۸۴۷۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یخ میان حداد و لاریجانی در حال آب شدن

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سوالی در رابطه با تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان به افکارنیوز گفت: در جریان تشکیل چنین حزبی نیستم ولی در این روز‌ها شاهد دیدارهای سران اصولگرا برای ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر در بین گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا هستیم.

افکار نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سوالی در رابطه با تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان به افکارنیوز گفت: در جریان تشکیل چنین حزبی نیستم ولی در این روز‌ها شاهد دیدارهای سران اصولگرا برای ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر در بین گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا هستیم.

حجت االاسلام رضا آشتیانی، در این رابطه اظهار داشت: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز و دیگر جریان‌های اصولگرا بعد از انتخابات گویا بنا را بر این گذاشته‌اند که مقداری آسیب‌شناسی کنند و مسائل مختلف اصولگرا را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند برای آینده و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مهیا باشند و کار را پیش ببرند.

آشتیانی تاکید کرد: قطعا باید برای انتخابات مجلس نشست‌ها و هماهنگی‌ها و تعاملات بیشتر بین جریان‌های اصولگرا صورت گیرد تا بتوانند در این اتخابات با هماهنگی و برنامه ریزی وارد شوند.

وی با بیان اینکه رفت و آمد‌ها بین جریان‌های اصولگرا در حال انجام است و این روز‌ها پررنگ‌تر نیز شده گفت: حتی در مجلس شورای اسلامی نیز جلساتی در این زمینه بین حداد عادل و لاریجانی انجام شده است و ظاهرا مقداری یخ‌ها آب شده‌اند و کم کم دو فراکسیون اصولگرای مجلس نیز به هم نزدیک شده‌اند و امیدواریم نتیجه این نزدیک شدن تعامل بیشتر برای انتخابات مجلس و خبرگان و سپس ریاست جمهوری باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دیدارهای لاریجانی و حداد عادل قدم‌های اولیه برای ایجاد این تعامل است گفت: ما امیدوار به وحدت جریان‌های اصولگرا هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج