۸۴۶۰۷۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

اجرای «قند پهلو» در مناطق سیل‌زده

مجری، داوران و طنزپردازان برنامه تلویزیونی «قند پهلو» به منظور افزایش نشاط و ارتقا روحیه هموطنان سیل‌زده به مناطق حادثه‌دیده سفر و در کمپ‌های آسیب‌دیدگان برنامه اجرا می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: مجری، داوران و طنزپردازان برنامه تلویزیونی «قند پهلو» به منظور افزایش نشاط و ارتقا روحیه هموطنان سیل‌زده به مناطق حادثه‌دیده سفر و در کمپ‌های آسیب‌دیدگان برنامه اجرا می‌کنند.

سازندگان این برنامه تلویزیونی به‌زودی با هماهنگی نهادهای مسئول در سازمان صداوسیما و جمعیت هلال احمر به اجرای برنامه در کمپ‌های آسیب‌دیدگان در مناطق سیل زده خواهند پرداخت.

اجرای «قند پهلو» در مناطق سیل‌زده

پیش از این نیز در حادثه زلزله ابهر جمعی از دست اندر کاران این برنامه همراه با زنده یاد حسین محب اهری در جمع بازماندگان حادثه زلزله ابهر به اجرای برنامه پرداختند.

در حادثه سیل امسال نیز مجریان و طنزپردازان برنامه «قند پهلو» ضمن همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر و اختصاص بخشی از دستمزد خود به جمعیت هلال احمر ک شور جهت کمک به این عزیزان در جمع هموطنان خود حضور به هم می‌رسانند.

فصل هشتم «قند پهلو» محصول گروه مهارت‌های شبکه آموزش سیما است که در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما راهی آنتن می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و میثم تربتی و با اجرای رضا رفیع تولید شده است و شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خاک به تو سرتون بکنند انها نان و لباس خشک و جای خواب ندارند این افتضاحات را خجالت بکشید و نگویید مگر خدای نکرده شما هم شیخ روحانی هستید

    • سعید

      خاک به تو سرتون بکنند انها نان و لباس خشک و جای خواب ندارند این افتضاحات را خجالت بکشید و نگویید مگر خدای نکرده شما هم شیخ روحانی هستید

    • مش قاسم

      نام برنامه را تغییر می دادند بنام نمک رو زخم

    • علی

      از قدیم گفتند سوار از پیاده خیر نداره. ملت خواب و خوراک و خانمان نداره. انوقت برای معروف که چه عرض منحوس شدن این برنامه های بی مزه را میگذارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط این یکی رو کم داشتیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج