بلعد؟

پروژه حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه «۹۰» که از چند ماه پیش کلید خورده بود، بالاخره رنگ حقیقت به خود گرفت و در سال ۹۸ شاهد پخش این برنامه بدون مؤسس، تهیه‌کننده و مجری شاخص آن خواهیم بود؛ برنامه‌ای که مردم و مخاطبان میلیونی‌اش آن را به نام عادل و در واقع برند او می‌شناسند.

روزنامه ایران - حامد جیرودی: پروژه حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه «۹۰» که از چند ماه پیش کلید خورده بود، بالاخره رنگ حقیقت به خود گرفت و در سال ۹۸ شاهد پخش این برنامه بدون مؤسس، تهیه‌کننده و مجری شاخص آن خواهیم بود؛ برنامه‌ای که مردم و مخاطبان میلیونی‌اش آن را به نام عادل و در واقع برند او می‌شناسند.

فردوسی‌پور پس از اینکه برنامه «۹۰» به‌عنوان برترین برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم انتخاب شد و تندیس بخش تهیه‌کنندگی برنامه‌های ترکیبی و تندیس نگاه مردمی را به خود اختصاص داد، صحبت‌هایی انجام داد که در آن به وضوح دلخوری‌اش از مدیران شبکه، بخصوص علی فروغی مدیر شبکه ۳ نمایان بود.

حذف عادل پس از ۲۰ سال؛ چرا تلویزیون محبوب‌ها را می‌بلعد؟

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «خیلی خوشحالم که امسال در سخت‌ترین سال کاری‌ام و در سالی که در رسانه‌ام به من بی مهری شد، دو جایزه گرفتم. من فرزند رسانه ملی هستم و در این بیست و چند سال همیشه سعی کردم صادقانه کار کنم و خود را مدیون مردم می‌دانم.» در حین سخنرانی فردوسی‌پور، کارگردان چند بار چهره فروغی را به تصویر کشید و در یکی از دفعات، او لبخند معناداری زد.

کمتر از یک هفته بعد از آن مراسم یعنی یکشنبه شب، معنای لبخند تلخ فروغی مشخص شد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد، صحبت‌های عادل با واکنشی از سوی این مدیر جوان مواجه شد. او از ابتدای حضور خود در رأس مدیریت شبکه، ثابت کرده بود که با فردوسی‌پور اختلاف نظر و زاویه دارد.

ماجرا از مصاحبه یکشنبه شب مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما شروع شد. میثم فضلعلی درباره آخرین تحولات ورزشی سیما در سال جدید صحبت کرد و بخش مهم آن درباره برنامه «۹۰» بود: «برنامه ۹۰ در سال ۹۸ با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. ارتقا و تلاش برای بهبود برنامه‌ها فقط مختص برنامه‌های کم مخاطب نیست و برنامه‌های پرمخاطب هم از این قاعده مستثنی نیستند. فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد، می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.»

در این بین، موضوع پیشنهاد برای ورود عادل به بخش مدیریتی سیما مطرح شد. احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش گفت: «پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش سیما به او داده شده، اما هنوز در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.» البته چند ساعت بعد فردوسی‌پور تأکید کرد که چنین سمتی را نمی‌پذیرد.

عادل که در مقام تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» با شبکه ورزش همکاری دارد، به ایرنا گفت: «اینجانب پیشنهاد ارائه شده در مورد پست قائم‌مقامی شبکه ورزش را رد کرده‌ام.» در این شرایط، از حسین آقازمانی دبیر شورای ورزش سازمان صدا و سیما، به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های این سمت نام برده شد.

حذف عادل پس از ۲۰ سال؛ چرا تلویزیون محبوب‌ها را می‌بلعد؟

در شرایطی که روز گذشته موضوع کنار گذاشتن عادل از برنامه «۹۰» به یکی از اخبار مهم روز تبدیل شده بود و کاربران فضای مجازی با نظرات مختلف به این مسأله می‌پرداختند، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای عادل فردوسی‌پور و اینکه آیا او در برنامه «۹۰» می‌ماند یا خیر، تأکید کرد: «فردوسی‌پور در شبکه سه می‌ماند و کار می‌کند.»

این اظهار نظر کوتاه رئیس سازمان باعث شد امید مخاطبان برنامه پرهوادار و البته مجری محبوبش برای استمرار «۹۰» بدون تغییر، بیشتر شود، اما این امیدواری دوام چندانی نداشت. برخلاف صحبت علی عسگری مبنی بر ماندن فردوسی‌پور، محمدحسین رنجبران مدیر روابط عمومی این سازمان خبر از تغییرات قطعی داد و به عبارتی آب پاکی را روی دست هواداران برنامه «۹۰» و فردوسی‌پور ریخت. او به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «همان طور که آقای فضلعلی اعلام کرد، تحولاتی ویژه در برنامه «۹۰» از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت، اما درعین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.

مسئولان شبکه سه امیدوارند که از ظرفیت فردوسی‌پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کنند. فردوسی‌پور از تهیه‌کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می‌رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد؛ مسئولان شبکه سه و ورزش قطعاً از وجودش در برنامه‌های دیگر استفاده خواهند کرد.»

خداحافظی عادل با برنامه‌ای با قدمت ۲ دهه بدون خداحافظی

شایعه‌ای که از همان یکشنبه شب منتشر و دیروز به واقعیت نزدیک‌تر شد، این بود که عادل فرصتی برای اینکه برنامه این هفته‌اش (دیشب) را روی آنتن ببرد و با مخاطبانش خداحافظی کند، نخواهد داشت. گرچه هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشد، اما نگاهی به کنداکتور شبکه سه بر ابهامات می‌افزود. تا زمان تنظیم این گزارش (ساعت ۱۸) آخرین برنامه‌ای که در کنداکتور قرار گرفته بود، «اخبار شبانگاهی» ساعت ۲۲ بود و برنامه‌های پس از آن که طبیعتاً باید طبق دوشنبه شب‌های هر هفته «۹۰» می‌بود، در جدول پخش قرار نداشت.

پیگیری‌های خبرنگار «ایران» ابعاد عجیب‌تری از موضوع را مشخص کرد. آن طور که مطلع شدیم، جلسه‌ای میان فروغی و فردوسی پور برگزار شده بوده و اختلاف میان طرفین شدیدتر می‌شود. عادل به فروغی می‌گوید که در برنامه دوشنبه (دیشب) از مردم خداحافظی می‌کنم و فروغی به او می‌گوید که قرار نیست این هفته «۹۰» روی آنتن برود. به این ترتیب عادل فردوسی‌پور حتی فرصت و مجال خداحافظی از مردم و مخاطبانش را هم نیافت.

حذف عادل پس از ۲۰ سال؛ چرا تلویزیون محبوب‌ها را می‌بلعد؟

او هفته قبل اعلام کرد که برنامه ویژه‌ای برای آخرین برنامه سال تدارک دیده و همین طور هم شده بود. اگر برنامه «۹۰» دیشب روی آنتن می‌رفت، شامل آیتم‌های متنوع و خاصی از جمله مصاحبه‌ای ویژه با علیرضا بیرانوند بود که در کنار برج میدان آزادی تهران با دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس انجام شده بود.

با تمام این اوصاف باید به این موضوع توجه داشت که به نظر می‌رسد مشکل فردوسی‌پور تنها به اختلافش با فروغی مربوط نمی‌شود. چرا که اگر این طور بود، مدیران عالیرتبه سازمان به این قضیه ورود می‌کردند. از سویی آنچه در گذشته هم وجود داشته، این است که در مقاطع مختلف به چهره‌های مختلفی که به میزان بالایی از محبوبیت دست یافته‌اند، اجازه فعالیت بیشتر در تلویزیون داده نشده است.

نمونه‌هایی مانند مهران مدیری یا رضا رشیدپور که مدتی ممنوع‌الفعالیت یا ممنوع‌التصویر شده‌اند. حالا عادل فردوسی‌پور باید از جایگاهی که دارد، فاصله بگیرد و به این ترتیب باید گفت که صدا و سیما یکی دیگر از فرزندان خود را هم بلعید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      عادل فردوسی پور شبیه بچه لوسی شده که فکر می کند هیچکس جرئت حرف زدن به او را ندارد.
      برنامه نود هم مثل برنامه های دیگر بدون عیب نیست، ولی او هیچ حرفی را قبول نمی کند.
      همانطور که خود عادل معتقد است باید با بازیکن سالاری در فوتبال مقابله کرد، در صدا و سیما هم باید با مجری سالاری مبارزه کرد.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        عالی گفتی . تنها کامنت منطقی بود که امروز دیدم .

      • بدون نام

        ز اول معلوم بود که این آقا برای زدن
        عادل اومده .عادل فردوسی پور دشمن
        زیاد داشت.کسانی که از افشا حقیقت
        ضرر میکردن و دوست داشتن که مردم
        در بیخبری بمانند هیچ راهی نداشتن جز
        ممنوع ال تصویر کردن امثال عادل که
        خریدنی نیستند..چهره فروغی و طرز برخورد
        و حرف زدنش دقیقا شبیه دوستان پشت
        پرده است.ابن آدمها و را ما خوب میشناسیم
        که بجای منطق از زور و تهدید و دروغ استفاده
        میکنند.ماجرای انتخاب شدن برنامه گلزار بجای
        نود و که یادمان نرفته و سخنرانی عادل که با
        رمز و راز حرف دلش و زد.فرو غی نمیتواند عادل
        و حذف کند بنابراین کلا برنامه نود و حذف کرد.
        یعنی بخاطر دشمنی با عادل تمام مخاطبین نود
        باید از دیدن آخرین برنامه سال محروم باشند.
        امثال فروغی احتیاجی به آدمهای با صداقت و
        امانتدار مثل عادل ندارند بلکه عده ای بی هنر
        و پاچه خوار مثل گلزار و میخوان که فقط مردم و
        سر گرم کنند نه آگاه.

      • بدون نام

        حکایت فروغی حکایت اونیه که بر شاخ نشسته بود و بن می برید!
        فروغی نتیجه ی سالها تلاش صدا وسیما رو به باد داد
        از نظر مالی هم با از دست رفتن تبلیغات عظیم قبل و بعد و وسط نود ضربه ی مهلکی به صدا و سیما زد
        مخاطبین رو به پایان صدا و سیما رو هم با سررعت بیشتری فراری داد

      • مهران

        فروغی قیافش شبیه ابوبکر بغدادی میمونه ملعون.

      • بدون نام

        مزخرف کفتی

      • بدون نام

        با فروغی ساندیس خور نسبت داری؟

      • بدون نام

        افرین معلومه شما ها از نوچه های مدیر شیکه هستین خدا قوت کلاه مخملی ها

      • بدون نام

        دقیقا. سرمربی هم بیست سال می موندپ عوض میشد. سلطنت ساخته بودن براش

      • خاسر

        اقای مهدی مثل اینکه شماهم با ادمهای تندرو و افراطی روابط خوبی دارید وشاید هم از همانها هستید، قیافه ان فروغی را نگاه کن درست شبیه داعشی های می ماند که بنام دین اسلام تمام مردم را ازلبه تیغ عبور می دادند ، باید مسئولان حکومتی یک فکر اساسی برای مردم بکنند همه مردم که نبایدو به اجبار تابعه یک گروه خاصی باشند صداو سیما باید همه مخاطبان خود را به حداقلی نه حداکثری که بگویم بگویند زیاده خواه هستندراضی نگه دارند،ما که شبکه خصوصی دیگری درکشور نداریم که در صورت نیاز به ان شبکه ها مراجعه کنیم.

      • mehdi

        متاسفانه جامعه پر شده از مغز های متعفنی که فکر میکنن فقط خودشون می فهمند اگه عادل بد بوده چرا اینقدر محبوبه آیا در دنیا یک نمونه از این رفتار میتونی مثال بزنی؟ ! لوس شده چیه؟! چطوره از سال جدید تو اجرا کنی چون معلومه سرشار از کمالات هستی و هم راستا با مدیر آقا زاده ازمتنت هم معلومه چقدر می فهمی

      • بدون نام

        شاید لازم باشه چشم و گوشتون باز شه پس چند نکته
        ۱ عادل همیشه بهترین حرف ها رو میزد و طرفدار حق بود
        ۲ هرچی هم بود انقدر با ارزش بود که به خاطرش تو رای مردمی دستکاری کردن

    • بدون نام

      زنده باد عادل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به تو فروغی

      • بدون نام

        اخه فروغی رو چه به مدیریت قشنگ عین بچه سوسولاییه که تو خیابون لایی میکشن اخه متولد۶۷ کی تجربه دار شد که مدیر شد؟؟؟؟!!!

      • بدون نام

        نظرهای حاوی توهین رو هم چاپ می کنید! لعنت بر آمریکا

    • sara

      اقای فردوسی پور یکی از افرادی که یا راهی خواهند یافت یاراهی خواهند ساخت شکست برای اقای فردوسی پوربی معناست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادل باید از ایران بره و برنامه اش رو از کانالهای ماهواره ای پخش کنه تا همین اندک مخاطب باقیمانده ی صدا و سیما هم در پی حماقت های مکررشون از دست بره

      • بدون نام

        عادل تموم شده است

    • مهران

      خاک بر سر صدا و سیما.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اگر جای عادل بودم دیگه پامو توی سیما نمیزاشتم و حتی گزارش فوتبال هم نمیکردم و میرفتم پی تدریس دانشگاه

      • بدون نام

        شعار مردم در دربی و استادیوم ها :

        فروغی حیا کن! شبکه سه رو رها کن!

      • بدون نام

        عادل ناعادل و نمک نشناس

    • شهرباران

      قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری، واقعا کجای مملکت داره درست اداره میشه که از مدیران صداوسیما انتظار داشته باشیم سازمانشون رو درست اداره کنن.به هر سازمان و نهادی که نگاه بندازین فلاکت و بدبختی و حق خوری بیداد میکنه

    • بی نام

      فقط متاسفم برا مردمی که صدا و سیمای باصطلاح مردمی چنین مدیرانی نالایق میگردونن...

    • مخالف رسانه خصوصی

      کسی نیست این مدیر الدنگ شبکه سه رو بندازه بیرون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی نیست به این فروغی یاداوری کنه که وقتی نود شروع شد تو یازده سالت بوده! یعنی اگه فکر میکنی چیزی هم از فوتبال میفهمی بخاطر همین برنامه ی نود و عادل فردوسی پوره ای مردک نمک نشناس

    • amin

      خاک بر سر این مملکت که یکی با اشنا بازی شده ریس شبکه ۳ بعد بخواد با سلیقه خودش کار انجام بده

    • سمیه سنجیده

      متاسفم متاسف برای صداو سیما .عادل فردوسی پور بیکار نمیمونه ولی کار کار درستی نیست . موفق باشی آقای فردوسی پور . موفق . مدیرا رفتنی هستن رفتنی

    • rira

      اولا که فردوسی پور رو با رضا رشیدپور مقایسه نکن.شاید با مدیری بشه مقایسه کرد ولی با رشید پور نه. عادل و مهران بهترینهان و دیگه تکرار نمیشن.ثانیا مشخص که داستان چیز دیگست.امسال باز قرار یه عده آدم مفتخور بیان تیمهارو جابجا و نابود کنن و یه عده قرار مثل باند اصفهانیها قهرمانیهارو جابجا کنن، پس دلیل نداره عادل باشه
      عادل نباید باشه تا کثافت کاری باشه.نمایندگان عزیز مجلس قراره تیمهارو ببرن این شهر و اون شهر به خاطرش برن مجلسو جیب ملت رو خالی کنن. چرا باید عادل باشه؟
      بزا حالشونو ببرن

      پاسخ ها

      • وحید

        زنده باد عادل

    • بدون نام

      چرا چشم ندارین یکی از خودتون. بهتر رو ببینین؟کور شین الهی

    • بدون نام

      همین کارها باعث میشود که مردم بسمت ماهواره برونند!

    • م

      فقط عادل

    • بدون نام

      من جای عادل بودم به دلیل برخورد ناشایست مدیران صدا و سیما و سکوت مردم، بدون فوت وقت چمدونمو میبستم و با اولین پرواز میرفت خارج از کشور و اونجا به برنامه سازی ادامه میدادم.

    • بدون نام

      من جای عادل بودم به دلیل برخورد ناشایست مدیران صدا و سیما و سکوت مردم، بدون فوت وقت چمدونمو میبستم و با اولین پرواز میرفت خارج از کشور و اونجا به برنامه سازی ادامه میدادم.

    • آزاده

      چقدر غمگین و ناامیدکننده نوشتین ! امثال آقای فردوسی پور هیچ گاه تمام و بلعیده نمیشوند چرا که جایگاه اونها در قلب مردمه . انشالله قویتر و سربلندتر از قبل برمیگردن . در همیشه روی یه پاشنه نمی چرخه .

    • دوست

      چقدر بد شد یعنی حیف شد فردوسی پور آدم حسابی بود.

    • بدون نام

      چه قیافه کریه و زشتی داره لامصب این فروغی
      معلومه از اون عغده ای هاست

    • سعید

      هر کس قبول کنه جای عادل 90 را اجرا کنه خیانت بزرگی به مردم و گروه سازنده 90 مرتکب شده و خودش رو خوار و خفیف خواهد کرد .با این اوصاف بهتره که جای 90 و عادل خالی بمونه.
      خدا لعنت کنه هر مدیری که به میل خودش و خلاف خواسته مردم تصمیم میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیا دنبال لقمه آمادن و از خداشونو یه برنامه محبوب اماده بدن دستش.ن چون خودشون که عرضه ساختن ندارن فقط برداشت رو بلدن

    • محمد اشرفی

      سلام من نمیدانم این مدیران چرا خودشان را عقل کل می دانند. متوجه باشید مردم اگر بخواهند باید باشد. شما لطفا نباشید. به شعور مردم احترام بگذارید. نظرخواهی از مردم را سرلوحه کارتان کنید. از سفارشی ها این حرکات بعید نیست جناب فروغی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جابجا شدن عادل بسیار هم خوب است الان 20 سال است خیابانی گزارش فوتبال می دهد بابا بس دیگر به افراد دیگر هم فرصت داده شود عادل خیلی پرو شده بود

    • بدون نام

      ازصداوسیمای میلی انتظار بیشترازاین هم نیست مردم باتحریم برنامه جدیدنود وشرکت نکردن درنطرسنجی جواب محکمی به مدیرشبکه ۳ودارودسته اش خواهندداد

    • حسن زاده

      زنده باد عادل خان فردوسی پور برنامه 90 بهترین و جوان پسند ترین و پر طرفدارترین برنامه سال های اخیر بوده و خواهد بود . کور شود هر آن که نتوان دید.

      پاسخ ها

      • من

        اینها ببین هرچیرو مردم دوس دارن توفیفش میکنن

    • بدون نام

      فسقلی کاری ازت برنمیاد استعفا بده برو علی عسگری هم که هیچی بدید گاو گوسفندای تلویزیون را ببره چرا توپارک ملت

    • M

      عادل سال ها برای این سازمان و مردم برنامه ساخته حالا اینه دستمزدش گدا وسیما یکی از فرزندانشو داره میندازه بیرون متاسفم واقعا.

    • صباا

      وقتی کسی مثل فروغی بسواد و بی وجود رو بهش عنوان میدن
      دیگه باید چه انتظاری داشت آخه
      با اون قیافش مرتیکه بی سوادِ نادون

    • 2424

      بعد تلگرامو این مسایل
      حالا این موضوعو پیش کشیدن تا ذهن مردمو از موضوعات و مشکلات اصلی جامعه منحرف کنن
      بجای مطالبات اصلی سرگرم اینا بشن

    • بدون نام

      کی می خواد بعد از عادل
      نود اجرا کنه؟
      نود ببینه؟
      به نود اگهی بده ؟
      #بدون_عادل_نود_نمیبینیم

    • بدون نام

      بهتر كه حذفش كردند بذار كل صدا و سيما بپكه و ديگه هيچكس سيماي ميلي رو نگاه نكنه

    • امیرعلی

      واقعا برای کسایی مثل اقای فروغی متاسفم یا بهتره بگم متنفرم ازشون

    • بدون نام

      امان از این رسانه ی میلی مدیران خودپسند که مردم روگوسفند ونفهم فرض می کنند

    • بدون نام

      صدا و سیما لیاقت کسی رو مثل عادل نداره

    • Nazanin

      ما ایرانیا ادمای جالبی هستیم... برای موضوعات مختلف خوب فتوا میدیم اما همین که به خودمون میرسه زیر حرفمون میزنیم... فردوسی پور همش حرف از بازیکن سالاری میزد اما رفتار و کارای خودش مصداق بارز مجری سالاریه..واقعا دم مدیر جسور شبکه درد نکنه که از هوچی گری های نوچه های فردوسی پور توی روزنامه ها و فضای مجازی نترسید و اون رو سر جاش نشوند... واقعا مصداق نمک خوردن و نمکدون شکستنه حکایت این عادل خان...

    • عباس

      ساده نباشید اینا میخوان ذهن مردم رو از این همه بدبختی که سرشون اومده منحرف کنن حالا فردوسی پور و نود رو هم این وسط قربونی میکنن اینایی که همه مملکت رو نابود کردن نابود کردن یه فرد و یه برنامه واسشون مهم نیست هر کی بهشون درس میده کارش رو خوب بلده دست مریزاد.

    • جام

      عادل خوب بود اما حیف
      وقت و پول که بزاری تلویزیون ایران رو نیگا کنی

    • علیرضا

      واقعا کشور افتاده دست بی تجربه ها وقلدر ها ..فردسی پور عدالت داره و سابقه ۲۰ ساله باید بره بیرون یه عده تازه وارد اومدن شبکه رو گرفتن.متاسفم برا کشور ..درود بر عادل فردسی پور

    • علیرضا

      واقعا کشور افتاده دست بی تجربه ها وقلدر ها ..فردسی پور عدالت داره و سابقه ۲۰ ساله باید بره بیرون یه عده تازه وارد اومدن شبکه رو گرفتن.متاسفم برا کشور ..درود بر عادل فردسی پور

    • بدون نام

      فرضیه دیگه متصورنیست که باعقل یا حکایت ازمدیریت داشته باشه؛ در تلویزیون .یکم خندوانه را بیشتر و جو را شاد کنید توخونه ها ،وجای نود نی وفلود پخش نکنید

    • من

      چون حسودوبدبخت وخاک برسره

    • سعید

      کجای مملکت سر جاشه که این باشه. فروغی فروغت غروب کرد

    • محسن

      آخه فروغی واقعا چجوری شده مدیر شبکه ۳؟؟؟؟؟
      چه تجربه ای داشته؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      فروغی شبیه معلم بینش اسلامی هست که قدیما تو مدرسه داشتیم. حیف عدل فردوسی پور

    • بدون نام

      حیف شد عادل آقای فردوووووووسی پورررررر

    • بدون نام

      شیشه تلوزیون به صورتش نمیخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج