جاباما
۸۴۷۱۵۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

جهانگیری: جان مردم اولویت اصلی دولت است

معاون اول رئیس جمهور گفت: تقریبا تمام استان‌های ما درگیر مسئله و بحران سیل شدند و در واقع بحث سیل تبدیل به یک مسئله اصلی و ملی شد و البته مدیریت کشور نشان داد که با هماهنگی و همدلی به خوبی می‌تواند این بحران فراگیر را مدیریت کند.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری امروز در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان با تاکید بر اینکه بارش فراوان باران علاوه بر داشتن سیل، برکاتی نیز داشت، اظهار کرد: با این حجم بارش باران ما دیگر نگران کم‌آبی برخی نقاط کشور و بروز ریزگردها نخواهیم بود.

وی عنوان کرد: تقریبا تمام استان‌های ما درگیر مسئله و بحران سیل شدند و در واقع بحث سیل تبدیل به یک مسئله اصلی و ملی شد و البته مدیریت کشور نشان داد که با هماهنگی و همدلی به خوبی می‌تواند این بحران فراگیر را مدیریت کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در پی به وجود آمدن سیل تمام دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و نیروهای مسلح با تمام قوا و ظرفیت وارد میدان شدند و مسؤولان از همان ابتدا به صورت انقلابی وارد عرصه و میدان شدند.

جهانگیری عنوان کرد: مردم باید در جریان تمام امور قرار بگیرند، با کمک مردم و با همکاری آنها می‌توان از بحران سیل عبور کرد و اولویت اصلی و مهم ما این است که سعی کنیم تلفات جانی نداشته باشیم یا این تلفات به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه سدهای خوزستان یک نعمت بزرگ هستند، اظهار کرد: وزارت نیرو و استاندار خوزستان و تمام مسؤولان و ستاد مدیریت بحران برای هرگونه احتمال برنامه داشته باشند و موضوع و مشکلات را بررسی کنند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه تمرکز مرکز کشور باید متوجه خوزستان شود، بیان کرد: امیدواریم که در استان خوزستان هیچ اتفاق منفی رخ ندهد، مردم حتما به هشدارها و اطلاعیه‌های ستاد بحران توجه و دقت کنند.

وی افزود: مردم مراقب جان خود باشند و این مهم را بر همه چیز ترجیح دهند و قطعا دولت در این شرایط مردم را تنها نخواهد گذاشت و خسارت‌های مادی آنها را جبران خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان من.

    • کامبیر

      ارواح دماغت.....

    • شهریار

      احتمالا گرفتنش و نه حفظش!

    • امیرضا

      جان مردم دراولویت ایول اینوخوب اومدی یعنی اول ازهمه جان مردم رامیگیرم بعد به کارهای دیگمون رسیدگی میکنیم خدا ازتون نگذره که به ملت ظلم کردین

    • AAAAAAAAAA

      جهانگیری حرف نزن و بگذار مردم مشکلات خود را حل کنند
      از قدیم گفتن‌جواب ابلهان خاموشی است

    • بدون نام

      اقای جهانگیری جان مردم برای شمامهمه رفتی عراق لایروبی کردی پنج روز بعدسیل داره میبره همه جا مردم خیال میکنی راضین شما بااین کارتون خیلی ضربه اقتصادی زدین ادمین اگر منتشرنکنی میرم دیگه

    • ایرانی

      عاشقتم جناب جهانگیری . از روزی که سیل راه افتاده هر روز یه جوک جدید میگی . خدا خیرت بده مرد .

    • میرزا

      اقای جهانبگیری اگه جان ملت در اولویت دولت است چرا مایحتاج عمومی مردم راصادر میکنید ملت نه قدرت خرید گوشت قرمز سیاه نه ماهی ماهی سفید سیاه و مرغ هورمونی راندارند واین ملت روز به رنجور تر ولاغتر میشوند.بداد این ملت قهرمان برسید لطفا.

    • بدون نام

      آقای جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور ،قسم تان به قرآن به احقاق حقوق معلولین شدیدبهزیستی درمنزل درمورد افزایش حقوق واقعی آبرومندانه عنایت فرمایند چونکه با ماهیانه حداکثری 100 وهشت تومن بشدت زجرودردورنج میکشند پاینده نظام مقدس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج