۸۴۵۵۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما ویژگی های شخصیتی مثبت بسیاری دارید، از جمله اینکه سخاوتمند، شوخ طبع، با صداقت، متواضع، مثبت اندیش، دارای اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری بالایی هستید. شما از اینکه خودتان را درگیر بحث ها یا دعواهای احمقانه کنید بیزار هستید. با این همه باید سعی کنید به خودخواهی، غرور و منفی اندیشی خود غلبه کنید. امسال در مقایسه با سال قبل از لحاظ سلامتی برای شما سال بهتری خواهد بود، اما وضعیت سلامتی یکی از اعضای مسن خانواده تان باعث نگرانی شما خواهد شد و هزینه های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. امسال معاملات ملکی که انجام خواهید داد سود قابل توجهی را به شما خواهند رساند. با این حال باید در سرمایه گذاری در بازار مسکن و یا طلا دقت و احتیاط بیشتری را به خرج دهید. به شرکای جدی خود و یا آنهایی که پیشنهاد شراکت برای شما دارند به راحتی اعتماد نکنید، زیرا احتمال اینکه به شما خیانت شود بسیار زیاد به نظر می رسد. شما پول زیادی را صرف تغییر وسیله ی نقلیه و یا بازسازی منزل خود خواهید کرد. امسال زندگی حرفه ایتان برای شما تا حدودی خسته کننده و کسالت آور خواهد بود، اما با تلاش برای به کار گرفتن ایده های خلاقانه می توانید این وضعیت را تا حدود زیادی تغییر دهید. قدرت تصمیم گیری بالایتان باعث افزایش محبوبیت شما در محیط کاریتان خواهد شد. اگر هنوز مجرد هستید احتمال اینکه امسال عشق زندگیتان را پیدا کنید بسیار زیاد به نظر می رسد. اگر هم قبلا عشقتان را یافته اید روزهای خوبی را در کنار او خواهید گذراند. مهر، دی و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸

رابطه ای که به تازگی آغاز کرده اید امروز شما را دچار تردیدها و نگرانی هایی کرده است. خواه این رابطه عاطفی باشد، خواه یک آشنایی از نوعی دیگر، شما از اینکه دلتان می خواهد در چه مسیری پیش برود مطمئن نیستید. امروز برای اینکه در مورد این موضوع فکر و برنامه ریزی کنید روز چندان خوبی به نظر نمی رسد و احتمال اینکه بتوانید به نتیجه ی مشخصی برسید خیلی کم به نظر می رسد. چند روزی دست نگه دارید تا شناخت بهتری از این شخص پیدا کنید. امروز شاید مجبور شوید بیخیال برنامه هایی که از قبل چیده بودید بشوید و همه چیز را به شانس واگذار کنید. شاید اتفاقات غیر منتظره ای که پیش می آیند در واقع به نفع شما تمام شوند.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز شما کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کنید. به احتمال زیاد شما خسته هستید و به استراحت نیاز دارید. شاید نگرانی هایی که در محیط کاری برایتان به وجود آمده اند این حالت را در شما به وجود آورده باشند. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نمی دانید که از کجا باید شروع کنید. شاید در چنین شرایطی بهترین گزینه این باشد که اصلا شروع نکنید! شما هنوز از حال و هوای تعطیلات خارج نشده اید و حال و حوصله ی اینکه کار کنید را ندارید. اگر برایتان امکان دارد امروز را مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. درست است که شما چند روز تفریح کرده اید و خوش گذرانده اید، اما بعد از تفریح و خوش گذرانی هم استراحت لازم است!

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
موفقیت هایی که این اواخر به دست آورده اید باعث شده اند احساس کنید که باید هر چه سریعتر راهتان را ادامه دهید تا به مقصد نهایی خود برسید. شاید مجبور باشید در این مسیر انتخاب هایی را انجام دهید که هم به زندگی حرفه ای و هم خانواده ی شما مربوط می شوند. هم کار و هم خانواده برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و همین باعث می شود که انتخاب برایتان سخت تر شود. بهتر است که تصمیم گیری در این مورد را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا در حال حاضر احساس گیجی و سردرگمی شما بیش از آن چیزی است که بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید و نتایج خوبی را به دست بیاورید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
یکی از دوستان و آشنایانتان که در شهر دیگری زندگی می کند امروز با شما تماس خواهد گرفت تا خبر بدهد که به زودی به دیدن شما خواهد آمد. شما احساس می کنید که اصلا آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمان های ناخوانده را ندارید و نمی دانید چکار باید کنید. به خودتان سخت نگیرید، شما هنوز برای فکر کردن به اینکه چطور از مهمان هایتان پذیرایی شایسته ای داشته باشید وقت دارید. امروز باید مواظب باشید که در رابطه عاطفی خود و نسبت به شخصی که دوست دارید از بالا نگاه نکنید و رفتاری نداشته باشید که باعث شود احساس کند می خواهید رئیس بازی در بیاورید و یا او را کوچکتر و بی اهمیت تر از خودتان می پندارید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
برنامه هایی که برای سفر داشته اید با مشکلاتی روبرو شده اند و همین باعث شده است که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید و تا حدودی هم عصبی باشید. شما دارید به گزینه های دیگری که دارید فکر می کنید و نمی توانید در مورد اینکه به کجا بروید و چکار کنید تصمیم گیری کنید. شاید بهتر باشد برای تصمیم گیری در مورد این موضوع کمی دست نگه دارید. شاید مشکلاتی که سر راهتان قرار گرفته اند از بین بروند و بتوانید به برنامه هایی که قبلا چیده بودید برسید. امروز این نکته را به خودتان یادآوری کنید که لزومی ندارد سعی کنید برای خوشحال نگه داشتن اطرافیانتان کارهایی را انجام دهید که باعث می شوند خودتان احساس محدودیت کنید و یا مجبور شوید خودتان را قربانی کنید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
فرصت های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر و یا سرمایه گذاری های پربازده سر راه شما قرار گرفته اند که شما را دچار گیجی و سردرگمی کرده اند و نمی دانید کدام گزینه را باید انتخاب کنید. اکنون زمان چندان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم به نظر نمی رسد. اگر اصرار دارید که حتما همین حالا تصمیمتان را بگیرید بهتر است از یک نفر که هم مورد اعتمادتان و هم باتجربه است کمک بگیرید. در هر صورت به شما توصیه می شود که چند روزی دست نگه دارید. هرچند انعطاف پذیری همیشه ویژگی اخلاقی بسیار مفیدی است، اما امروز کمی لجبازی خیلی بیشتر به کارتان خواهد آمد، پس به راحتی در برابر خواسته های دیگران تسلیم نشوید!

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
اجازه ندهید انرژی مثبتی که در امروز نهفته است بدون آن که از آن بهره لازم را برده باشید از کنارتان بگذرد. شما این توانایی را دارید که بیش از هر شخص دیگری از این موقعیت استفاده کنید، پس از صبح زود دست به کار شده و تا دیر وقت هم مشغول باشید. بیش از اندازه درگیر فکر و برنامه ریزی نشوید و دست به عمل بزنید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مجبور نیستید فقط در یک راه پیش بروید، هر گاه دیدید به نفعتان است تغییر مسیر بدهید و یا از راه میانبر بروید؛ خودتان را به یک مسیر ثابت محدود نکنید و انعطاف پذیر باشید. اگر در رابطه عاطفی خودتان با مشکلی دست به گریبان شده اید امروز دوستانتان می توانند حامیان و راهنماهای خوبی برای شما باشند.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
شما امروز دارید با خودتان فکر می کنید چطور کارهایی که زمانی باعث برتری و تمایز شما نسبت به همرتبه ها و همکارانتان می شدند دیگر چنین تأثیری ندارند. شما باید متوجه این موضوع باشید که چقدر فراتر از رتبه قبلی خود رفته اید و حالا باید مطابق با شرایط تازه ای که در آن قرار گرفته اید کارهای بزرگ تر و بهتری انجام دهید تا دیده شوید. قرار نیست به یکباره کوه ها را جابجا کنید، با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه روزانه تان و در عین حال باز نگه داشتن ذهنتان خواهید توانست پاداش بزرگی را به دست بیاورید. یادتان باشد که در زندگی هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد فرصتی برای تحول شخصی و تبدیل شدن به فردی بهتر است.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز کارهایتان ناگهانی و بدون فکر کردن هستند، اما قطعا قدرت زیادی پشت آنها نهفته است. ذهن شما بسیار هوشیار شده است و حتی یکی از نزدیکانتان که تدبیری مثال زدنی دارد نیز با شما همراه شده است. به همین دلیل نیز کارهایی که انجام می دهید هرچند بدون برنامه ریزی اما هوشمندانه هستند، البته به شرط آن که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و ذهنی باز داشته باشید. امروز وقتی به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید احساس بیقراری و نگرانی زیادی به سراغتان می آید و فکر می کنید آنچه برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت لازم است را در اختیار ندارید، اما شما در واقع دارید با این کار توانایی ها و استعدادهای بسیاری که دارید را نادیده می گیرید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز شما مجبور به انتخاب خواهید بود. شاید دارید به نقل مکان یا پیشرفت حرفه ای فکر می کنید، اما گزینه های متنوع پیش رویتان باعث احساس گیجی و سردرگمی در شما شده اند. همفکری دوستان و اعضای خانواده تان نیز در این موقعیت به شما کمک نخواهد کرد. چند روزی دست نگه دارید و پس از آن به طور جدی به این موضوع فکر کنید. این که یک نفر از شما چیزی را بخواهد به این معنا نیست که شما مجبور به انجام آن هستید؛ حداقل امروز را خودتان را در اولویت قرار دهید و از انجام آنچه به نفعتان نیست یا دلتان نمی خواهد خودداری کنید. این خود شما هستید که باید آزادی را برای خود به وجود بیاورید وگرنه هیچکس آن را به شما نخواهد بخشید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز مشکلی سر راهتان قرار گرفته که باعث سردرگمی شما شده است و تحقیقات و مطالعاتی که در این مورد انجام می دهید اطلاعات ضد و نقیضی را در اختیار شما قرار خواهد داد. امروز پی بردن به واقعیت آنچه می خوانید یا می شنوید کار ساده ای نخواهد بود و نباید هر چیزی را به راحتی باور کنید. شاید بهتر باشد چند روزی دست نگه دارید و مطالعه در این مورد را به زمان دیگری موکول کنید. امروز ممکن است به خاطر این که هم شما و هم طرف مقابلتان حق را به خودتان می دهید در رابطه عاطفی خود با مشکل و حتی کمی درگیری لفظی مواجه شوید. کافی است کمی، فقط کمی هم به طرف مقابلتان حق بدهید.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز نگرانی هایی در ارتباط با مسائل مالی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید وضع مالیتان بد نباشد و چیزی که شما را نگران کرده است در ارتباط با گزینه های ناشناسی باشد که برای کسب پول و درآمد بیشتر پیش رویتان قرار گرفته اند. از آنجایی که شما شناخت کافی از فرصت هایی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید بهتر است فعلا دست به تصمیم گیری در این مورد نزنید. شما مجبور نیستید همین امروز تصمیمتان را بگیرید و در واقع بهتر است چند روزی دست نگه دارید و به تحقیق و بررسی در این مورد بپردازید. خبرهای بدی که امروز در اخبار می شنوید ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد و باعث ناراحتی و نگرانی شما خواهند شد.

فال روزانه ۶/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج