۸۴۷۴۶۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۱۸هزار تخته چادر امدادی به لرستان ارسال شد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۱۸ هزار و ۴۷۵ دستگاه چادر امدادی به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

ایرنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۱۸ هزار و ۴۷۵ دستگاه چادر امدادی به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

مرتضی سلیمی اظهار داشت: این تعداد چادر امدادی به منظور اسکان اضطراری و موقت سیل زدگان به همراه ۲ هزار و ۷۹۰ دستگاه چادر مسافرتی به مناطق سیل زده این استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین سه هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، سه هزار بسته غذایی یکماهه، ۲۳ هزار و ۷۰۰ تخته پتو و هزار و ۲۰۰ تخته موکت تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ برای تقویت انبارهای پشتیبانی عملیات امداد و نجات و توزیع در میان سیل زدگان به این استان ارسال شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات توضیح داد: با ارسال این اقلام امدادی هم اکنون مشکل موجودی اقلام زیستی، مواد غذایی و امدادی در لرستان نداریم و شهرستانهای کوهدشت، پلدختر، رومشکان و معمولان که راه ارتباطی آنها قطع است در اولویت اول امدادرسانی قرار دارند.

از نخستین لحظات صبح امروز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ با باز شدن یک راه فرعی جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی با همه تجهیزات و امکانات خود برای امدادرسانی به مردم سیل زده منطقه وارد شهرستان پلدختر و روستاهای این شهرستان و شهر معمولان شده بودند.

بارش شدید باران که از روز یکشنبه در لرستان آغاز شد، موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان شد و راه ارتباطی شهرستان سیلزده پلدختر ار بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعدازچادرچی میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج