۸۴۶۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌دایک: به لیورپول آمدم که قهرمان لیگ برتر شوم

ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید قهرمانی در لیگ برتر دلیل پیوستن او به این تیم بوده و معتقد است لیورپول امسال می‌تواند به رویای خود برای قهرمانی در لیگ برتر برسد.

ورزش سه: ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول و تک‌خال خط دفاعی این تیم می‌گوید موقعیت فعلی قرمزهای آنفیلد در جدول لیگ برتر و شانس زیادی این تیم برای فتح جام قهرمانی، دلیل اصلی او برای پیوستن به این تیم بوده است.

فن‌دایک در فصل جاری با پیراهن لیورپول نمایش‌های خارق‌العاده‌ای داشته و لیورپول به لطف درخشش او و دیگر بازیکنان خط دفاعی‌اش موفق شده ۱۷ کلین‌شیت به ثبت برساند. شاگردان یورگن کلوپ، علاوه بر این، در طول فصل تنها ۱۸ گل دریافت کرده‌اند.

درحالیکه تنها هفت بازی به پایان فصل لیگ برتر باقی مانده لیورپول صدرنشین است، هر چند مرسی‌سایدی‌ها یک بازی بیشتر از تیم دوم جدول، منچسترسیتی، انجام داده‌اند و اگر سیتی بتواند امروز فولام را شکست دهد به صدر جدول بازخواهد گشت.

ویرژیل فن‌دایک در این باره گفت:" شرایطی که ما در حال حاضر داریم همان چیزی است که من به خاطرش به لیورپول ملحق شدم. قرار گرفتن در این موقعیت و تجربه کردن چالش تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر همان چیزی است که من آرزویش را داشتم. بعلاوه‌ی موقعیت‌مان در چمپیونزلیگ، رقابتی که پارسال در آن فینالیست شده‌ایم".

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" بهترین پایان این مسیر برای من قهرمانی با لیورپول است و ما هنوز شانس خیلی زیادی برای رسیدن به این هدف داریم. پس فعلاً باید تلاش کنیم و روی هدف تمرکز داشته باشیم".

فن‌دایک در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" مهمترین چیز برای من لذت بردن از فوتبال است. یک فوتبالیست باید از جان و دل مایه بگذارد تا در پایان فصل دلیلی برای افسوس خوردن نداشته باشد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج