۸۴۷۰۷۷
۹ نظر
۵۰۱۵
۹ نظر
۵۰۱۵
پ

فصل دوم سریال «نون خ» ساخته می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تدبیر صدا و سیما در ساخت سریال شیرین «نون خ» جای تشکر دارد و این سریال از بعد امنیت ملی هم اثرات بسیار مثبتی برای کشور دارد که در دراز مدت خودشان را نشان میدهند.

خبرگزاری فارس: «محمدحسین رنجبران» مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در صفحه شخصی خود نوشت: برای تبریک سال جدید با رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آقای دکتر فلاحت پیشه عزیز تماس گرفتم و از همه چیز صحبت شد و نمایندگی مردم استان کرمانشاه کافی بود تا ایشون اشاره ای به سریال "نون ،خ " بکنه و از اثرات مثبت این سریال در اون منطقه بگه:آقای رنجبران واقعا جای تشکر داره از این تدبیر صدا و سیما که چنین سریال شیرینی درست کرده از قوم کرد که واقعا خیلی جاها مظلوم واقع شدند، این سریال از بعد امنیت ملی هم اثرات بسیار مثبتی برای کشور داره و بعنوان استاد دانشگاه میگم که این اثرات در دراز مدت خودش رو نشون میده.

آقای فلاحت پیشه از مسئولان سازمان خواست این سریال رو حتما ادامه بدهند :من خواهش می‌کنم مثل پایتخت برای استمرار این سریال فکر کنید تا فصول بعدی اون هم ساخته بشه چون مردم از قشرها و قومیت های مختلف از این سریال بشدت استقبال کرده اند.

بنده هم به نقل از مدیر محترم شبکه یک به ایشون گفتم که از تهیه کننده و کارگردان خواسته شده تا طرح خودشون برای فصل دوم سریال رو به شبکه ارائه کنند و آقای فلاحت پیشه هم از این خبر خیلی خوشحال شد و گفت: قطعا ما در مجلس از این طرح های خوب و اثرگذار حمایت می‌کنیم .

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس یک درخواست دیگه هم از سازمان داشت :خواهش می‌کنم معاونت برون مرزی سازمان هرچه زودتر ساز و کار پخش این سریال از شبکه آی فیلم رو هم فراهم کنه چون مطمئنم روی کردهای کشورهای همسایه هم اثرات مثبتی خواهد داشت و کلا کردهای خارج از کشور هم از اون استقبال می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمتون‌گرم.ادامه بدین خیلی عالیه

    • بدون نام

      دمتون‌گرم.ادامه بدین خیلی عالیه

    • حمید معصومی نژاد

      ماشاالله ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

    • پاس تهران

      اولا که باید در ساختار کارگردانی یک سریع تغییرات صورت بگیره ، سکانس ها در همون روستای زیبا ادامه داشته باشه و بازیگران تاریخ مصزف گذشته مثل علی صادقی رو از سریال حذف کنن یا نوع شخصیت رو عوض کنن

    • بدون نام

      فقط یه جوردرست کنیدافغانهابزارن برن وتشویق کنیدبهتربرن باعث بدبدبختی بیکاری وفقرجرم وجنایت فسادناامنی ناامیدی ایرانیاشدن حدود۲۰ملیون نفربودجه بالا۲۰۰سال مملکت هزینشون میش وعواقبش این میش بالا۴۰ملیون فقیرداریم وبالا۳۰درصدسرپرست خانوادههابیکارن وفقیرتوهرخانع۱تا۲نفربیکارداریم به گفته نمایندگان وافغانها اینقدرزیادن وزیرکارگفته اگه اینهابرن مشکل بیکاری وفقربدبختی حل میش ازماست برماست

    • آندو

      یعنی تا یکی به چیزی و درنیارن ولکن نیسن

    • یاور

      جوگیر نه باش آهسته‌تر شاهنامه آخرش خوش است

    • پ ر

      من خودم کرماشانی هستم با ساخت قسمت اولش هم مخالفم چه برسه به دوم ولمون کنید ای خدا هاوار

    • بدون نام

      فیلم عالیییییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج