۸۴۵۴۷۷
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: مردم ۷۲ ساعت همکاری کنند

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: اگر مردم ۷۲ ساعت با متولیان امدادرسانی همکاری کنند، مشکلات حل خواهد شد و ما کمترین خسارات را خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص وقوع سیل در برخی شهرها اظهار داشت: در این جلسه موضوعات به صورت کامل بررسی شد و ما همچون گذشته این‌بار نیز در خصوص برخی استان‌های اصلی از قبیل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس و حتی بوشهر، تهران و کرج این هشدار را به مردم می‌دهیم که مراقب باشند و به تدابیر اخذ شده توجه کنند.

وی گفت: همچنین به تمامی استانداران، فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است که همگی در محل کار خود باشند و حتی همانجا استراحت کنند و تأکید کردیم تمام ارگان‌ها باید تحت امر استانداران باشند.

معاون اول رئیس جمهور از مردم درخواست کرد در این شرایط که ممکن است دامنه بارندگی‌ها وسیع‌تر باشد، کاملاً به نکات ایمنی که به اطلاع آنها رسیده شده و می‌شود گوش دهند و اظهار داشت که اگر مردم ۷۲ ساعت همکاری کنند این مشکلات حل خواهد شد و ما کمترین خسارات را خواهیم داشت.

جهانگیری: مردم ۷۲ ساعت همکاری کنند

جهانگیری با بیان اینکه همه مسئولان و نهادهای دولتی در خدمت مردم هستند، گفت: علاوه بر اینها ارگان‌های دیگر نظیر نیروهای مسلح، ارتش و سپاه نیز پس از دستور فرماندهی معظم کل قوا همه امکانات خود را در استان‌ها به صحنه آوردند و همه با محوریت استانداری سعی در کمک‌رسانی به مردم دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ با همکاری مردم و تلاش مسئولان ان‌شاءالله تا چهارشنبه شب و حتی پنج‌شنبه این وضعیت فروکش خواهد کرد هرچند باید مراقب باشیم که ممکن است بعد از پایان بارندگی نیز با سیل و طغیان رودخانه‌ها مواجه شویم.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: موضوع دیگر، بحث آسیب‌شناسی است و ما باید توجه داشته باشیم که در برخی نقاط به طبیعت ظلم‌هایی شده و به مسیر رودخانه‌ها تجاوز شده و همین امر مشکلاتی را که امروز با آن مواجه هستیم به وجود آورده است.

جهانگیری در خصوص پرداخت خسارات به مردم نیز اظهار داشت: دستگاه‌‌های مختلف برای تهیه گزارش خسارات وارده به خانه‌ها و محل کار و درآمد مردم تشکیل شده و ان‌شاءالله دولت در حد وسع خود کمک خواهد کرد و ما سعی می‌کنیم این موضوع را در بودجه نیز لحاظ کنیم.

معاون اول رئیس جمهور از مردم تهران نیز خواهش کرد در این مدت کوتاه به تذکرات و نکاتی که از سوی پلیس و دیگر دستگاه‌ها اعلام می‌شود توجه کنند.

جهانگیری با تأکید براینکه مردم نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند، اظهار داشت: یکی از این شایعات در خصوص سدهای کشور بود که به گفته وزیر نیرو در جلسه امروز تمامی این سدها در وضعیت مناسب و پایدار و با حجم مطلوب آب ذخیره شده به سر می‌برند.

وی گفت: ما سال گذشته در همین موضوع با مشکل خشکسالی روبه‌رو بودیم اما امروز حجم آب مناسبی پشت سدها ذخیره شده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط اصلی ما برای اطلاع‌رسانی با صداوسیما است، گفت: در خصوص وقوع سیل در شیراز نیز هرچند پیش‌بینی‌ها در سطح کشور شده بود اما در شیراز مسئولین با یک غافلگیری و وضعیت پیش‌بینی نشده روبه‌رو شدند که متأسفانه خساراتی را به بار آورد و موجب از دست رفتن برخی از هموطنان‌مان شد که همین‌جا به خانواده قربانیان تسلیت می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۷۲ ساعت چیزی نیست تحمل میکنن

      پاسخ ها

      • سعید

        قبلا رئیس جمهور فرموده بودند ۶ ماه تحمل کنیم تحریمها شکست میخوره ، من آمادگی ۷۲ ساعت فشار بیشتر رو ندارم.توان من همون ۶ ماهه.شما چطوری میتونید؟

    • ali

      بگو مدیران 72 ساعت کار کنن

      پاسخ ها

      • ذمتن

        ای ول

    • بدون نام

      ملت ۴۰ساله دارن همکاری میکنن
      باسختی و نداری و جنگ اعتیاد و بی پولی و بحران خانواده گی و اینا ساختن
      توقع نداشته باشین برای عدم تولید زیرساخت های مناسب تو این ۴۰ سال جور شو مردم بکشند

    • عدالتخواه

      مردم همیشه همراهند و وطنشان را دوست دارند این شمایید که قدر این ملت را نمی دانید و خر مراد خود را سوارید اگه بجای اینکه جلو اختلاسها راه بگیرید به فکر مردم بودید حالا شاید وضع از این بهتر بود .این مردم همیشه پای کارند و در مردانگی و عمل ًاین کردند.علی برکت الله

    • بدون نام

      این جهانگیری همش التماس دعا داره آخه مردم بیچاره با کدوم مشکلی که شما واسشون ساختید کنار بیان اصلا شما ها و بقیه تا حالا چکار کردید که مملکت کوچکترین زیر ساختی نداره با یه کوچ. لو بارندگی مردم له میشن با یه زلزله کوچیک مردم له میشن از کمبود دارو و غذا مردم له میشن ووو. و.

    • بدون نام

      مردم ی عمره دارن همکاری میکنند

    • ناشناس

      همسایه‌ها یاری کنن تا من شوهر داری کنم...خجالت باید بکشید با این نحوه مدیریت کشور

    • بدون نام

      اقای جهانگیری شما کجایید مردم چهل سال دارند همکاری میکنند شمایید که هرروز برای منافع خودتون یه چیز را تو مملکت نایاب میکنید یه برنج یه روز مرغ یه روز پیاز برید خدا رو شکر کنید مردم خوبی داریم

    • بدون نام

      ادعاتون دنیارو جر میده ولی تا یه همچین چیزی پیش میاد میخواید از مردم بکنیدو گدایی کنید

    • بدون نام

      ادعاتون دنیارو جر میده ولی تا یه همچین چیزی پیش میاد میخواید از مردم بکنیدو گدایی کنید

    • بدون نام

      شماهم توخونه بشین راحت ...
      مردم ایران خودشون به فکرهم هستن ولی شما.....

    • بدون نام

      مردم چهل ساله دارند همکاری میکنند .کاشکی شما 24ساعت همکاری میکردید باهاشون

    • بدون نام

      مردم چندساله دارند با دولت شما همکاری می کنند.
      گوشت 120تومانی می خرند
      پیاز13تومانی می خرند
      پسته300تومانی می خرند
      دلار14تومانی
      و.....
      بگو دیگر چکار باید بکنند؟

    • بدون نام

      اگر مردم همکاری نمیکردی که شماها هنوز توی زلزله بم سرگرم بودید

    • بدون نام

      اداره مملکت با روزمره گی نتیجه اش همین است

    • بدون نام

      داداش چطوره؟

    • بدون نام

      این تنها یه گوشه از مشکل مردمه. شماها که ماشا الله روتون کم نمیشه . عرضه داشته باشین یه نظارت درست حسابی داشته باشید که این همه سرمایه مملکت به غارت نره. این پولایی که غارت کردنشون دیگه مد شده اگه صرف این مملکت و مردمش بشه هیچ وقت هیچ حادثه و مشکلی نمیتونه آزارشون بده . پشت میز نشینی که کاری نداره، اگه به کارنکردنه که همه میتونن کشورو اداره کنن. اینقدر هم شعار مردمداری ندید خواهشا

    • علی جم

      مردم همیشه صبر و تحمل کردن ولی متاسفانه مسولین کاری نکردن

    • بدون نام

      همه اش ازمردم مایه میذارید.دولت تدبیرشما بوی تعفن میدهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج