۸۴۸۱۲۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سندروم کریستیانو؛ بدترین فصل یک دهه اخیر!

رئال مادرید در مقابل والنسیا پانزدهمین شکست فصل خود را هم تجربه کرد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در یکی از مسابقات هفته سی‌ام لالیگا اسپانیا مهمان والنسیا بود و در پایان با شکست ۲-۱ مستایا را ترک کرد تا زیدان در سومین بازی بعد از بازگشت به رئال، طعم شکست را بچشد.

هنوز ۸ بازی دیگر در لالیگا برای رئال مادرید باقی مانده و کهکشانی ها تا همینجای کار ۱۵ شکست را در تمامی رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸ تجربه کرده اند. این در حالی است که مردان زیدان در سرتاسر فصل ۱۸-۲۰۱۷ فقط و فقط ۹ بار شکست خورده بودند.

از این ۱۵ شکست در نخستین فصل بدون رونالدو، ۹ شکست در لالیگا، ۳ شکست در لیگ قهرمانان، دو شکست در کوپا دل‌ری و یک شکست در سوپرجام اروپا در بازی ماه آگوست ۲۰۱۸ مقابل اتلتیکومادرید در استونی. رئال در سالیان اخیر تنها یک فصل بدتر از این داشته که آن فصل، دقیقا آخرین فصل رئال قبل از آمدن کریستیانو بوده است!

سندروم کریستیانو؛ بدترین فصل یک دهه اخیر!

رئال مادرید در فصل 09-2008 در تمامی رقابت های خود متحمل 16 باخت شد. (10 باخت در لالیگا، 4 باخت در لیگ قهرمانان، یک باخت در سوپرجام اسپانیا و یک باخت در کوپا دل‌ری) اکنون مردان زیدان فقط یک باخت تا برابری با بدترین فصل معاصر رئال فاصله دارند.

رونالدو در تابستان 2009 به رئال آمد و رئال در طول 9 فصل حضور فوق ستاره پرتغالی، میانگین 7 شکست در هر فصل را ثبت کرد. دلایل زیادی برای افت محسوس رئال در این فصل می‌توان ذکر کرد اما قطعا خروج CR7 و عدم جذب جایگزینی مناسب مهم ترین دلیل بوده است.

بدترین فصل رئال از نظر تعداد شکست در تمامی رقابت ها در دوران حضور رونالدو در فصل 13-2012 رقم خورد؛ آخرین فصل حضور ژوزه مورینیو در مادرید که رئال متحمل 11 شکست شد. بعد از آن، بدترین رکورد رئال تحمل 10 باخت در فصل 15-2014 بوده است. در پایان آن فصل نیز کارلو آنچلوتی جایگاه خود روی نیمکت رئال را از دست داد. رئال در فصل گذشته سیزدهمین قهرمانی خود در اروپا را کسب کرد اما در سرتاسر فصل متحمل 9 شکست شد تا سومین فصل ضعیف رئال در دوران رونالدو، فصل 18-2017 بوده باشد.

آمار رئال در دیگر فصل های رونالدو، 7 باخت در فصل 10-2009، 6 باخت در فصل 11-2010 و 14-2013 و 5 باخت در فصل های 12-2011، 16-2015 و 17-2016 بوده است.

از مجموع 15 شکست این فصل، 8 باخت در دوران سانتیاگو سولاری ثبت شد و 6 باخت نیز در روزهای حضور جولن لوپتگی رقم خورد. زیدان نیز در سومین حضور خود روی نیمکت رئال اولین شکست را تجربه کرد تا خیلی زود متوجه شود وارد چه ویرانه ای شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنالدو کیه دیگه

    • بدون نام

      هنوز کجا شو دیدین..خاک تو سرا نمیدونن یک ابر ستاره رو از دست دادن.اینست کریس بزرگ

    • بدون نام

      حقشونه چرا از دستش دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج