۸۴۴۵۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امدادرسانی به سیل‌زدگان در میاندرود ادامه دارد

فرمانده سپاه میاندرود با اشاره به امدادرسانی بسیجیان به سیل زدگان منطقه گفت: هنوز امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه میاندرود با اشاره به امدادرسانی بسیجیان به سیل زدگان منطقه گفت: هنوز امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار جعفر اصغری با تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع) و با ابراز همدردی با مردم سیل زده شهرهای مازندران به جزئیات کمک‌های امدادی سپاه و بسیج میاندرود به سیل زدگان پرداخت و گفت: در نخستین ساعات وقوع سیل سپاه میاندورد با همه امکانات به کمک مردم شتافت.

فرمانده سپاه میاندرود با اشاره بارندگی دو روز گذشته و طغیان رودها و آبگرفتگی معابر ادامه داد: بارندگی شدید باعث ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان ساری، نکا و میاندورد شد که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری گره ترافیکی این راه‌ها باز شد.

اصغری با اعلام قطع ارتباطی روستاهای بالادست میاندورد از جمله جناسم، سرتا و بازارخیل بیان کرد: ماشین آلات سنگین و امدادی سپاه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به این روستاها اعزام شدند.

فرمانده سپاه میاندرود با بیان این مطلب که وقوع سیل باعث تخریب و قطع جاده مواصلاتی گهرباران شد و راه دسترسی به روستاهای حسن آباد و تازه آباد را بست افزود: آب و برق بالغ بر ۱۰۰ خانوار در مجتمع رفاهی این منطقه قطع است و هنوز امداد رسانی به مردم و باز گشایی راه‌های روستایی ادامه دارد.

اصغری با اشاره به توزیع سبدکالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره شده در سیل، تصریح کرد: محله آسیب دیده آهنگرمحله میاندورود به دلیل زیرساخت ضعیف دچار آبگرفتگی شدید شد که نیروهای امدادی بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری با تهیه کیسه‌های شن و ماسه مانع ورود آب به منازل مردم شدند.

فرمانده سپاه میاندرود از دو مفقودی حادثه سیل دیروز در منطقه دارابکلا خبر داد و اضافه کرد: یک خانم که در سیل مفقود شده بود توسط نیروهای امدادی سپاه پیدا شد و حال عمومی وی خوب است اما تلاش برای یافتن مفقودی دوم هنوز ادامه دارد.

فرمانده سپاه میاندرود به مردم اطمینان داد که سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمت رسانی و کاهش آلام سیل زدگان در کنار آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج