۸۴۶۴۹۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

فرماندار: خطری دزفول را تهدید نمی‌کند

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه خطری دزفول را تهدید نمی‌کند‌، گفت: مردم باید هوشیار باشند و همه مدیران آماده هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه خطری دزفول را تهدید نمی‌کند‌، گفت: مردم باید هوشیار باشند و همه مدیران آماده هستند.

محمد حیدری اظهار داشت: طبق قانون؛ مسئولیت بحران‌های شهری بر عهده شهرداری بوده و شهردار باید با تشکیل کمیته بحران شهری تدابیر لازم جهت حفاظت از جان و مال مردم را اتخاذ کرده و اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به شهر را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که خطری مردم را تهدید می‌کند یا نه، افزود: خطر همیشه هست مردم باید هوشیار باشند، همه مدیران آماده بوده و در صحنه حاضر هستند البته خطر در کمین ماست و کوچکترین غفلت باعث ضرر و زیان جبران ناپذیری می‌شود.

حیدری گفت: احتمال خطر را نباید نادیده بگیریم و ما تدابیری در این زمینه اندیشیده‌ایم که بخشی از این تدابیر در اختیار ما بوده بخشی دیگر نیست؛ کنترل رودخانه‌های فصلی و میزان حجم ورودی آب‌ها غیرقابل پیش‌بینی بوده است.

وزیر نیرو: ۱۲ میلیارد مترمکعب سیلاب‌ این روزها در خوزستان جاری شد/خسارت کشاورزان پرداخت می‌شود

حیدری با اشاره به سرازیر شدن آب در جاده ساحلی بیان کرد: خطری مردم را تهدید نمی‌کند ارتفاع در حال کم شدن است و سعی ما بر این بوده که این میزان ارتفاع حفظ شود.

حیدری با اشاره بازدید از روستاهای در معرض خطر سیلاب افزود: تاکنون هیچ روستایی در محدوده شهرستان دزفول تخلیه نشده است. از دو روستای بنه علوان و دیلم سفلی بازدید کردیم با وجود شرایط سختی که در حال حاضر بر ما تحمیل شده است ضریب امنیت همه روستاها مناسب که ما کنار رودخانه داریم یک ضریب قابل قبولی است فلذا شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است قابل قبول نیست.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سد دز و شایعات منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: سد دز از ضریب امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و هیچ خطری این سد را تهدید نمی‌کند و مردم نیز به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

فرماندار دزفول گفت: سازمان‌های مربوطه روزانه هشدارها را با بلندگو در رودخانه و جاده‌های ساحلی به مردم هشدار می‌دهند؛ با توجه به همزمان بودن بارش‌ها و سیلاب‌ها با عید نوروز و سرایز شدن میهمانان نوروزی به شهر زیبای دزفول، مردم برای تفریح به کنار رودخانه رفته که در این زمینه مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت بحران بسیار پیچیده و سخت بود و به برنامه‌ریزی، قدرت هماهنگی و امکانات و تجهیزات نیاز دارد؛ رسانه‌ها بخش مهمی از مدیریت بحران بوده و باید در راستای وظایف خود اطلاعات درست و به موقع را به مردم منتقل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطری که از طرف مسولین مردمو تهدید میکنه خیلی بدتر از سیله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج