۸۴۶۸۵۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

صدور اخطار تخلیه برای ۱۹هزار خانواده در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اسکانهای اضطراری برای مردم در معرض خطر تدارک دیده شده است، گفت: بیش از ۱۳۰۰ اسکان اضطراری برای مردم در معرض خطر سیل انجام شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اسکانهای اضطراری برای مردم در معرض خطر تدارک دیده شده است، گفت: بیش از ۱۳۰۰ اسکان اضطراری برای مردم در معرض خطر سیل انجام شد.

جلیل بالایی در نشست خبری امروز اظهار داشت: ۳۹۴ مسجد، ۸۳۹ مدرسه و ۹۷ سالن ورزشی ایمن برای خانواده‌های در معرض خطر و آسیب سیل پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ۴۹ جلسه هماهنگی بحران تاکنون در استان تشکیل شده است، افزود: ۶۴۲ مصوبه در طی جلسات برای پیشگیری از بحران بارش شدید در استان تصویب شده است.

بالایی با بیان اینکه هم‌اکنون وضعیت استان در شرایط عادی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم باران از عصر امروز یکشنبه یازدهم فروردین ماه تا اواخر روز دوشنبه باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ۱۹ هزار خانواده در استان کرمانشاه اخطار تخلیه صادر شده است، بیان کرد: این خانوارها در مجاور دوهزار کیلومتری رودخانه‌ها قرار دارند و با همکاری مردم در حال تخلیه این خانوارها در شهر و روستا هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۸۷۷ اسکان موقت برای خانوارهایی که اخطاریه تخلیه برای آنها صادر شده، پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: خانه‌های مجاور رودخانه‌ها در اولویت تخلیه هستند و از مردم خواهشمندیم تا بحرانی نشدن بارش باران، همکاری‌های لازم را با دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به آخرین وضعیت سدها اشاره کرد و گفت: چهار سد استان کرمانشاه با مدیریت کامل دستگاه‌های مربوطه در حال سرریز شدن است و در بعضی سدها که امکان ایجاد سیل در آن وجود دارد، ظرفیتهای خالی برای آنها اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد معدودی از نقاط استان کرمانشاه دچار آبگرفتگی معابر شده است، بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و بعضی ادارات خوشبختانه تردد در معابر عمومی کم شده و این نشان دهنده همکاری مردم با ستاد بحران استان کرمانشاه است.

بالایی با اشاره به اینکه اصناف خیابانهای در معرض سیل امروز تعطیل بودند، بیان کرد: خانه‌های نزدیک رودخانه شهرک کرناچی برای همجواری با رودخانه قره‌سو، به جای دیگر انتقال داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به پل فلزی رودخانه قره سو اشاره کرد و گفت: استان تصمیم گرفته و از تصمیم خودش برای تخریب پل فلزی رودخانه قره سو عدول نمی‌کند که پل فلزی باید تخریب و جمع‌آوری شود، اما متأسفانه تاکنون انجام نشده است.

بالایی افزود: شهرداری باید پاسخگوی این مسئله باشد و هم اکنون امکانات شهرداری در آنجا مستقر و به فکر چاره‌اندیشی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      این مردم کجا برن و تا کی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج