۸۴۵۳۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترافیک نیمه‌سنگین در تمام محور‌های کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی، گفت: از روز گذشته(چهارم فروردین) همچنین دور دوم سفرها شروع شده و در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان داریم.

ایسنا: سرهنگ محمد حیدری با اشاره به بارندگی شدید در تمام محورهای استان، گفت: در محورهای شهرستان پاوه و ارتفاعات استان بارندگی ها به شکل برف است.

وی تصریح کرد: در برخی محورها نیز به ویژه محور کرمانشاه به سمت قصرشیرین به علت شدت بارش‌ها در برخی نقاط شاهد آبگرفتگی مسیر هستیم.

حیدری با اشاره به آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی از روز گذشته، گفت: همچنین از روز گذشته موج دوم سفرهای نوروزی شروع شده و همین امر موجب شده تا در حال حاضر هم در محورهای ورودی و هم در محورهای خروجی استان شاهد ترافیک نیمه سنگین باشیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این شرایط جوی و نیز با توجه به حجم بالای ترافیک از رانندگان تقاضا داریم بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

حیدری از استقرار ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و افزود: علاوه براینها ۱۱۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار محورهای استان را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در تعطیلات نوروز امسال مربوط به واژگونی خودرو بوده است، گفت: با توجه به لغزندگی محورها در صورت داشتن سرعت بالا احتمال واژگونی خودرو افزایش می یابد و در همین راستا ضرورت دارد رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: توصیه می شود افراد حتی المقدور از سفرهای غیرضرور در این شرایط خودداری کنند و حتما پیش از حرکت از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ اداره راه، از وضعیت راه ها مطلع شوند.

حیدری بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی هم تاکید کرد و افزود: رانندگان باید پیش از حرکت حتما از سالم بودن فنی و سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج