جاباما
۸۴۸۴۷۴
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

در بازار، پاوربانک‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. در حالی‌که نیاز نیست برای یک دستگاه خاص، سراغ پاوربانک خاصی برویم و غالب پاوربانک‌های ارایه شده در بازار برای شارژ هر اسمارت‌فونی مناسب هستند؛ اما توجه به برخی ویژگی‌ها و مزیت‌ها می‌تواند در انتخاب پاوربانک مناسب‌تری راه‌گشا باشد.

وب‌سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: همه ما دوست داریم اسمارت‌فون‌هایی با بیشترین عمر باتری داشته باشیم، اما هرچقدر ظرفیت باتری اسمارت‌فون ما زیاد باشد؛ باز هم تمام می‌شود.

بهترین راه‌حل، خرید یک پاوربانک یا شارژر قابل حمل و قرار دادن آن در کیف و کوله‌مان است.

در بازار، پاوربانک‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. در حالی‌که نیاز نیست برای یک دستگاه خاص، سراغ پاوربانک خاصی برویم و غالب پاوربانک‌های ارایه شده در بازار برای شارژ هر اسمارت‌فونی مناسب هستند؛ اما توجه به برخی ویژگی‌ها و مزیت‌ها می‌تواند در انتخاب پاوربانک مناسب‌تری راه‌گشا باشد.

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

شما می‌توانید ظرفیت یک پاوربانک را برحسب میلی‌آمپرساعت (mAh) انتخاب کنید. مسلما هرچقدر ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد؛ شما بیشتر خوشحال می‌شوید، ولی باید به سرعت شارژ پاوربانک نیز دقت کنید.

سرعت‌های شارژ پاوربانک در بازار، ۷.۵ وات، ۱۰ وات، ۱۵ وات و ۳۰ وات هستند. اگر سرعت شارژ برای شما اهمیت دارد؛ باید پاوربانکی با سرعت بالاتر انتخاب کنید.

شارژ کابلی یا بی‌سیم، اندازه و وزن، ظرفیت، سرعت شارژ، تعداد درگاه‌ها و قیمت پارامتر‌هایی هستند که در انتخاب بهترین پاوربانک و شارژر همراه تاثیرگذاراند. سایت وایرد بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۱۹ را این‌طور فهرست کرده است:

بهترین پیشنهاد: انکر PowerCore ۲۰۱۰۰

مزایا: قیمت مناسب، شارژ سریع، باتری بزرگ

معایب: وزن نسبتا زیاد

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

یک گزینه بسیار شیک برای افرادی که چندین گجت همراه دارند. وزن این پاوربانک حدود ۳۵۶ گرم است و دو خروجی ۲.۴ آمپر (۱۲ وات) دارد.

دو درگاه USB برای شارژ همزمان دو اسمارت‌فون یا گجت دیگر دارد. ظرفیت این پاوربانک ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که بسیار مطمئن‌تر از یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی است.

این ظرفیت می‌تواند ۵ الی ۷ گجت یا اسمارت‌فون را شارژ کند که البته بستگی به باتری این گجت‌ها هم دارد. مثلا می‌تواند ۷ آیفون ۷ را شارژ کند. آیفون XS Max را در کمتر از یک ساعت ۵۰ درصد شارژ می‌کند.

شارژ خود این پاوربانک حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد. یعنی تقریبا باید یک شب تا صبح به برق متصل باشد. چهار چراغ LED برای نشان دادن وضعیت شارژ، یک درگاه میکرو یواس‌پی ورودی، یک کابل میکرو یواس‌پی به یواس‌پی و یک کیف مشکی همراه خودش دارد.

قیمت پاوربانک انکر PowerCore ۲۰۱۰۰ در ایران حدودا ۳۵۰ هزار تومان است.

بهترین برای دارندگان اپل واچ: بلکین Valet Charger

مزایا: کوچک، شارژ آیفون و اپل واچ

معایب: کندتر از نمونه‌های مشابه

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

یک پاوربانک کوچک و جمع‌وجور دوست‌داشتنی است. از ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای سود می‌برد که زیبایی خاصی به آن داده و در کنار محصولات اپل بی‌ریخت به نظر نمی‌رسد.

این پاوربانک با وزن ۲۸۱ گرم می‌تواند از طریق درگاه‌های USB به Lightning گوشی‌های آیفون را شارژ و سر پلاستیکی بالای آن می‌تواند اپل واچ را به طور بی‌سیم شارژ کند.

شرکت بلکین می‌گوید ظرفیت ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این پاوربانک می‌تواند سه بار گوشی آیفون و هشت بار اپل واچ را شارژ کند. البته، در عمل این‌طور نیست و شاید دو بار آیفون XS Max یا اپل واچ سری ۴ شارژ شوند.

یک عیب بزرگ این پاوربانک، سرعت پایین شارژ این پاوربانک در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار است. یک درگاه USB با قدرت ۱ آمپر دارد و همراه با یک کابل شارژ microUSB به USB عرضه می‌شود.

قیمت پاوربانک بلکین Valet Charger در بازار ایران حدود ۱ میلیون تومان است.

بهترین شارژر همراه از نظر قیمت: شیائومی Mi Power Bank ۲S

مزایا: قیمت مناسب، نازک و سبک، پشتیبان قابل اعتماد

معایب: ورودی ضعیف

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

اگر در بازار به دنبال یک پاوربانک ارزان و سبک هستید تا به عنوان یک دستگاه پشتیبان در کوله شما باشد؛ پاوربانک Mi Power Bank ۲S گزینه خوبی است.

این پاوربانک با ضخامت ۱۴.۲ میلی‌متر و وزن ۲۳۰ گرم از جنس آلومینیوم یکی از ظریف‌ترین پاوربانک‌های دنیا است. وزن و ضخامت این پاوربانک به اندازه اسمارت‌فون هواوی Mate ۲۰ Pro و شیائومی Mi Mix ۳ است.

این پاوربانک ظرفیتی ۱۰ هزار میلی‌آمپری و دو درگاه USB دارد که ورودی ۱.۵ یا ۲ آمپری با حداکثر شارژ سریع ۱۵ واتی به دست می‌دهد.

با ظرفیت پاوربانک شیائومی می‌توانید دو الی سه گوشی سامسونگ گلکسی اس یا آیفون را شارژ کنید. این شارژر ورودی چندان سریعی ندارد و مدت زمان طولانی برای شارژ شدن نیاز خواهد داشت.

از درگاه microUSB برای شارژ شدن استفاده می‌کند. با قیمت ۱۲ یورویی نباید هم بیشتر از این توقع داشت.

بهترین برای لپ‌تاپ: سیگنت Laptop Power Bank

مزایا: ظرفیت باتری بسیار زیاد، شارژ سه دستگاه لپ‌تاپ در یک دوره

معایب: بزرگ و سنگین، گران‌قیمت

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

پاوربانک قدرتمندی برای شارژ سریع لپ‌تاپ‌ها است. پاوربانک Cygnett Laptop Power Bank در دو ظرفیت ۲۰ و ۲۷ هزار میلی‌آمپرساعت عرضه شده است که مدل دوم می‌تواند سه لپ‌تاپ ۹ هزار میلی‌آمپری را شارژ کند.

در عمل، لپ‌تاپ مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی را یک و نیم بار شارژ و مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی را یک بار شارژ می‌کند.

شما سه خروجی در اختیار دارید که برای شارژ همزمان یک لپ‌تاپ، گوشی موبایل و تبلت مورد استفاده قرار گیرند. خروجی USB-C با قدرت ۳ آمپر، USB-C دیگری با خروجی ۲.۴ آمپر و در نهایت خروجی USB-A با قدرت ۲.۴ آمپر که برای شارژ سریع ۶۰ واتی طراحی شده‌اند.

اگر بخواهید با این پاوربانک گوشی تلفن همراه خود را فقط شارژ کنید؛ احتمالا ۶ یا ۷ بار شارژ می‌شود.

طبیعی است که وزن زیادی داشته باشد و اندازه آن بزرگ‌تر از دیگر پاوربانک شود، اما هنوز برای حمل مناسب است. شارژ کامل این دستگاه با ورودی ۳۰ وات نزدیک به ۵ ساعت طول می‌کشد که بسیار سریع‌تر از برخی پاوربانک‌های نام برده شده در این مطلب است.

قیمت مدل ۲۰ هزار میلی‌آمپری ۱۲۰ یورو و قیمت مدل ۲۷ هزار میلی‌آمپری نزدیک به ۱۵۰ یورو است.

بهترین برای شارژ بی‌سیم Qi: انرجایزر QE۱۰۰۰۰CQ

مزایا: شارژ سریع انواع گوشی و دستگاه‌های مبتنی بر فناوری Qi

معایب: -

بهترین پاوربانک‌هایی که در سال ۲۰۱۹ می‌توان خرید

ترکیب عالی از شارژر بی‌سیم با پاوربانک معمولی است. در ظرفیت اسمی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت با خروجی‌های USB Type-C و USB ۳.۰ عرضه شده و از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

افزون بر این، مجهز به فناوری شارژ سریع Quick Charge ۲.۰ است. در خروجی شارژ بی‌سیم ولتاژی ۹ و ۱۲ ولت به دست می‌دهد و خروجی شارژ سریع آن ۵ ولت ۳ آمپر، ۹ ولت ۲ آمپر و ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر است.

وزن آن ۲۸۰ گرم است که برای حمل و مصارف مسافرتی بسیار مناسب نشان می‌دهد. قیمت آن در سایت آمازون ۵۰ دلار است که در ایران نزدیک به ۴۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اگر دنبال پاوربانکی هستید که هم شارژ بی‌سیم و هم شارژ سریع به شما بدهد و چندکاره باشد؛ شارژر همراه انرجایزر QE۱۰۰۰۰CQ جزو بهترین‌های بازار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج