بنر مشکوک برخی از هوادارنماها در یادگار امام تبریز
۸۴۸۲۶۱
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
۱۳۸۸۳ 
در حاشیه دیدار تراکتورسازی با صنعت نفت آبادان برخی هوادارنما دست به نمایش بنرهای قوم گرایانه زدند.

برترین‌ها: در حاشیه دیدار تراکتورسازی با صنعت نفت آبادان برخی هوادارنما دست به نمایش بنرهای قوم گرایانه زدند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برخی هوادارنما درباره «حیران» ادعاهایی را مطرح کردند.

بنر قوم‌گرایانه تراکتوری‌ها در بازی با صنعت نفت

برچسب ها:
انتشار یافته: 127
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1398/01/17
بابا اینا از بی سوادیشونه که نمیدونن هرمنطقه به کجا تعلق داره بزرگش نکنین
پاسخ ها
بهزاد
United States
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
چرا واقعیت هارو نمیگین؟این بنر در جواب بنری بود که در شمال افراشته شده بود و به گردنه حیران و ارومیه تعرض شده بود.ارومیه مال ترکهاست.یه وجب از خاکمون نمیگذریم
ترک قیزی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خفه شو اولا قسمت اعظم حیران مال جمهوری آذربایجان هست ثانیا تا چن سال پیش حیران و حتی خود آستارا مال آذربایجان شرقی بود که بعد دولت سازندگی به گیلان واگذار شد بیسواد تو و امثال تو هستن نصف بیشتر ایران ترکه یعنی کل ایران واس ماس
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
والا بلا ارومیه و آذربایجان غربی هم اکثرا کرد هستند تا آذری!!بیاین ببینید با این شعارها تفرقه می ندازن ایران برای همه ایرانی هاست همه مناطق هم برای همه ست
آ کیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
همش برای خودتون ببینم میخواین چکار کنین.
اگه نفت وگاز و پتروشیمی خوزستان نباشه همه از گشنگی میمیرین.
نون رو در خونه ارباب میخورین دم رو برای الهام الیف تکون میدین.
پایان غم انگیز گیلان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
کار از این حرفها گذشته .جمعیت انبوهی از اردبیل وارد غرب گیلان شده و همه جا رو اشغال کرده.شرق گیلان هم داره توسط جنوبیها اشغال میشه!!! در سالهای اخیر در روستای پدری من در شرق گیلان زمینهای زیادی رو جنوبیها خریدند و رسما یک جابجایی جمعیتی بزرگ در حال اتفاقه.بزودی چیزی از قوم گیل و تالش نمی مونه همونطوری که از جنگلهای گیلان چیزی نخواهد موند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
این جماعت قزوین و همدان رو هم ترک می دونند.در حالیکه من بعنوان یک قزوینی که از مادری ترک و پدری گیلک بدنیا اومدم میگم که قزوین فارس زبانه و فقط بخشی از روستاهای اطراف قزوین ترک زبان اند.اون هم
ترکی آمیخته با کلمات فارسی بسیار
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
عوضش بعد منچستر اولن
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خدایا ما به ڪجا میریم
همش متعلق به ایرانه واینا نشانه فقر فرهنگیه، ترک لر بلوچ عرب ،فارس ،گیلکی ،همه وهمه زیر یک پرچم هستیم اونم ایران واین فتنه ها هم کار دشمنانه ایرانه وگروهی نادان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
گیلانیها واداده اند.نصف گیلان رو ترکها اشغال کردند نصف دیگه اش رو هم مهاجرهایی که بخاطر خشکسالی به گیلان اومدند.زمینهاشون رو به هر کی از راه برسه می فروشند که شاسی بلند چینی سوار بشن.خلایق هر چه لایق
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اینم که میگن گیلان در برابر عربها مقاومت کرد مزخرفه. موانع طبیعی باعث شد که عربها نتونن گیلان رو اشغال کنند وگرنه این جماعتی که من در گیلان دیدم پیش بیاد برای صنار خودشون رو هم برده زرخرید غریبه ها می کنند.من خودم اصالتا گیلانی ام
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
۱۰:۳۴
درست میگی قزوین فارس زبانه روستاهای اطرافشم که ترک هستن اونم نه همه روستاهاش مثلا الموت بزرگترین روستای قزوینم فارس زبانن اون نعدود روستاهای قزوینم که ترکن اولا بعضیشون تاتن نه ترک بعدم همون ترکها هم زمانیکه صفویان قشون کشی کردن به قزوین و قزوین و پایتخت کردن وارد قزوین شدن سابقه حضورشون تو قزوین به ۱۰۰۰ سالم نمیرسه چه برسه به گیلان که تو گیلان تازه چند سال بعد از ورود به قزوین واردش شدن
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1398/01/17
یعنی برترینها، اگه یک روز یک تیتر علیه تراکتور نزنه و عقده هاشو خالی نکنه، روزش شب نمیشه. خیلی عقده ای هستی
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
عقده ای شمایید که اوائل ورود تراکتور به لیگ برتر پرچم ایران و آتیش زدید که شعار های قومیتی رو شروع کردید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هزاران لایک
Iran, Islamic Republic of
08:30 - 1398/01/17
حیران مال اردبیل هست نه گیلان.
میرا و یارانش هم برای وطن جان دادن نه فقط گیلان که اگر غیر از این باشه اونا هم نژادپرستن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
این تیم باید سقوط کنه به لیگ یک شده یه بهانه برای جدادی طلبان بی مغز وطن فروش با سو استفاده از احساسات مردم اذربایگان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حیران مال گیلانه .اگه شعور داشتیم می فهمیدیم که حتی بخشهای زیادی در اردبیل هم مال گیلانه چون تالش نشین اند
Iran, Islamic Republic of
08:35 - 1398/01/17
تفکرات قوم گرایانه و نفاق انگیز تراکتوری ها واقعا دیگه از حد گذشته

و باید اقدام قاطع برای جلوگیری از این رفتارها صورت بگیره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
همون هرگان هنوز پشتشونه به ظاهر خصوصی شده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
همون هرگان هنوز پشتشونه به ظاهر خصوصی شده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
گم شو باوووو
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اسکل خرفت اول بفهم چی به چیه بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
08:35 - 1398/01/17
حیران و گیلان و آذربایجان و همه گوشه گوشه 31 استان متعلق به ایران است و هیچ شخص و قوم و نژادی حق تسخیر هیچ بخشی از آن را ندارد.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هر منطقه ی مربوط به اقوام بومی همون منطقه ست .گیلان یعنی محل زندگی گیلها و البته تالش ها. ولی در حال حاضر داره با انبوهی از جنوبی و ترک و غیره انباشته میشه و بزودی از اقوام بومی این منطقه و رسومشون و ژنتیکشون و جنگلهاشون فقط خاطره ای باقی می مونه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حفظ قومیت و نژاد و پرهیز از جنگ و جدل با حفظ تمامیت ارضی منافات ندارد
United Arab Emirates
08:37 - 1398/01/17
این کجاش قوم گرایی زبان محلی حیران اذری هستش با گذاشتن چنین متن های منحرف و بی خود سعی در ساختن قوم گرایی نکنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
زبان محلی اون منطقه تالشیه.ولی با مهاجرت انبوه تغییر کرده.البته زبان بومی مناطق زیادی در اردیبل هم تالشی بوده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
08:41 - 1398/01/17
منظور از آذربایجان استان های اردبیل آ شرفی و غربی می باشد بیسواد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
یعنی می خواید بگید یه قسمت ترک، یه قسمت کرد، یه قسمت عرب و ... ایران رو تجزیه شده نشون بدید...
این کارها صحیح نیست که هواداران تراختور انجام دادن...
همه جای ایران سرای من است ...
Iran, Islamic Republic of
08:42 - 1398/01/17
با سلام به برترين هاي فرافكن، حيران از قديم الايام جزو آزربايجان بوده، در ضمن ميرزا كوچك خان جنگلي فقيد هم بخاطر گيلان مبارزه نكرد و بخاطر ايران بوده، حالا كه ميرزا كوچك خان تو كوههاي خلخال كشته شد بايد خلخال هم جزو استان گيلان محسوب بشه؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اصلا بخش زیادی از اردیبل تالش تبارند و باید جز گیلان باشند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حالا شما پانتورکها که گیلان و قزوین و همدان رو تورکستان می دونید و بر طبل تجزیه ایران می کوبید مدعی ایران گرایی شدید و گیلانیها که دارند از حقوق بومیان گیلان دفاع می کنند شدند قوم گرا؟
آیهان پاشا
United Arab Emirates
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
تو افعانی هستی حتمن دوست عزیز قزوین ۹۰ درصد ترک زبان هستن زنجان هم که کلن ترک من خودم ۱۵ ساله قزوین زندگی می کنم ترک بودن لیاقت می خوای
بدون نام
United Arab Emirates
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اقای نویسنده عقده ای حرف حقیت تلخ قوم گرایی چیه حیران مال اردبیل دیگه تو خودتتو به نفهمی زدی ما چی کار کنیم
بدون نام
United Arab Emirates
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خودتنو به نفهمی نزنید حیران مال اردبیله گیلان کجا حیران کجا ....
Iran, Islamic Republic of
08:43 - 1398/01/17
عارضم خدمت شما که قوم گرایانه نیست!
این بنر جواب بنر مشابه هسته که در بازی دو تیم بوکان و شمال باز شد که نوشته بود حیران نگین گیلان و ارومیه قلب کردستان!!
ارومیه رو که کردا میخوان غصب کنن و حیرانم گیلان هاپولی کرده.جوابشونو گرفتن.کاش اون ومقع هم زبون در میاوردین .این همه هجمه به آذربایجان و تراکتور عجیبه
پاسخ ها
بهزاد
United States
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هرکی بخواد به ارومیه ترک نشین تعرض کنه سرشونو مثه داعش میبریم.یاشاسن ایران یاشاسن آذربایجان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
ارومیه ربطی به ما نداره ولی قطعا حیران مال گیلانه .شماها البته وقاحتتون به حدی رسیده که آستارا و کل تالش و حتی بندرانزلی رو هم ترک می دونید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هاپولی؟ گیلان خودش داره توسط ترک و فارس و جنوبی هاپولی میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اون بنرهای بازی بوکان و شمال دیده نمیشه یا نمیخوان دیده بشه داره به اخر فصل نزدیک میشه هدف یه چیز دیگس
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
در مورد ارومیه کردها میتونن جواب بدن به ما ربطی نداره ولی در مورد گیلان شما ۵۰۰ سالم نیست که ماتون و گذاشتید تو آستارا و گیلان و حالا طلبکارشید گیلان تا زمان صفویان ملوک الطوایفی بود صفویان اومدن اونجا و نقشه رو به نفع خودشون مصادره کردند آستارا و غرب اردبیل متعلق به گیلان بود با تحریف تاریخ و نقشه جعلی دادن نمیتونید واقعیت و تغییر بدید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حیران در تقسیمات کشوری مال گیلانه و از نظر جمعیت بومی تالش نشینه .شماها اساسا قادر به درک نیستید وگرنه پانتورک نمی شدید
Iran, Islamic Republic of
08:43 - 1398/01/17
چرا فدراسیون دخالت نمی کند در این نوع برخوردهای نژادی و قومی؟
تا دیروز از اذربایجان جنوبی و پرچم اذربایجان دست داشتن و شعار نژاد پرستانه
الان هم این بنر

واقعا فدراسیون نمی تواند کنترل کند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
08:44 - 1398/01/17
آستارا خاک آزربایجان هست چون از تبریز مسافت زیاد بود و در زمستان دسترسی سخت ب مرکز ۱۰۰ سال واگذار شد ب خاک گیلان الان ۱۰۰ سال بیشتر گذشته کسی صداش در نمیاد، حیران واستارا نیاز ب سند سازی ندارن، لطفا سطح معلومات خود را افزایش دهید مقاله نویس تاریخ دان
پاسخ ها
بدون نام
United States
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
دوست تاریخ دان اگه اینجوریه کل کشور آذربایجان و ارمنستان باید به ایران برگردن چون قراردادهای دوره قاجاریه با روسیه ۱۰۰ ساله بود و سالهاست که تموم شده.بس کنین این تعصبات پوچ رو که فقط باعث عقب موندگی بیشتره
بدون نام
United States
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
دوست تاریخ دان اگه اینجوریه کل کشور آذربایجان و ارمنستان باید به ایران برگردن چون قراردادهای دوره قاجاریه با روسیه ۱۰۰ ساله بود و سالهاست که تموم شده.بس کنین این تعصبات پوچ رو که فقط باعث عقب موندگی بیشتره
استارا اذربایجانیندی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بله دقیقا همینطور است
یاشاسین اذربایجان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بیسواد آستارا همیشه بخشی از گیلان بود تا زمان صفویان که آستارا رو از گیلان جدا کردند و جزو آذرباییجان کردن چند دهه پیش دوباره به گیلان برگردونده شد ضمنا نام قدیم گیلان گیلان و تالش بود و مناطق تالش نشین اردبیل هم بخشی از گیلان بود حالا بازم برید پلاکارد شهری آستارا رو زمین بندازید و یه زن چادری چاق و بفرستید روش وایسته و کاغذ بدید دستش که بخونه الحق که آتشی که از آذربایجان برمیخیزد که در روایات آخرالزمان در روایات جنگهای آخرالزمان واقعیه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
نه تنها آستارا مال اقوام بومی شماله که کل مناطق تالش نشین اردیبل باید به گیلان الحاق بشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اینها هر جا مهاجرت می کنند اونجا رو ترکستان می دونند! منطقیه!!!!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هر وقت تونستید بین تبریز و اردبیل آشتی برقرار کنید بعد مناطق تالش نشین گیلان رو هم به تورکستان اضافه کنید!
Iran, Islamic Republic of
08:45 - 1398/01/17
یکی از مذخرفترین هوادارا رو تراکتور داره که هیچ منطقی پشت رفتاراشون نیست
پاسخ ها
حسین نامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
شمامنطق نداری اینجا زندگی کنی جواب سوال دست میاد
ابن رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
یعنی نمیدونی چرا هیچ منطقی ندارن چوناز ازل میگن این ...
آرکان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
واقعا خیلی تیتر عجیبی زدین, ؟؟!! ما ترکا جزه ایرانیم این تیتراتون اختلاف میندازه, الان تا بیست سی کیلومتری انزلی اکثرا ترکی حرف میزنن وترکی کاملا میدونن, ونصف خلخال هم گیلکیهای با غیرت هستن, وگیلان هیچ موقع با ترکا واردبیل مشکلی ندارن, اما اینجور تیترا که در روزنامه وسایر رسانه ها میزارن که احتمالا هدفمنده دلیلش روشنه, اختلاف بندازن بین قومیتها ا. اما ملت ترک, کرد, عرب, گیلک, لر, بلوچ, ترکمن, وهمه مردم با اصالت همه باهم هستیم, ایران داره گریه میکنه, بدادش برسین
Iran, Islamic Republic of
08:47 - 1398/01/17
برترینها نمیزاری جواب این پانترکا رو بدم.هر ده سال یه بار که بزور تیمشون میاد بالا همین مسخره بازیارو در میارن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
گیلان در حال انقراضه حالا چه توسط ترکها چه توسط جنوبی و اصفهانی و بلوچ .مهاجرتهای انبوه به گیلان ادامه داره .بزودی نه از گیل اثری می مونه نه از تالش.فاتحه
بدون نام
United States
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
پانترک باباته. تهمت نزن بی ادب
Iran, Islamic Republic of
08:51 - 1398/01/17
اینا دیگه شورشو در آوردن. این راهی که هواداران تراکتورسازی میرن آخرش به جدایی طلبی و تجزیه ایران عزیزمون ختم میشه ولی متاسفانه مسولین ما در خواب غفلت هستند و زمانی به خودشون میان که دیر شده
پاسخ ها
بدون نام
United States
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
برو گمشو اوسکول
Iran, Islamic Republic of
08:53 - 1398/01/17
با سلام
گردنه حیران بخشی از استان اردبیل می باشد که اخیراً در برنامه ی بی ماهیت برنده باش یه سؤال طرح شده بود جزئی از گیلان معرفی می‌شد که کاملا غلط می باشد. بعد شما اطلاعات خودتون را به روز کنید. مثل اینکه از چیزی خبر ندارین.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کل حیران مال آستاراست دوست عزیز و آستارا مال گیلانه. تهران هم مرکز کشور ایرانه و ایران در قاره آسیاست. کلا همه ما در کره زمین که سومین سیاره منظومه شمسیه زندگی میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
08:53 - 1398/01/17
چرا طرفدارهای این تیم انقدر بی فرهنگن؟ببخشید ولی حتما میخوام چاپ بشه. اخه چرا انقدر رفتارهای دور از تمدن نشون میدن همش کارهای نژاد پرستانه میکنن تو بازی ملی با ژاپن میگن ما طرفدار ژاپنیم تو بازیای دیگه همش دعوا دارن اشتادیوم تخریب میکنن اینم از کار جدیدشون . آخه چرا؟؟؟؟بعد اگر اینطورن چرا ادعای فرهنگشون گوش فلکو کر کرده؟!لطفا چاپ کنید
پاسخ ها
بهزاد
United States
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
فرهنگ از دید تو یعنی فاشیست.یعنی به زبان و خاک یه قومی تجاوز کنی و اون سکوت کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بی فرهنگ خودتی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بهزاد فاشیست تویی و امثالت برو بخون ببین چه تاریخی وارد گیلان شدید تحاوزنم صفت شما بود که سالها ا کرمان تا همدان تا قزوین تا جاهای دیگه بهش تجاوز کردید اگرم عقده ات از زبانه فارسی فقط زبان رسمیه ایرانه که زمان حکومت شاهان ترک هم بود چون زبان بین اقوام در ایران فارسی بود شاهان ترک زبان رسمی رو فارسی اعلام کردن همین الانم که قدرت دست شماست خودت و به نفهمی نزن رئیس جمهور کاره ای نیست
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
کاربر بهزاد تو دیگه از فاشیست صحبت نکن که رفتار شما پانتورکها فاشیستی ترین و نژادپرستانه ترین در دنیای رو به پیشرفت کنونیه.شما با جعل تاریخ و هوچی گری و هارای هارای نمیتونید جلو حقایق رو بگیرید.ضمنا شما که خیلی تورکی چرا اسمت بهزاده که کاملا فارسیه؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بهزاد خان مثل اینکه ترکا و پانترکها هستن که مدام ادعای برتری و جدایی دارن بعد اسم بقیه رو میذاری فاشیست؟بهتره بخونی فاشیست چیه
Iran, Islamic Republic of
09:09 - 1398/01/17
سلام ازسوداتاریخی داشته باشی به نقشه سالهای قبل نگاه کنی حیران مال آذربایجان هست وغیره.......خوش به حال شماکه همه چیزدست شماهردروغی رادوست داریدمینویسیدو.................
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سواد تاریخی رو تو نداری از زمان صفویان اومدید گیلان و واسه خودتون نقشه رو تغییر دادید و آستار را و بخشی از آذرباییجان کردید و هرچی بدبختیه نثار گیلان کردید حالا ادعا میکنید ۹۷ درصد گیلان آذرباییجان جنوبیه درحالیکه ترکان مهاجر همین الان هم فقط ۷ درصد جمعیت گیلان و تشکیل میدن از زمان صفویان هر دخل و تصرفی کردید تو منطقه چند هزار ساله سابقه حضور ۵۰۰ ساله هم ندارید زمینم میخواید
Iran, Islamic Republic of
09:09 - 1398/01/17
سلام ازسوداتاریخی داشته باشی به نقشه سالهای قبل نگاه کنی حیران مال آذربایجان هست وغیره.......خوش به حال شماکه همه چیزدست شماهردروغی رادوست داریدمینویسیدو.................
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
پانتورکها سواد تاریخی دارند؟ تو رو خدا؟؟
Iran, Islamic Republic of
09:23 - 1398/01/17
ایا به بازی داماش گیلان و سردار بوکان نگاه کردی. که پانکردها و گیلکها . با بنر ارومیه قلب کردستان. و استارا حیران نگین گیلان نوشته بودند. . پس هر عملی عکسلعملی دارد. . مطمعنا میدونید. ولی درد شما اوج گرفتن تراختور است. و مخواهید در استانه بازی سپیدرود حاشیه سازی کنید. .اگر به محکوم کردن باشد . اول باید هوادران سردار بوکان. و داماش گیلان محکوم شوند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حیران مال گیلانه دیگه پس مال کیه؟ اقدام پانکردها در کرد کردن ارومیه دقیقا مثل اقدام پانترکها در اشغال مناطق غربی گیلانه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
آره تو راست میگی بیشتر گیلان و کل قزوین و همدان هم مال شماست کا با پرروئی تمام میگید آذرباییجان جنوبی ان این کشور فقط یه پان داره اونم شما ترکایید
حسین نامی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
چوخ گوزل یاشافقط تراختور
Iran, Islamic Republic of
09:36 - 1398/01/17
گم شو با این تیتر.حیران مال اردبیل هستش اردبیل هم مال اذربایجان
Iran, Islamic Republic of
09:37 - 1398/01/17
گم شو با این تیتر.حیران مال اردبیل هستش اردبیل هم مال اذربایجان
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
تو گم شو گردنه حیران مال گیلان بود و هست یه دوره تصاحبش کردید توهم برتون دهشته ضمنا با مهاجرت به آستارا هم نمیتونید آستارا رو آذرباییحان بدونید
United Arab Emirates
09:38 - 1398/01/17
همه جای ایران متعلق به همه اقوام ایران است و منظور از آذربایجان ,آذربایجان ایران بوده و گردنه حیرانم متللق به اردبیله هیچ ارتباطی به تبریز و ارومیه و آذربایجان شوروی و ترکیه ندارد متاسفانه یک عده نفوذی های پانترک وارد ورزشگاههای تبریز شدند و نیت شومی دارند لازم است همه اقوام اعم از ترک و فارس و لر و کرد و بلوچ و گیلک حواسشونو جمع کنند و با هر گونه تفرقه افکنی مقابله نمایند.چو ایران نباشد تن من مباد.
Iran, Islamic Republic of
09:40 - 1398/01/17
وقتی نمیدونین حف نزنین حیران برای اردبیله انگار بد عادتتون دادیم میخواین همه جا رو بگیرین ما هنوز نمردیم بذاریم یه ذره از خاک آذربایجان به شما برسه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
پانتورکها نهایت وقاحت اند.هر وقت انفعال و وادادگی می بینند بیشتر هجوم میارند
Iran, Islamic Republic of
09:42 - 1398/01/17
دیگه داری مزخرف میگی و خودت داری به اختلافات دامن میزنی. چه ربطی داره؟ حیران توی آذربایجانه دیگه وسط تهران که نیست!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حیران توی گیلانه.گیلان.تکرار کن تا ملکه ذهن ات بشه
Iran, Islamic Republic of
09:54 - 1398/01/17
لطفا حاشیه نساز من الان خودم ترک هستم ولی زبان نوشتن خواندن زبا ن خودم نمیدانم آیا این حق ما نیست چرا باید فارسی بلد باشید چرا مدرسه ما زبان ترکی تدریس نمیشه الان از خواندن نوشتن آن عاجز هستیم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
این ربطی به اشغال مناطق تالش نشین گیلان نداره
Iran, Islamic Republic of
10:11 - 1398/01/17
الان تراکتور نتیجه میگیره و انشا ا... امسال قهرمانه . دیگه تو زمین کسی جلودارشون نیست با قلم مسموم افتادن به جونش
دیروز ی تیتر هم زده بودن که سرمربیش به خبرنگارا احترام نمیذاره
به هر حال به تلاش بی ثمرتون ادامه بدین
Iran, Islamic Republic of
10:41 - 1398/01/17
خاک بر سر عقده ای و بیشعورتون که همه چیز رو با هم قاطی میکنید خوبه که هیچی نمیشید چون اگه به پول بود تیمهای کشاورز و استیل آذین باید الان همه جامها رو برده باشن که خوشبختانه فوتبال به استعداد و ریشه است نه پول!
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1398/01/17
استان گیلان زمانی مال زنجان و آزربایجان بود،کتاب نمی خونید ،حافظه تاریخیتون هم مثل ماهی، بهترین کار کشیدن زیپ دهنتونه،حیران جزوه لاینفک آزربایجان بوده و هست
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
احمق بی سواد! زنجان جزو گیلان بوده نه برعکس. اینو خود زنجانیا میدونن. اگه سواد نداری تلفن که داری زنگ بزنی از زنجانیای قدیمی بپرسی، نکنه شماره گرفتن هم بلد نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
10:55 - 1398/01/17
درسته جاش تو ورزشگاه نیست ولی حیران مال اذربایجانه دیگه. از برترینها دیگه زده شدم. متن های الکی مینویسه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
نه بابا؟ کی گفته مال اذربایجانه؟ بعد هم همسایه گیلان اردیبله.نه آذربایجان.و تا جایی که اطلاع دارم اردبیلیها از دست تبریز و اذربایجان فرار کردند حالا گیلان رو میخوان به تبریز الحاق کنند؟
United Arab Emirates
10:57 - 1398/01/17
مگر غیر از این است؟مگر سندش بنام ازربایجان نیست؟نکنه بنام پدر نویسنده است ما خبر نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
10:58 - 1398/01/17
این کجاش قوم گرا هست .حیران که هیچ کل آستارا آذربایجانی و آذری زبان هستند تقسیمات استانی که ملاک خاصی از فرهنگ و زبان و تمدن نیست . مثل اینکه کتمان کنیم شرق گلستان ترکمن هستند . تیم ملی فوتبال رو سوزها پارسی می نامیم قوم گرا نیست آیا !!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
کسی تیم ملی رو پارسی نمیدونه عقده ای مسایلم با هم مرتبط نکن عقده از زبان فارسی و فارسها دارید سر دیگرانم خالی میکنید به نقشه گیلان قبل از صفوی نگاه کن بعدا بیا فحاشی کن به ما یه بخش کشور و سیل برده این عقده ایها شدن حکایت کوسه به فکر ریشه
United Arab Emirates
10:58 - 1398/01/17
استارا،حیران نگبن ازربایجان است اقای نویسنده جدایی موقت و الحاق موقت استارا از اردبیل که قرار بود به زودی بازهم به اردبیل ملحق بشه پنجاه سال طول کشیده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
یک عدد پانتورک متصل کامنت گذاشته
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
جدایی موقت ؟ بیسواد گردنه حیران و تمام مناطق تالش نشین اردبیل هم بخشی از گیلان بودند اتفاقا به طور موقت از گیلان جدا شدند و دوباره برگشتند به گیلان اما شر بعضیا هنوز برنگشته از جماعتی که همدان و هگمتانه و قزوینم آذرباییجان جنوبی میدونن توقعی بیشتر از این نیست
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/01/17
بی شرفی هم حدی داره پس بنویسید ورامین مال استان سمنان هست .یا شهر ری مال قم هست نفهم های بیشعور حیران مال اردبیل هست .چه ربطی به گیلان داره تازه استارا هم مال اذربایجان هست .به کوری دشمنان اذربایجان .امسال تراکتور خیلی ها را نگران کرده است .از این عصبانیت بمیرید.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
فقط در توهماتت البت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
تاریخ برای شما بیسوادها از زمان صفویان شروع شده بدبخت تا قبل دوره صفوی اصلا هیچ ترکی در گیلان و آستارا نبود
Iran, Islamic Republic of
11:06 - 1398/01/17
چون دیگه حکومت تیم های تهرانی به اخر خط رسیده دارند فرافکنی میکنند .تراکتور جواب همه ابلهان را خواهد داد .یاشاسین حیران یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
ببین الان بحث شما با ماست نه با تهران یکبار برای همیشه بفهمید گیلان آذرباییجان نیست در مورد ارومیه هم خودتون میدونید و کردا ولی با شناختی که از کردها دارم بعید میدونن راضی بشن زمین بدن به شما مردم قزوینم که ثابت کردن چه احساس قلبیی نسبت جماعتی که ۵۰۰ سال پیش وارد زمینهاشون شدن دارن انقدر به مردم گیلان و قزوین از زمان صفویان و مردم بقیه ایران در دوره قاجار ظلم کردید که دیگه مردم از شما منزجرن
Iran, Islamic Republic of
11:06 - 1398/01/17
چون دیگه حکومت تیم های تهرانی به اخر خط رسیده دارند فرافکنی میکنند .تراکتور جواب همه ابلهان را خواهد داد .یاشاسین حیران یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان
Iran, Islamic Republic of
11:16 - 1398/01/17
چی باید گفت تبریزیها همیشه خودشون رو از ایران و فارس زبانها جدا میدانند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
گیلان البته فارس نیست هر چند که داره توسط فارس و ترک اشغال میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خب افغانها هم فارسن
Iran, Islamic Republic of
11:17 - 1398/01/17
برترین ها فقط علیه تراکتور می نویسه
به یاری خدا قهرمان میشیم
تا حداقل چشم تو یکی در بیاد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خدا هرگز به عقده ایها کمک نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
11:33 - 1398/01/17
آقایان خودتون هم بهتر میدونید حیران مال اردبیل هست
این بنز هم در جواب اون بنری هست که در بازی سردار بوکان وملوان کردا و گیلانیا اورمیه را برا کردستان وحیران را برا گیلان نوشته بودن.
لطفا الکی علیه هواداران تراختور کبیر جوسازی نکنید ؛نمیدونم چرا از تراختور و هوادارانش اینقدر کینه دارید،مثلا ماهم ایرانی هستیم لطفا ازما نترسید!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
حیران در تقسیمات کشوری بخشی از استان گیلان و از نظر تاریخی مربوط به قوم بومی تالشه.تورک مهاجره
Iran, Islamic Republic of
11:36 - 1398/01/17
هر عملی عکس العملی هم دارد این کار فکر کنم در جواب بنر بازی بوکان بوده باشه
Iran, Islamic Republic of
11:50 - 1398/01/17
اين بنز هيچ ربطي به قوم گرايي نداره.
اين يك تيتر زرد هست و شما بايد خجالت بكشيد از اين كارتون.
در ضمن نه تنها طرفدار تراكتور نيستم بلكه ترك هم نيستم.
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1398/01/17
دوستان عزیزان هموطنان
محض رضای خدا دست از قوم گرایی و تفرقه بردارید یادمون نره که هر ملتی از دو دستگی و نفاق ضربه میخوره ما با هم برادر و برابریم ما همه ایرانی هستیم و هزاران ساله هر بلا و سختی رو کنار هم تحمل کردیم از سیل و زلزله و خشکسالی تا جنگ و ویرانی
درسته که سالهاست جنگ تحمیلی تموم شده ولی هنوز هستن دشمنای ایران که پشت مرزهامون زوزه میکشن
هموطنان عزیز آذری نجیب شریف میهن پرست و با غیرت هستن
زنده باد همه اقوام ایرانی
پاینده باد ایران
Iran, Islamic Republic of
12:38 - 1398/01/17
این چه رسمی شده یه ارجاع میدن به دویست سال پیش و سند حسنقلی خانی .....که مردم اطلاعات تاریخ یا عمومی ندارن! یک نفر گفته چون صد سال پیش..........چرند هست وخلاص ! همه میدونن حیران واردبیل تحریف نکنید ! حالا اینکه در بازی فوتبال نوشته ونمایش داده شود را بگید باز میشه روش بحث کرد که حاشیه وارد فوتبال نباید بشه
Iran, Islamic Republic of
17:44 - 1398/01/17
خخخخخخ
بابا با این عقب افتاده ها بحث نکنین
باشه کل ایران ماله شما
بیایید بگیریتش
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
شماها که جز توهین کردن چیزه دیگه ای بلدنیستین
فرهنگ ندارین که وقتی کم میارین شروع میکنین به توهین کردن
Iran, Islamic Republic of
21:44 - 1398/01/17
برترين ها از اين همه تفرقه افكني چي عايدت ميشه؟
Iran, Islamic Republic of
22:09 - 1398/01/17
باکارگر موافقم افرین بر تفکر وعالی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
19:55 - 1398/01/18
برترینها عامل انگلیسیه
تفرقه بنداز حکومت کن !!!!!
مرگ بر برترینها

مثل اینکه شما نظرات را هم سانسور میکنید
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج