۸۴۶۷۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

فشار آمریکا به ایران برای توافق هسته‌ای بهتر است

 نیویورک تایمز نوشت :هدف (امریکا ) از فشارها صرفا تنبیه ایران نیست بلکه ایجاد اهرم برای رسیدن به یک توافق هسته ای بهتر است.

ایرنا: روزنامه ی امریکایی «نیویورک تایمز»در گزارش نیویورک تایمز به قلم 'برت استیفنس' - برنده جایزه پولیتزر سال ۲۰۱۳ - آمده است: نزدیک به یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشته و در حالی که گفته می شد این اقدام موجب خسارت برای منافع آمریکا در خاورمیانه خواهد شد، تا کنون نتایج این اقدام چنین نبوده است.

نیویورک تایمز از نتایج خروج آمریکا از برجام دفاع کرد و درباره فشارهای به ایران برای دستیابی به توافق بهتر نوشت :مایک پمپئو پیشتر معیارهایی برای توافق اعلام کرد که بخش زیادی از تشکیلات سیاست خارجی در واشنگتن این خواسته ها را نابخردانه توصیف کردند.

این در حالی است که خواسته های پمپئو همان چیزی است که آمریکا حق دارد مطالبه کند و چیزی است که فکر می کنیم می توانیم به آن دست یابیم و مطرح کردن آنها نباید جنجالی باشد.

کشورهای غیر هسته ای که از تروریسم حمایت می کنند نباید به هیچ بخشی از چرخه سوخت هسته ای دسترسی داشته باشند.

این گزارش می افزاید: دولت ترامپ موفق شده هزینه رفتارهای ایران را بشدت بالا ببرد بدون اینکه برای آمریکا یا متحدان ما هزینه ای داشته باشد.

نیویورک تایمز افزود: این معنی دستاورد سیاست خارجی است. هر چه حزب الله بیشتر بدون پول و دولت اسد بدون حمایت بماند ، مردم خاورمیانه وضعیت بهتری خواهند داشت.

این روزنامه مدعی شده است که فشار اقتصادی ناشی از این اقدام آمریکا (خرج از برجام ) موجب کاهش حمایت ایران از متحدان سیاسی تقویت کننده نفوذ تهران در عراق ؛ سوریه ؛ لبنان و دیگر مناطق شده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب... بنظرمم دارن حقیقتو میگن و به اهدافشون دارن میرسن یا رسیدن.

    • کامران

      تا دولت بی عرضه وظریف هست ناامید نشوید!؟
      ما از دولت بیشترازشما می ترسیم!؟

    • بدون نام

      اتفا قا برعکسه و این نویسنده مغرضانه اظهار نظر کرده

    • بدون نام

      ایران توافق نکند چه ؟
      حداقل چند سال بعد ترامپ می رود .

    • غلام

      شما معیار و تعریف غلطی از توریست بر مبنای منافع امپریالیستی خود دارید امروز جغرافیای سیاسی ایران باور مردمی ایران آسیا و واروپا و آفریقا را درنوردیده شما نه قدرت قبل ونه نفوذ استراتژیک دارید ایران پیروز عصر جدید می باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شعار بله در عمل زرت

      • سلام

        احسنت

      • بدون نام

        تروریست
        نه
        توریست

    • بدون نام

      چرت گفتی

      پاسخ ها

      • علی

        کاملا درست گفته

    • علی

      افسوس ای غلام

    • ناشناس

      چه غلطا تو گلوتون گیر نکنه یه وقت،نابود میشید به زودی

    • کمال

      این احمقها چی فکر میکنند قدرت ایران توی پول و اسلحه نیست قدرت ایران توی قلبها نفوذ کرده به کوری چممشون هیچ غلطی نمیتونن بکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قلبی هم وجود داره.زهی خیال باطل

    • بدون نام

      متاسفانه کاملا درست گفته اند آمریکا از برجام خارج شد و تحریمهای بیشتری اعمال کرد ولی انفعال دولت ایران موجب شد وقتی دیدند این اعمال منافعشان را به خطر نینداخت زیاده خواه تر شوند و فشار بر ایران را بیشتر کنند که در آینده اگر دولت یکجانبه به برجام بدون نتیجه ادامه دهد شاهد زیاده خواهیهای بیشتر از جانب آمریکا و همچنانکه شاهدیم از اروپا با شدت بیشتر باشیم

    • بدون نام

      چرا وقتی بدون هیچ هزینه ای ایران برجام را ادامه میدهد و مشکلی هم برای آمریکا و اروپا بوجود نیامده آنها باید به تعهداتشان عمل کنند ..در این اقدام قاطعانه کره شمالی دیدیم که با ایستادگی رهبر کره شمالی فورا آمریکا تحریمهای جدید را لغو کرد و جرات مطرح کردن زیاده خواهی بیستر را نداشت ایران هم اگر اینگونه منفعلانه عمل کند هرروز بایستی منتظر تحریمها و فشار بیشتر از جانب آمریکا و اروپا باشد

    • بدون نام

      اگر ایران ططوری عمل کند که آمریکا و اروپا احساس کنند که منافعشان با خطر مواجه میشود دست از فشار و زیاده خواهی برخواهند داشت ولی با این روند که ایران یکطرفه به برجام پایبند و ادامه میدهد آنها چرا باید هزینه پرداخت کنند و چرا باید به تعهداتشان عمل کنند

    • بدون نام

      خوب آمریکا با خروج از برجام ابتدا واهمه این را داشت که ایران منافع آنها را در خاورمیانه به خطر بیندازد و در آمریکا هم عده ای به این خاطر مخلف این حرکت ترامپ بودند الآن فهمیدند که ایران نه تنها عکس العملی انجام نداده بلکه فشارهای بیشتر و شروط جدیدتر هم باعث اقدامی از جانب ایران نشد و ایران بدون بهرمندی از مزایای برجام یک جانبه آنرا انجام میدهد که این کار موجب تحریمهای بیشتر و مطرح کردن پیش شرطهای بسیار وقیهانه و شرم آوری از جانب آمریکا و اخیرا از جانب اروپائیان هم مطرح شده که با هر قدم عقب نشینی ایران و وادادگی فشار آنها افزایش یافته که البته حق هم دارند مگر احمق هستند وقتی بدون هیچ هزینه ای به اهدافشان میرسند دلیلی برای پایبندی به وظایفشان وجود ندارد!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      این نتایج بدست آمده از خروج بدون هزینه آمریکا از برجام که ترس آنها و خیالشان را از بابت به خطر افتادن منافعشان در خاورمیانه و منطقه را راحت کرد و ایران بدون هیچ عکس العملی به وظایف خود در برجام عمل میکند و در قبال هیچ در مقابل صنعت هسته ای را واگذار کرد اروپائیان را هم به فکر انداخته که نه تنها به وظایفشان در برجام عمل نمیکنند بلکه هرروز زیاده خواهیها و شروط جدید مطرح میکنند و کشورهای کوچک اطراف و دشمنان ایران را هم به حدی جری سااخته که بی شرمانه هرروز شاهد دخالت و توهین و تهمت و تهدید از جانب آنها هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج