۸۴۵۱۸۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

سرپرست استانداری گلستان: سیل در گلستان فروکش کرد

وی ادامه داد: چندین روستا در گمیشان تحت خطر قرار گرفته که امکانات به سمت گمیشان رفته و جاده گمیشان به بندرترکمن شکافته شده تا تردد و خروج آب سهل شود.

فارس: میرمحمد غراوی صبح امروز در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی نیرو‌های مسلح به سیل زدگان شمال کشور اظهار کرد: دیشب بخشی از دیواره گرگانرود شکافته شده و تجمع آب باعث شده شهر سیمین‌شهر دچار آبگرفتگی شود.

وی ادامه داد: چندین روستا در گمیشان تحت خطر قرار گرفته که امکانات به سمت گمیشان رفته و جاده گمیشان به بندرترکمن شکافته شده تا تردد و خروج آب سهل شود.

سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: گشت هوایی برای مسیریابی سیل در حال انجام است و نیاز داریم امکاناتی که در استان مهیا شده در اختیار مدیریت بحران استان قرار گیرد تا برآورد وضعیت و تصمیم‌گیری سریعتر انجام شود.

وی گفت: متاسفانه تمام بالگرد‌ها در راستای خدمت‌رسانی امدادی و رساندن غذا و پتو به مردم بسیج شده، اما نیاز داریم حداقل یک بالگرد در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد تا برآورد‌ها و تصمیم‌گیری‌های سریع برای امروز انجام شود، چون از فردا بارش باران و برف را در استان داریم که کار را سخت خواهد کرد.

غراوی خطاب به فرماندهان نیرو‌های مسلح حاضر در جلسه تاکید کرد: تقاضا دارم هیچگونه غذایی در استان توزیع نکنید، زیرا ما به اندازه کافی در منطقه توزیع غذای گرم و کنسرو داریم و مشکلی در این زمینه نیست.

وی متذکر شد: نیرو‌های مسلح استان گلستان با تمام توان وارد عرصه شده و بیشترین کمک را ما از این نیرو‌ها گرفته‌ایم و اگر ورود این دو نیرو نبود به طور قطع مشکل ما بیش از این بود.

سرپرست استانداری گلستانگفت: متاسفانه نهاد‌ها و گروه‌های خاص به صورت خودجوش وارد منطقه می‌شوند و ممکن است سوء استفاده‌هایی انجام گیرد بنابراین حضور باید ساماندهی شده باشد.

وی بیان کرد: امروز سیل در استان فروکش کرده و وارد مرحله امدادرسانی شده‌ایم، اما از سوی دیگر دبی و خروجی گرگانرود پاسخگوی آب وارد شده به منطقه نیست و به دلیل رسوب‌گذاری منطقه خطر در منطقه وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا اینا خوابن .....کجا فروکش کرده ....هنوز ۲ متر اب تو شهرستان اق قلا و روستاهای همجوار هست....اینا فقط بلدن حرف بزنن...

    • آ زاد

      استاندا ر باید محاکمه شود

    • بدون نام

      سلام فعلا که اره ولی تا۱۵ فروردین بارندگی داریم ازاق قلام سیل گل لای مردم بلاتکلیف شهرتعطیل مردم آواره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج