۸۴۵۹۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی ماریزماتیک و منحصربفرد دارید. شما موقر، جسور، پر انرژی، واقع بین، متواضع، با مسئولیت و مشتاق هستید. شما عقاید مذهبی محکمی دارید، اما در نگرش خود به دنیا و زندگی مشکلاتی دارید که باید برای پیشرفت شخصیت شما مورد رسیدگی قرار بگیرند. امسال از لحاظ سلامتی در تمام طول سال با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود اما مشکلات جزئی مانند سرماخوردگی، سردرد و بدن درد اجتناب ناپذیر هستند. برای حفظ سلامت جسم و روان خود به سراغ ورزش هایی مانند یوگا بروید. امسال سخت کوشی و اعتماد به نفستان به شما کمک خواهند کرد تا پول زیادی به دست آورده و کسب و کار خود را گسترش دهید. سرمایه گذاری در هر زمینه ای که بخواهید با موفقیت همراه خواهد بود و سود مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهد داشت. درگیری های حقوقی که در گذشته داشته اید امسال حل خواهند شد و فرصت های خوبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار خواهند داد. امسال در محل کارتان به عنوان شخصی ماهر و کارآمد شناخته خواهید شد و عملکردتان همکاران و مقامات مافوقتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر قصد دارید شغلتان را تغییر دهید امسال فرصت خوبی برای این کار خواهد بود و می توانید از این طریق پیشرفت اقتصادی و حرفه ای قابل توجهی داشته باشید. اگ به زندگی زناشویی خود و نیازهای عاطفی طرف مقابلتان توجه کافی نداشته باشید با مشکلات و ناهمواری هایی روبرو خواهید شد. اردیبهشت، تیر، مهر و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز برقراری ارتباط با دیگران برای شما کار دشواری خواهد بود. به نظر می رسد که مغزتان امروز در بعد دیگری قرار گرفته است و نمی توانید دیگران را درک کنید. انجام کارهایی که از سرعت و هیجان بالایی برخوردار هستند، مثل شرکت در یک مسابقه ی اتوموبیلرانی به شما کمک خواهد کرد تا از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و ذهنتان را در جهت تازه ای قرار خواهند داد که به نگرشی متفاوت نسبت به زندگیتان منجر خواهد شد. امروز به خاطر کارهایی که از روی خیرخواهی و مهربانی انجام داده اید مورد تحسین و تشویق دیگران قرار خواهید گرفت و این موضع انرژی و انگیزه شما را برای چنین کارهایی چند برابر خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز شما در شرایط دشواری قرار گرفته اید و این طور به نظر می رسد که تمام دنیا در برابر شما قرار گرفته اند. شاید اوضاع کمی سخت به نظر برسد، اما همین شرایط به ظاهر بحرانی می تواند به شما کمک کند تا در زندگی خود تعادل را برقرار کنید و نگرش بهتری نسبت به زندگی خود، مشکلاتتان و کارهایی که قصد انجامشان را دارید پیدا کنید. امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره پولی که مدت ها پیش قرار بوده است دریافت کنید به دستتان برسد. این پول که به کسی قرض داده بودید و یا به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده بودید به دستتان رسیده است خیلی به موقع رسیده و حسابی به کارتان خواهد آمد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز خلاقیت بالایی که در اختیار دارید را به کار بگیرید و کارهای هنری که قصد انجامشان را دارید شروع کنید. احتمال اینکه امروز بتوانید پروژه هایی که آغاز می کنید را به پایان برسانید چندان زیاد نیست، اما از نظر خلاقیت هیچ چیزی کم نخواهید داشت. همین که کارتان را شروع کنید قدم بسیار بزرگی است، زیرا همیشه سخت ترین قدم ها اولین قدم ها هستند. امروز ممکن است دوستان و یا گروه دیگری از آشنایانتان به شما پیشنهاد یک سفر دو سه روزه را بدهند. شاید این فرصتی فوق العاده برای یک ماجراجویی هیجان انگیز به نظر برسد و شما هم به احتمال زیاد آن را خواهید پذیرفت. این سفر برایتان بسیار خوشایند خواهد بود و دوستان تازه ای نیز در آن پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما بالاخره افکار و احساسات درونی تان را تحت کنترل خود درآورده اید. شما بسیار حساس و مهربان هستید و همین اخلاقتان باعث می شود که دیگران به راحتی به شما جذب شوند، با این حال این توانایی را هم دارید که نگاهی درست و منطقی به احساسات خود داشته باشید و تحت تأثیر تغییرات مداوم احساسات خود قرار نمی گیرید. امروز ممکن است فرصتی برای انجام کارهای اضافه ای که خارج از محدوده کاری خودتان هستند برای شما فراهم شود. این فرصت را از دست ندهید، زیرا نه تنها امکان کسب درآمد بیشتر را برای شما فرهم خواهد کرد بلکه موقعیت هایی برای گسترش افق های حرفه ای پیش رویتان نیز برای شما به وجود خواهد آورد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
شما امروز هر چقدر هم که تلاش کنید، حتی اگر زحماتتان به ثمر بنشینند هم از نتیجه ی نهایی آنها راضی نخواهید بود. شاید ناتوانی شما در تصمیم گیری اوضاع را برایتان سخت کرده و باعث شده باشد که کارایی تان کاهش پیدا کند. شما آدم سخت گیری نیستید و همین باعث می شود که دیگران بتوانند به راحتی شما را به راهی که خودشان می خواهند بکشانند. مواظب باشید قربانی سهل انگاری های خودتان نشوید و سعی کنید کنترل اوضاع را در دست بگیرید. شاید امروز مسئولیت های تازه ای به عهده ی شما گذاشته شوند که در آغاز کار به نظر سخت و غیر قابل تحمل هستند، اما در نهایت موقعیت های خوبی را برای پیشرفت شما فراهم خواهند کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز هنرمند درون شما بیدار شده است، اما شما تمایل چندانی به انجام کارهای هنری احساس نمی کنید. با این حال، کافی است دست به کار شوید تا شور و هیجانی وصف ناشدنی پیدا کرده و کارهایتان را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. امروز ذهن و قلب شما با هم هماهنگ شده اند و همین باعث شده است که بتوانید احساسات خود را به راحت ترین و دقیق ترین شکل ممکن بیان کنید. امروز وقت گذراندن با دوستان و تفریح های مختلف زمان زیادی برای پرداختن به کارهای شخصیتان برایتان باقی نخواهند گذاشت. اشکالی ندارد اگر برای مدت کوتاهی به این صورت پیش بروید، اما نباید این کار را برای خودتان عادت کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
شما امروز بسیار پر شور و نشاط هستید و آماده اید تا حتی کوه ها را جابجا کنید، اما هیچ کاری برای انجام دادن ندارید. این حالت شما شبیه به کسی است که حسابی به خودش رسیده و بهترین لباس هایش را پوشیده اما جایی برای رفتن ندارد. بهترین کاری که در چنین موقعیتی می توانید انجام دهید فکر کردن به رویاها و اهداف بلند مدتتان و انجام دادن کارهایی است که به شما در رسیدن به آنها کمک خواهند کرد. امروز حسابی سرتان شلوغ خواهد بود. دعوت به مهمانی های بزرگ، دور همی های صمیمانه با دوستان و قرار عاشقانه با کسی که دوست دارید، همه و همه ناگهان شما را به خود فرا می خوانند تا یک روز پر جنب و جوش را برایتان رقم بزنند.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما دارید وارد دوره ی جدید از زندگیتان می شوید که در آن چرخه های جدیدی از احساسات عاشقانه و فعالیت های ذهنی شکل می گیرند. به این فکر کنید که دوست دارید در آینده وقتی کسی به شما فکر می کند چه چیزهایی را به یاد بیاورد. حالا که ذهن و قلب شما در هماهنگی با هم هستند زمان بسیار خوبی برای فکر کردن به پاسخ این سؤال می تواند باشد. شما امروز پیشنهادهای زیادی برای تفریح و خوشگذرانی خواهید داشت، اما اگر محدودیت زمانی دارید، سعی کنید وقت خود را به آنهایی اختصاص بدهید که برایتان از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار هستند و نقاط مشترک بیشتری با شما دارند.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز از آن روزهایی است که حتی نمی توانید از لیست غذاهای یک رستوران برای خودتان غذا انتخاب کنید! ذهنتان بسیار آشفته شده و تردید و بلاتکلیفی شما را فرا گرفته است. در واقع این وضعیت از احساسات پیچیده و غیر قابل درکی که دارید ریشه می گیرد. سعی کنید قبل از هر کاری با انجام کارهایی که می دانید به شما آرامش می بخشند، مهار احساسات خود را در دست بگیرید. امروز ممکن است یک مهمان ناخوانده و یا تماس تلفنی غیر منتظره، شما را با موقعیت های کاری تازه ای روبرو کنند. این پیشنهاد و یا موقعیت می تواند به پیشرفت کار فعلیتان کمک کند و یا زمینه ساز شروع یک کار شخصی برای شما باشد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز ذهن و قلب شما در هماهنگی کامل با یکدیگر به سر می برند و همین باعث شده است در انجام کارهایی که هر دوی این قطب های وجودتان را در برمی گیرند موفق باشید. انجام کارهای هنری و یا حداقل تماشا و بررسی آثار هنری می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. از این فرصت استفاده کرده و با یکی از دوستان صمیمی خود که علایق مشترکی با شما دارد و یا همراه با عشقتان به یک موزه ی هنری یا به تماشای یک تئاتر یا فیلم خوب بروید. امروز تقریبا تمام اتفاقاتی که برایتان می افتند با هیجان زیادی همراه خواهند بود، اتفاق های جدید، آشنایی با افراد تازه و کارهایی که از انجام آنها لذت می برید و به شما روحیه و انرژی می دهند.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز شاید این طور به نظرتان برسد که قلب و مغزتان هر دو دارند بر خلاف شما کار می کنند، انگار آنها دست به دست هم داده اند تا شما را چنان دچار سردرگمی و بلاتکلیفی کنند که هرگز نتوانید از آن نجات پیدا کنید. خودتان را در این وضعیت زندانی نکنید و سعی کنید سر خودتان را با کارهایی گرم کنید که زیاد ذهنتان را به چالش نمی کشند. انجام فعالیت های ورزشی و کارهایی که با هیجان زیادی همراه هستند گزینه ی خوبی می تواند باشد. اگر متأهل هستید یک بعداز ظهر رمانتیک همراه با عشقتان فرصت مکالماتی صمیمانه و عاشقانه را برای شما فراهم خواهد کرد و صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما دو نفر به وجود خواهد آورد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

احساسات شما مدام در حال تغییر هستند، اما امروز حالتان خوب است، پس از این احساسات مثبتی که به سراغتان آمده اند بیشترین بهره را ببرید. شما در شرایط فعلی می توانید احساسات خود را به طور واضح و قابل درکی بیان کنید و می توانید برخورد منطقی تری با احساسات خود داشته باشید. در عین حال، شما می توانید منطق خشکتان را با احساسات خود به تعادل برسانید. امروز روز اعتدال است! اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید، امروز پیاده روی در پارک نزدیک خانه تان، کارهای روزمره مثل خرید، و یا هر کار پیش پا افتاده دیگری می تواند شما را در برابر شخصی قرار دهد که شما را خیلی سریع به خود جذب خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج