۸۴۸۱۲۲
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

افزایش تعداد دستگیرشدگان پرونده حادثه نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تا کنون ۳ نفر از ضاربین پرونده جاده باغرود در نیشابور دستگیر شده‌اند و عملیات پلیس تا دستگیری تمام افراد دخیل در این پرونده ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تا کنون ۳ نفر از ضاربین پرونده جاده باغرود در نیشابور دستگیر شده‌اند و عملیات پلیس تا دستگیری تمام افراد دخیل در این پرونده ادامه دارد.

روز ۱۳ فروردین‌ماه بود که برخی رسانه‌ها خبر از این دادند که عده‌ای با بستن راه برروی خودروهای عبوری در مسیر بلوار شهید نورعلی شوشتری معروف به‌ جاده باغرود به مردم نیشابور حمله کرده و با قمه، چوب و سنگ به خودروها آسیب زده‌اند.

در همین خصوص فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته و اطلاعات این پرونده به ایسنا گفت: به رغم این که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند این افراد راه را برروی مردم بسته بودند اما این گونه نبوده است.

سرهنگ حسین دهقان‌پور افزود: براساس آن چه تاکنون در اعترافات افراد دستگیر شده اعلام گردیده، ضاربین از قبل با یکدیگر اختلافات و درگیری‌هایی داشته‌اند که در بلوار شهید نورعلی شوشتری وقتی مجدد به یکدیگر می‌رسند با هم درگیر می‌شوند.

وی در خصوص جزئیات این حادثه عنوان کرد: این حادثه در شب اتفاق افتاده بود که با حضور به موقع نیروهای انتظامی حاضر در محل یک نفر دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های ماموران این فرماندهی تاکنون دو نفر دیگر از ضاربین و عوامل درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: تمامی ضاربین شناسایی شده و با اخذ مجوزهای قضایی تا آخرین نفر این افراد دستگیر خواهند شد؛ در مجموع هفت نفر از ضاربین شناسایی شدند که سه نفر دستگیر شده و به دلیل تنگ‌تر شدن عرصه بر این افراد مقرر شده تا فردا سه نفر دیگر خود را به فرماندهی این شهرستان معرفی کنند.

دهقان‌پور درباره علت این درگیری نیز گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده ۳۰ تا ۴۰ ساله بوده که پس از دستگیری تمام ضاربین علت اصلی درگیری مشخص خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور همچنین افزود: سلاح سرد این افراد چوب و سنگ بوده و در روز ۱۳ فروردین‌ماه تنها به دو خودرو خسارت وارد شده و به شهروندان آسیبی وارد نگردیده است.

وی ادامه داد: با دستور مقام محترم قضایی سه خودروی ضاربین که پژو روآ، پژو پارس و پراید بوده شناسایی و توقیف شده و همچنین خانه باغی که ضاربین در آن حضور داشتند شناسایی و پلمب گردید.

دهقان‌پور با تقدیر از همکاری و ورود به موقع دستگاه قضایی به این پرونده افزود: برابر قانون با کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم باشند به شدت برخورد خواهد شد.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس در تامین امنیت شهرستان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی بوده و خواهد بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد به طوری که حتی اگر در این راه نیاز باشد جان خود را برای نظام و مردم نیز فدا خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بایدایناروبکشید باپشه کش.

    • بدون نام

      باید در ملع عام مجازات بشن بی شرفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج