جاباما
۸۴۵۷۲۳
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

پرداخت دیه قربانیان سیل شیراز بعد از تعیین مقصر

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پرداخت خسارت به سیل‌زدگان گفت که تاکنون ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به خانواده هریک از افراد متوفی در سیل شیراز پرداخت شده و دیه این افراد نیز بعد از تعیین مقصر یا مقصران حادثه پرداخت خواهد شد.

ایسنا: بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به بازدید وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مناطق سیل‌زده شیراز، گفت: همچنین تمهیداتی برای آسیب‌دیدگان سیل شیراز از سوی استاندار، فرماندار و مدیران مربوطه اندیشیده بنا شد طبق روال دیروز همه آسیب‌دیدگان سیل شیراز در هتل‌ها و مراکز رفاهی اسکان داده شوند و خدمات رفاهی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی افزود: مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای انتقال اجساد انجام شود و برای انتقال خانواده‌هایی که می‌خواهند به شهرهای خود برگردند، هزینه‌های لازم تأمین شود. همچنین برای خانواده هر متوفی در سیل شیراز ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان پرداخت شد؛ البته دیه متوفیان نیز پس از محاسبه و تعیین مقصر یا مقصران این حادثه تأمین و پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: آقای نوبخت همچنین در تماسی که با آقای نمکی وزیر بهداشت داشت مقرر کرد که همه مصدومان سیل در همه بیمارستان‌های کشور به صورت رایگان مداوا شوند. در مورد خودروهای خسارت دیده هم کارشناسان بیمه در منطقه حضور یافتند و حدود و ۲۰۰ خودروی آسیب‌دیده را کارشناسی خواهند کرد و خسارت وارده برای خودروهایی که حتی بیمه بدنه هم ندارند به صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

پارسایی ادامه داد: در مورد منازل مسکونی آسیب‌دیده هم بنا شد خانه‌هایی که مخروبه شده و غیرقابل سکونت هستند کمک بلاعوض و وام کم‌بهره دریافت بگیرند و ساکنان آن نیز به صورت موقت اسکان داده شدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: در مورد خسارت منازل مسکونی و اماکن تاریخی هم بنا شد کار کارشناسی لازم انجام شود و پس از برآورد هزینه، تمهیداتی برای پرداخت خسارت اندیشیده شود و نسبت به مرمت و تعمیر بافت‌های تاریخی اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیطرف

      خدا کنه صحت داشته باشه

    • بدون نام

      سالی که نکوست از تلفاتش پیداست .

    • خاسر

      همیشه بعداز هراتفاقی، چه خوب،چه بد مسئولان می ایندو حرفهای خیلی قشنگی می زننداماموقع عمل هزاران بهانه می اورند،ان شاالله که این یکی درست باشه وبه شکل صحیح انجام شود تا مرهمی باشد بر دل سوخته مردم عزیز ما که عزیزانشان را از دست داده اند.واموالشان هم دچار خسارت شده است.

    • بدون نام

      انشاالله که این قول وقرارها بعد از آرام شدن اوضاع فراموش نشه ومردم آسیب دیده طبق قولی که الان دولت داده جبران خسارت بشن نه اینکه در راهروها واتاقهای ادارها دنبال نخود سیاه بگردن.از دولت ومسئولینی هم که مردم رو یاری میکنن کمال تشکر رو داریم

      پاسخ ها

      • مجتبی

        هنوز متوجه نشدید حضرت عجل چی گفته . نشستند یکمشت نفهم وبیسواد دنبال مقصر حادثه میگردند تا مقصر پیدا بشه بعد پول بیمه بدند . فرعون هم میخواست با خدا بجنگه دستور داد تا یک سازه سربه فلک کشیده درست کردند ورفت اون بالا تا به خیال خودش با تیر خدا رو بزنه . اینا هم همون کار رو دارند در مراتب بسیار پایین میکنند دنبال مقصر میگردند

    • بدون نام

      یعنی چی کی مقصرهست کی مقصرنیست باید خصارت بدید چون شما رودخانه همجواردروازه قران روبه خیابون تبدیل کردین کاکو دنبال چی میگردین ها

    • ساسان

      دلیل خوبیه برای دیه ندادن. هه هه. مقصر که وجود نداره. سیلی بود اومد و رفت

    • بدون نام

      عوض ایکه به مردم امید بدین دارین روعصاب روانشون راه میرید خجالت بکشید عاموزشت بخدا باتشکر ازمدیرمحترم

    • بدون نام

      بفرمایید دنبال بهانه ایم که ندیم

    • بدون نام

      اگر این حرفا رو که زدید عمل کردید حسابه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط محاکمه مقصر که چند سال پیش مسیر سیل احتمالی را تغییر داده

    • خشایار

      وای خسته نمیشین انقدر دروغ میگین به خدا عمرا به یکی از این وعده ها عمل کنن

    • بدون نام

      حرف زدن آسونه اما عمل نه

    • بدون نام

      پس یعنی کشک ...حالا پیداکن پرتغال فروش و

    • بدون نام

      نابود شده وام کم بهره چیه دیگه؟این بدبختها از کجا بیارن پرداخت کنن تو این اقتصاد فلج میخوای خونه اشون رو هم بانک ازشون بگیره

    • بدون نام

      مقصر مشخص هست شهردار ولو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج