۸۴۶۴۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سولسشر: در نقل و انتقالات، بی‌رویه هزینه نخواهم کرد

اوله گنار سولسشر که قصد دارد در اولین فرصت نقل و انتقالات تیمش را مطابق نظر خود تغییر آرایش دهد، می‌گوید در تابستان پیش رو عاقلانه هزینه خواهد کرد و دست به ولخرجی نخواهد زد.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر که روز پنج‌شنبه بعد از درخشش روی نیمکت منچستریونایتد به عنوان سرمربی موقت، به عنوان سرمربی دائمی این تیم منصوب شد می‌گوید با اینکه می‌خواهد با فعالیت قابل توجه در بازار نقل و انتقالات تغییراتی در آرایش و سیمای یونایتد بوجود بیاورد ولی برای رسیدن به این هدف عاقلانه عمل کرده و دست به ولخرجی‌های بی‌دلیل نخواهد زد.

جالب اینجا است که سولسشر درحالیکه هنوز جوهر امضای حکمش خشک نشده نگاه خود را به آینده معطوف کرده است، درحالیکه شاگردانش امروز در یک بازی مهم برای این تیم، در لیگ برتر به مصاف واتفورد می‌روند. چرا که سولسشر خوب می‌داند بدون چهره‌های جدید شانس زیادی برای محقق کردن برنامه‌ها و رویاهای باشگاه و هوادارانش، چه در جبهه داخلی و چه در جبهه اروپایی نخواهد داشت.

سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل واتفورد گفت:" یونایتد باشگاهی است که پول دارد و از این نظر با مشکلی مواجه نیست. ولی پول باشگاه باید به صورت منطقی هزینه شود".

سرمربی دائمی یونایتد در ادامه گفت:" ما در این باشگاه یک برنامه مشخص داریم. باشگاه از خیلی وقت پیش، مدتها قبل از آمدن من چندین بازیکن را زیر نظر گرفته و به عنوان هدف مشخص کرده. از طرف دیگر ما الان بازیکنانی داریم که باید در باشگاه حفظ‌شان کنیم. مطمئن باشید ما فقط برای پول خرج کردن، هزینه نخواهیم کرد. ما می‌خواهیم بهترین فوتبالیست‌ها در این باشگاه باشند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج